Aurelius Posted February 15, 2014 Jeg kommer til å gå rundt i kattetightsten min, og ettersom jeg er halvt blind forutsetter jeg at alle blågghorene her inne kommer og hilser på meg, for jeg ville ikke sett noen av dere om dere så stod foran meg. Halvblind, sææærlig! etter det snikangrepet du utsatte meg for sist nekter jeg å anerkjenne noen annen sannhet enn den at alle årene med crazycatlady-het og putetatter har gitt deg kattereflekser og. Quote Share this post Link to post Share on other sites
matre Posted February 15, 2014 Absolutt Men av de som er påmeldte nå, er det ingen som har over 500 raw i -105 junior. Mens samtlige har det i -93. Holder en knapp på Ola Røyrvik fra Førde jeg. 1 Myr reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Myr Posted February 15, 2014 Holder en knapp på Ola Røyrvik fra Førde jeg. Hans total ligger på? Sikkert mange debutanter som kommer til å gjøre det veldig bra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
matre Posted February 15, 2014 Han har jo ikke noe registrert utstyrsfritt stevnet, men mtp hva utstyrstotalen hans er på vil jeg gjette mellom 550 og kanskje opp mot 600. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Myr Posted February 15, 2014 Han har jo ikke noe registrert utstyrsfritt stevnet, men mtp hva utstyrstotalen hans er på vil jeg gjette mellom 550 og kanskje opp mot 600. Jeg så det. 5/9 i den klassen som ikke har løftet før, meg selv inkludert. Så blir spennende å se hva alle får til. Spennende! 2 Håvard Vika and Addict reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baliba Posted February 15, 2014 Jeg skal også være med, både som hjelpemannskap og som løfter. Veldig bra at det er så stor interesse 4 Håvard Vika, Addict, Aurelius and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Am Posted February 15, 2014 Er hvertfall påmeldt, så får vi se 3 Aurelius, Kvelertak and Myr reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Myr Posted February 15, 2014 Er hvertfall påmeldt, så får vi se Tror du skal slite hardt med å vinne klassen Midtby Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Am Posted February 15, 2014 Tror du skal slite hardt med å vinne klassen Midtby Bring it on 4 Kvelertak, MetLen, Myr and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pterolipsyl Posted February 16, 2014 Artig at det er så mange påmeldte, håper dette fører til at rawløfting blir en større greie her til lands! 2 Splae and Addict reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
fitflyer Posted February 16, 2014 Planlegger en tur for å se på 1 Addict reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MetLen Posted February 17, 2014 Planlegger en tur for å se på +1 2 fitflyer and Aurelius reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rodolfo Posted February 19, 2014 Har en 17 åring fra vårt senter som skal delta. Med en kroppsvekt på 66 drar han lett 170 i mark og 160 i bøy og ca 105 i benk - skal bli spennende å se. Søsteren til Inger Johanne Ruud trener også her - hun er 15 og dro 110 i mark, første gangen som hun tok i en vektstang. Hun kommer til å skaffe mye gull både nasjonalt og internasjonalt etterhvert, garantert. Er usikker på om hun skal delta der da, hun går vel først og fremst for NM. 5 Pinglo, Eminator, Stephanie F and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bo Bergan Posted February 22, 2014 Jeg hadde lyst til å løfte men valgte å prioritere Nm i år, men er selvfølgelig på plass som hjelper/plattingmannskap/fotograf . Jeg gleder meg, og håper at det blir mye flott løfting! 8 Eminator, Stephanie F, Nicolai Hildre and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Natalie Posted March 13, 2014 Har to spørsmål: 1. Er det nokon som veit om stevnet skal foregå i Bjølsen lokalet? 2. Nokon her inne som skal overnatta på stevnehotellet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
matre Posted March 13, 2014 Har to spørsmål: 1. Er det nokon som veit om stevnet skal foregå i Bjølsen lokalet? 2. Nokon her inne som skal overnatta på stevnehotellet? For info: https://www.facebook.com/events/779259732088015 og her https://www.facebook.com/pages/Oslo-Styrkeløftklubb/105160722876343 1 Natalie reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
GrommiZ Posted March 23, 2014 Ikke mange dagene igjen nå, gleder meg 2 Nicolai Hildre and Stephanie F reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Natalie Posted March 25, 2014 Blir det mange KK67 folk på stevnehotellet? Må berre veta om eg burde vera ekstra tidlig ute for å få frokost 4 Addict, DukeNukem, Brokkoli and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DukeNukem Posted March 26, 2014 Blir det mange KK67 folk på stevnehotellet? Må berre veta om eg burde vera ekstra tidlig ute for å få frokost Trodde styrkeløftere hadde med egen mat i frykt for akkurat det der? 1 Aurelius reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Natalie Posted March 26, 2014 Trodde styrkeløftere hadde med egen mat i frykt for akkurat det der? Ja, plis, gi meg eit minikjøleskap! 1 Aurelius reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites