Jump to content
Even

Proteinpulver! Hjelp!

Recommended Posts

Fortsetter under...

Annonse

Ok, det var et usaklig svar. Beklager. Du kan fint gjøre det.

Men jeg lurer egentlig litt på hvordan du spiser til vanlig?

Du sliter med å få i deg nok mat?

Nå for tiden for jeg i meg nok mat føler jeg, er veldig dårlig på å spise en god frokost, men resten av dagen føler jeg at jeg får i meg nok med mat :)

Selvom det ikke svarer på det du spør om: så var det en repotasje på NRK nyhetene her om dagen, og da hadde de prata med noen unge idretts studenter, endel lærere på NIH eller toppidrettssenteret eller noe lignende. og de unge, de MÅTTE ha protein pulver, og samtlige av lærerne, og noen av forskerne de prata med også så vidt jeg husker sa at det var mer eller mindre unødvendig, da en person med normal kroppsvekt, burde klare å få i seg nok proteiner kun via mat.

Men, så har man jo det hvor mye man gidder å spise hver dag da så klart. Og er man en Arild Haugen, eller en person på samme størrelse med samme behov for protein, så blir det vanskelig å spise så mye ren mat, at man får i seg nødvendig protein.

Men, kan jo svare på det som blir spurt om: jeg anbefaler linblads eller hva det heter. 3 in one sjokolade =D

Hva slags protein pulver anbefaler dere???

Selv bruker jeg pulver fra Nordic Power.

Disse er billige, har mange smaksalternativer og smaker helt sinnsykt digg! http://www.bulkpowders.co.uk/shop-by-category/protein-supplements/whey-protein/pure-whey-protein.html

Min foreløpige favoritt er Chocolate Cookies.

Her er smaksprøver http://www.bulkpowders.co.uk/shop-by-category/samples/whey-protein-concentrate-82-sample.html

Annonse

Personlig foretrekker jeg melk fremfor vann i shaken, da konsistensen og smaken blir fantastisk mye bedre (y) Men dette er en ren smakssak :)