Gå til innhold

Questbar - Favoritt?


FEA

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...

Annonse

Jeg får fortsatt ikke til å sitere direkte! Trykker siter, men ingenting kommer opp. Noen techies?

Inger-Lise: Og hvilken er favoritten? :)

Cookies & Cream og Chocolate Chip et eller annet. :)

Jeg kjøpte de noen ganger mer som en slags nødløsning, men de har vokst på meg. Har fortsatt lavkaloridager og da har jeg faktisk erstattet et måltid midt på dag med to Quest bars og en solid kaffe. Er ikke alle som er god da, men disse synes jeg er ganske OK. ;)

We good?

Darach: Noen som har prøvd å bake barene i ovn? Ble en ny opplevelse for meg i alle fall:)

Jeg har ikke, men samtlige helsekostjenter og apotekjenter sier alltid at 'Du MÅ prøve å legge de litt i microen'. Sikkert godt, men for min del er dette slikt jeg spiser når jeg er på farten og ikke har mat tilgjengelig. Legger de i baklommen, så smelter de litt før jeg spiser de. :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fortsatt ikke til å sitere direkte! Trykker siter, men ingenting kommer opp. Noen techies?

Cookies & Cream og Chocolate Chip et eller annet. :)

Jeg kjøpte de noen ganger mer som en slags nødløsning, men de har vokst på meg. Har fortsatt lavkaloridager og da har jeg faktisk erstattet et måltid midt på dag med to Quest bars og en solid kaffe. Er ikke alle som er god da, men disse synes jeg er ganske OK. ;)

We good?

Jeg har ikke, men samtlige helsekostjenter og apotekjenter sier alltid at 'Du MÅ prøve å legge de litt i microen'. Sikkert godt, men for min del er dette slikt jeg spiser når jeg er på farten og ikke har mat tilgjengelig. Legger de i baklommen, så smelter de litt før jeg spiser de. :eek:

Så gøy :)

Digger cookies and cream selv! Den i tillegg til s'mores er digg digg digg :) prøvd den?

Ellers er white chocolate raspberry og Apple pie gode og friske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :)

Digger cookies and cream selv! Den i tillegg til s'mores er digg digg digg :) prøvd den?

Ellers er white chocolate raspberry og Apple pie gode og friske :)

Mer dyrt enn gøy, er jeg redd. :)

Satan, nå ble jeg fristet. Har sett S'Mores, men ikke turt å prøve den fordi jeg mistenkte den å være crap. Har ikke prøvd de andre. Men får prøve S'Mores en dag da. :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er virkelig god!!

Ja questbarsene er latterlig overpriset, på noen life-butikker koster den 42kr...!!

Selv kom jeg over et tilbud på Bodypower i Svinesund noen uker siden: 219sek for en boks! Og de hadde alle type smaker og en kunne mixe sammen akkurat de barene en ønsket i hver boks! I tillegg var ei venninne i USA i mai. Der kostet de ca 16kr per så hun kjøpte en boks til meg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke, men samtlige helsekostjenter og apotekjenter sier alltid at 'Du MÅ prøve å legge de litt i microen'. Sikkert godt, men for min del er dette slikt jeg spiser når jeg er på farten og ikke har mat tilgjengelig. Legger de i baklommen, så smelter de litt før jeg spiser de. :eek:

Baklommen kan brukes som fattigmannsmicro. Men ta litt nøytral olje(pam fry funker også) på aluminiumsfolie, sett ovnen på 250 grader(grillfunksjon) og stek den på hver side i noen minutter. Følg godt med da det går fort mot slutten. Crispy og sprø på overflaten, og myk inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

S'mores er faktisk den eneste Questbaren jeg synes er god :p

Etter Inger-Lises fristelser måtte jeg prøve den i dag til kaffeslaberas før trening. Jeg synes den var ganske så god! :)

Men Quest bars var for min del en tilvenningssak, jamfør tidligere innlegg i tråden. Jeg var faktisk litt sjokkert første gangen jeg smakte en basert på forventningene etter alt jeg hadde lest til da.

Tok en Atkins Endulge etter dagens trening sammen med den obligatoriske sjokomelken og holder nok fortsatt en knapp på den hva smak og konsistens angår. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter Inger-Lises fristelser måtte jeg prøve den i dag til kaffeslaberas før trening. Jeg synes den var ganske så god! :)

Men Quest bars var for min del en tilvenningssak, jamfør tidligere innlegg i tråden. Jeg var faktisk litt sjokkert første gangen jeg smakte en basert på forventningene etter alt jeg hadde lest til da.

Tok en Atkins Endulge etter dagens trening sammen med den obligatoriske sjokomelken og holder nok fortsatt en knapp på den hva smak og konsistens angår. ;)

Aller best synes jeg faktisk Swebar er. Den med sjokolade og banan kunne jeg spist til jeg sprakk, sånn helt seriøst... De andre smakene er ganske awesome de også. Klarer ikke helt å like smaken på Questbarene. Har smakt ganske mange, men som sagt er S'mores den eneste jeg faktisk har likt :) Forventet nok en litt annen smak ettersom de er såpass hypet opp som de er da, det skal sies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest QueenWinther
Aller best synes jeg faktisk Swebar er. Den med sjokolade og banan kunne jeg spist til jeg sprakk, sånn helt seriøst... De andre smakene er ganske awesome de også. Klarer ikke helt å like smaken på Questbarene. Har smakt ganske mange, men som sagt er S'mores den eneste jeg faktisk har likt :) Forventet nok en litt annen smak ettersom de er såpass hypet opp som de er da, det skal sies.

Har du prøvd swebar med bringebær og lakris? naaaaaaam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Skulle tro dere levde på proteinbarer.

:eek:

Hvorfor det? Fordi en snakker om gode smaker på proteinbarer i en EGEN TRÅD om proteinbarer?

På samme måte som at de som da legger inn anbefalinger på smak på proteinpulver sikkert utelukkende lever på proteinpulver ?

Eller de som snakker om god vin til god mat i Gourmettråden sikkert er drankere og drikker en flaske vin om dagen?

Eller de som legger inn oppskrifter på crocpot-tråden aldri spiser noe annet enn gryter laget i denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Fordi en snakker om gode smaker på proteinbarer i en EGEN TRÅD om proteinbarer?

På samme måte som at de som da legger inn anbefalinger på smak på proteinpulver sikkert utelukkende lever på proteinpulver ?

Eller de som snakker om god vin til god mat i Gourmettråden sikkert er drankere og drikker en flaske vin om dagen?

Eller de som legger inn oppskrifter på crocpot-tråden aldri spiser noe annet enn gryter laget i denne?

Jeg anbefaler ekte, norsk husmannskost. For eksempel grovbrød med smør og brunost og et stort glass melk. :)

Ha en god dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...