Gå til innhold

Valg av protein kosttilskudd?


Anbefalte innlegg

Gjennom tidene har jeg alltid tenkt over hvilke kosttilskudd som funker for meg, men er så mye forskjellige valg av kosttilskudd og jeg vet ikke helt hvilke kosttilskudd jeg skal bruke. Har lyst til å begynne med protein og har sett igjennom en del protein pulver på proteinfabrikken, og har tenkt å kjøpe en pakke med dette, men vet ikke helt hvilket som er best for meg så lurer på hvordan jeg skal finne ut hvilket pulver som er best for meg. Så... hva skal jeg se etter for å finne det som er rett for meg?

Meal RP, Whey preotein, big mass?

Hvilken smak anbefaler dere?

Noen som har noe andre forslag til annen protein som funker bra?

Noen andre kosttilskudd dere kan anbefale meg? (bruker kreatin)

Er ikke særlig kresen når det gjelder smak, just sayin'

HØYDE

1.80

VEKT

68,6

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

smak er viktig, du skal jo drikke en del shakes! og ikke minst er det viktig at pulveret lett ristes ut i vann/melk. selv har jeg testet mye fortskjellig og sverger til optimum whey. anbefales! sjoko og vanilje, så har du litt å variere med.

om du vil ha et pulver med flere ulike kilder til protein, er mp combat bra, har testet banan og den er veldig god

Lenke til innlegg
Del på andre sider
smak er viktig, du skal jo drikke en del shakes! og ikke minst er det viktig at pulveret lett ristes ut i vann/melk. selv har jeg testet mye fortskjellig og sverger til optimum whey. anbefales! sjoko og vanilje, så har du litt å variere med.

om du vil ha et pulver med flere ulike kilder til protein, er mp combat bra, har testet banan og den er veldig god

Takk for svar :) Har aldri vært borti protein pulver så lurer på åssen effekt denne optimum whey gir? Og.. når skal en bruke protein, morgen, før/etter trening, kveld og hvor mye i mengde skal brukes?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som dansan sier gir det strengt tatt ingen effekt, men er rett og slett bare en kjapp og enkel kilde til proteiner. du bør få i deg mest via mat, men suppler gjerne med et par shakes i løpet av dagen. som mellommåltid med melk eller etter trening med et par bananer f eks.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...