Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..

Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Hun har rett i at BMI er et befolkningsverktøy og derfor kanskje ikke treffer 100% på individnivå, da den ikke tar hensyn til muskelmasse(selv lider jeg av fedme utifra min BMI), men men en kan bruke det som retningslinjer uten store problemer, føler jeg. å si at det ikke et skadelig for kropp, sjel og helse å være morbidly obese, der er jeg(og de fleste andre) nok temmelig uenig med dama ja.

Da vi hadde gjennomgang av forsikringene på jobben rett før jeg konkurrerte fikk jeg et snodig problem...jeg hadde både for høy BMI -OG- jeg var anorektisk ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 4,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Dette er kanskje det dummeste jeg noengang har spurt om, og det dummeste den stakkars, gamle mannen har hørt (dette skjedde forøvrig for en halvtimes tid siden)..: Var nettopp ferdig med en liten

Postede bilder

[ATTACH=full]151212[/ATTACH]

Se og hør

"Forbrenner bare kalorier" :D

Det blir litt som på radioen her om dagen da de kritiserte usunt kosthold fordi man da fikk i seg mat helt uten næringsstoffer. Mine tanker gikk rett til Walden Farms :p Men sikkert ikke alle som bryr seg om forskjellen på næring, næringsstoffer og mikronæringsstoffer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...