Jump to content
Guest Arkiv

Det dummeste du har hørt..

Recommended Posts

I påsken 2012 var det en fyr på gymmet som var helt bombesikker på at jeg var full av steroider siden jeg hadde en "unaturlig" rask fremgang når det kommer til baseøvelsene og t.o.m fysikkmessig. Jeg avkreftet dette der og da, men da ble jeg også beskyldt for å lyve.

Fast forward høsten 2014 og utover. Nå som han samme fyrn har utviklet 10 år med gains på overkroppen, *hint*, sprer han rykter om at jeg er så VELDIG SENESTERK. Og da tenkte jeg bare "BITCH PLEASE, du kunne også ha lagt til at de lifetime drug free låra mine vasker gulvet med hele underkroppen din". #legdayNotEvenOnce

Fortsetter under...

Atter en gang fra NAF<3

"Det er viktig med et cheatmeal i uka på diett for å sjokkere fettforbrenningen"

Lol. Er ikke cheatmeal. Det er IIFYM!

Okey, enten har NAF blitt bedt om og ta for seg en bredere rolle i samfunnet og har gått over til ubrukelig pseudo-fitness, eller er det ikke Norsk Automobilforbund dere snakker om?

Okey, enten har NAF blitt bedt om og ta for seg en bredere rolle i samfunnet og har gått over til ubrukelig pseudo-fitness, eller er det ikke Norsk Automobilforbund dere snakker om?

NAF

Annonse

Den siden der ville jeg se, så trykte "bli medlem"-knappen. Sitter nå med samme følelse i kroppen som når jeg skal til og spise hvitløksbaguetter fra First Price: "dette blir godt, men jeg kommer til og føle meg skitten etterpå"

Den siden der ville jeg se, så trykte "bli medlem"-knappen. Sitter nå med samme følelse i kroppen som når jeg skal til og spise hvitløksbaguetter fra First Price: "dette blir godt, men jeg kommer til og føle meg skitten etterpå"

:D:D:D

Åååå, jeg klør i fingrene etter og legge ut noe der..

annoyed_finger_tapping_Jayne.gif

Ta å hevd at pre/post workout ikke virker, så skal du se at du får hele forumet etter deg :D

Kommentar til diskusjonen som har vært ang. treningstøy på trening - om det betyr noe hva slags tøy man bruker.

Så har de innhentet kommentar fra diverse 'bloggdamer' (som har bra blogger) - de presterer å skrive slik jeg tolker det - at man ikke skal bry seg så mye om hva man har på seg.

Hvem er det jo som viser bilder hver dag av dagens outfit og linker til steder hvor man kan kjøpe nytt og fresht tøy - jo disse damene . Litt motsigende spør du meg .........

http://www.side2.no/trening/--jeg-blir-ordentlig-lei-meg-for-at-dette-i-det-hele-tatt-skal-vre-et-tema/8538534.html

Kommentar til diskusjonen som har vært ang. treningstøy på trening - om det betyr noe hva slags tøy man bruker.

Så har de innhentet kommentar fra diverse 'bloggdamer' (som har bra blogger) - de presterer å skrive slik jeg tolker det - at man ikke skal bry seg så mye om hva man har på seg.

Hvem er det jo som viser bilder hver dag av dagens outfit og linker til steder hvor man kan kjøpe nytt og fresht tøy - jo disse damene . Litt motsigende spør du meg .........

http://www.side2.no/trening/--jeg-blir-ordentlig-lei-meg-for-at-dette-i-det-hele-tatt-skal-vre-et-tema/8538534.html

Synes det er ganske teit å anklage disse jentene for å vise frem dagens outfit, når ingen av de gjør det. Men at bloggere/eller jenter som er aktive på sosiale medier legger ut dagens outfit er en typisk stereotypi så du antar vel at de gjør det? :)

Det eneste de sier er at man skal kle seg komfortabelt, og ikke tenke på klestabber. De sier ikke at man ikke skal bry seg om hva man har på seg.

Annonse

Synes det er ganske teit å anklage disse jentene for å vise frem dagens outfit, når ingen av de gjør det. Men at bloggere/eller jenter som er aktive på sosiale medier legger ut dagens outfit er en typisk stereotypi så du antar vel at de gjør det? :)

Det eneste de sier er at man skal kle seg komfortabelt, og ikke tenke på klestabber. De sier ikke at man ikke skal bry seg om hva man har på seg.

Inger i Dubai legger stadig vekk ut bilder av nye antrekk - nylig var hun i Usa og hadde men en koffert med nye klær hjem som hun la ut bilde av.

Nora og Kristine Weber er sponset av X-life og legger ofte ut bilder av klær de har på seg med sponsorlinker .

Maren Erdvik er jeg ikke sikker på hvem sponser men hun har også ofte bilder av klær - tror det er en miks av ting hun kjøper selv evnt. får sponset.

De andre kjenner jeg ikke - men de nevnte er vel de mest leste bloggerne.

Når man har bilder av nye klær så synes jeg ikke det oppfordrer til å ikke bry seg om hva man har på seg, andre må jo selvsagt mene noe annet . Synes jo det er bra at de oppfordrer til det og gjerne tror jeg at de mener at de mener det også - men jeg synes det blir litt selvmotsigende.