Jump to content
Guest Arkiv

Det dummeste du har hørt..

Recommended Posts

Blir provosert jeg også. Og jeg har ikke egne barn engang...

Kompis av meg hadde alvorlig astma. Begge foreldrene røykte.. inne......

Fortsetter under...

Eksen min krevde å røyke inne også - selv om jeg får migrene av det.

Nå er hun en eks, bra valg :thumbsup: :p Blir selv kjempe kvalm i en lengre periode om jeg blir utsatt for røyk.

jesus christ, dama mi får ikke tenne fyrstikker eller lakkere neglene i nærheten engang xD

noen tar bare ikke hensyn til andre-.-

Nå var eksen min også en sosiopatisk, alkoholiker med bulimi - så like greit å bli kvitt henne :p

hehe ville tru d ja:P

jupp:p spesielt når jeg har fått i meg alkohol:p

Har hørt om det fenomenet der.. Røyker du fordi du er på fest eller fordi du "glemmer" at du ikke røyker :huh:

Kompis av meg hadde alvorlig astma. Begge foreldrene røykte.. inne......

:eek: Jeg KLIKKEEER! Hater røyk så intenst at jeg blir utilregnelig om jeg utsettes for det:whistling: Godt å høre at det er en eks!

Annonse

Har hørt om det fenomenet der.. Røyker du fordi du er på fest eller fordi du "glemmer" at du ikke røyker :huh:

startet å røyke når jeg var 13 til 21 (er 23 nå) og når jeg drikker kommer røyke suget tilbake^^ heldigvis så drikker jeg ikke ofte;)

startet å røyke når jeg var 13 til 21 (er 23 nå) og når jeg drikker kommer røyke suget tilbake^^ heldigvis så drikker jeg ikke ofte;)

13:eek: Cred for at du har nesten sluttet i alle fall :thumbsup:

TV-serien dere skriver om over her heter "Ung, dum og gravid" og Unge Mødre er den beste prevansjonen jeg noen gang kan utsettes for =)

-Sikker på at jorda er rund?

Meg selv. 18 år

Forklaring: Jeg mente ikke at jorda var flat, jeg mente at jorda ikke kan være rundt som en ball, men være ujevn pga fjell og hav og sånn der :p

Jada, feel free å lime setningen over inn i din neste post :p:D

Annonse

jesus christ, dama mi får ikke tenne fyrstikker eller lakkere neglene i nærheten engang xD

Dealbreaker! Hadde gubben nekta meg å lakke negler inne hadde jeg bare sett dumt på ham! (Men det går an å time det og sette seg litt unna ja.. Ikke ved middagsbordet, liksom :p )

Dealbreaker! Hadde gubben nekta meg å lakke negler inne hadde jeg bare sett dumt på ham! (Men det går an å time det og sette seg litt unna ja.. Ikke ved middagsbordet, liksom :p )

Altså i nærheten av meg ;)

Tv shop burde begynne og selge slike gammeldagse langkoster, bøtter og gulvfiller. Da har de slått to fluer i en smekk, de selger et produkt som funker både på kropsfettet og gulvet:D Og de slipper og selge super fantastiske produkter som slanker deg og fantastiske vaske produkter som dosent require any effort at all...

ei venninde av meg røykte under svangerskapet til begge ungene. hu sa til legen mens hu var gravid med førstemann, at hun ikke taklet å gå uten røyk og hele verden raste sammen og hadde det ikke bra når hun ikke hadde røyk, legen svarte med at da skulle hun bare røyke. har du det bra, så har ungen det bra også.!? jeez, skal sies det at ungen er allergisk mot det meste+ trur det hva noen hjerte problemer også. om det kommer av røykinga under svangerskapet kan gudene vite, men mest sannsynlig vil jeg tru. -.-

Jeg har hørt mange si det, at hvis de har det bra så har ungen det bra. Menne, eh, nei? Du har det jo uansett ikke bra fysisk om du suger inn nikotin..og du burde ikke ha det bra psykisk når du vet at du skader barnet med vilje fordi du er for svak til å ta vare på det når det ikke har noe som helst mulighet til å fjerne seg fra det som skader dem.

Blæh :p