Gå til innhold

Questbar - Favoritt?


FEA

Anbefalte innlegg

Jeg laget for et par dager siden, da hadde jeg den i 10-15 sek i micro for å mykne den, delte baren i 5, rullet kuler som jeg klemte flate med gaffel, og stekte på 175 grader i 5 minutter. Smurte peanøttsmør mellom 2 stykker, og da ble de enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvordan unngår du da at de hardner? Det skjer alltid meg.. Har jeg de inne for kort flyter de ikke utover og hqr jeg de for lenge harskner dem...

Har over sånn mikrolokk, det kan jo ha litt å si.. så følger jeg med hele tiden og tar de ut mens de ''eser'' eller nesten bobler om du skjønner:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Off, jeg syntes ikke Qhite Chocolate Rasberry var noe god, så ble litt skuffa :/ Av de jeg har prøvd liker jeg best

1. Cookie dough eller Oreo

2. Double chocolate chunk, veeldig god varm!

3. Cinnamon Roll, også veldig god, smaker litt smør

4. Apple Pie, helt ok

5. White Chocolate rasberry, falt ikke i smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har smakt key lime pie, peanutbutter and jelly, eller vanilla almond?

Er nyskjerrig på disse tre, ikke smakt dem og aner ikke om det er verdt å kjøpe en hel eske av noen sv dem via iherb..

De fleste questbarene selges på helsekosten nå :) Kjøp en av hver og smak først!:cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er de ikke ufattelig dyre der?

Jo, men da kan man prøve ut uten å risikere å bestille ei hel eske fra iHerb som man ikke liker. Jeg hamstret litt i Sverige i ferien, da kostet de ca. 20,- NOK pr stk. Det var billig nok til at jeg kjøpte flere forskjellige for å prøve ut ulike smaker. Har erfart at noen er bedre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men da kan man prøve ut uten å risikere å bestille ei hel eske fra iHerb som man ikke liker. Jeg hamstret litt i Sverige i ferien, da kostet de ca. 20,- NOK pr stk. Det var billig nok til at jeg kjøpte flere forskjellige for å prøve ut ulike smaker. Har erfart at noen er bedre enn andre.

Har også hamstret litt i sverige på semestern men bestiller også fra netbutikker.

http://fitnesslife.no/kosttilskudd/barer-suntsnacks/quest-bar-12stk.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40,-? Det har jeg ikke betalt i Norge.. Ikke på GG eller Fitnesslife?

Uansett favoritt er kanelbolle alle dager i uken! :woot:

har vært innom flere helsekost butikker, blant annet "lifte" osv, det har kostet 40 kr alle steder, eller mer presist 39kr hvor jeg som forbruker runder opp til 40kr. Jeg vet at fitnesslife har hatt flere ulike annonser på barene. De selger også kasser i likhet med iherb, hvor du får avslag pr. bar, men det er fremdeles dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...