Jump to content
Guest Arkiv

Det dummeste du har hørt..

Recommended Posts

I mange tilfeller er det dessverre det :p

ja, det har du helt rett i :)

Men for min del trener jeg kampsport 3 timer i uken, sykkler og går på mølla 1 time hver dag, følger kosthold oppsatt av erneringsfysolog, å hjelper ikke så bra enda. meeeen, time will show :)

Fortsetter under...

ja, det har du helt rett i :)

Men for min del trener jeg kampsport 3 timer i uken, sykkler og går på mølla 1 time hver dag, følger kosthold oppsatt av erneringsfysolog, å hjelper ikke så bra enda. meeeen, time will show :)

Skal ikke ta den diskusjonen her inne nå, men alt handler basically om energibalanse. Det er enkle regnestykker for Ola og Kari Nordmann ;) medisinske årsaker er igjen noe helt annet.

at det ikke hjelper å tøye bevegeligheten i musklene før trening. At det riktige er å tøye etter trening, fordi da unngår man å bli støl.o_O:mad: Altså, jeg er enig i at noen ganger er ting individuellt, men fakta er fakta liksom, og ikke noe som PT´n min har funnet på. Dessuten trodde jeg det var "common sense"?! :huh:

at det ikke hjelper å tøye bevegeligheten i musklene før trening. At det riktige er å tøye etter trening, fordi da unngår man å bli støl.o_O:mad: Altså, jeg er enig i at noen ganger er ting individuellt, men fakta er fakta liksom, og ikke noe som PT´n min har funnet på. Dessuten trodde jeg det var "common sense"?! :huh:

Man kan alltid tøye bevegeligheten, men det er bedre å gjøre det mens musklene er varme - da er det mindre risiko for forstrekkelser:)

Man kan alltid tøye bevegeligheten, men det er bedre å gjøre det mens musklene er varme - da er det mindre risiko for forstrekkelser:)

Ja, den ser jeg. Men når det er snakk om dynamisk oppvarming, det er jo gradvis og nettopp for å varme opp muskelen. Da er det liten risiko for forstrekkelse uansett;)

"Du løfter alt for tungt, du kommer til å bli stor og da blir du aldri gift" - Jente på gymmen

Ikke treningsrelatert:

"Jammen, du kan jo ikke vite forskjellen på øst og vest i Amerika, når du er her!" - Mann som prøvde å briljere med sine navigasjons kunnskaper..

Annonse

"Du løfter alt for tungt, du kommer til å bli stor og da blir du aldri gift" - Jente på gymmen

Ikke treningsrelatert:

"Jammen, du kan jo ikke vite forskjellen på øst og vest i Amerika, når du er her!" - Mann som prøvde å briljere med sine navigasjons kunnskaper..

*knis*

Venninne 1: sør-Afrika er ikke et land, det er en betegnelse på den sørlige delen av kontinentet!

Meg: det er et land

Venninne 2: ja det er et land ja, dumma (henvisning til venninne 1). Det er jo akkurat det samme som at sør-Amerika er et eget land og det!

Meg: *facepalm*

Venninne 1: sør-Afrika er ikke et land, det er en betegnelse på den sørlige delen av kontinentet!

Meg: det er et land

Venninne 2: ja det er et land ja, dumma (henvisning til venninne 1). Det er jo akkurat det samme som at sør-Amerika er et eget land og det!

Meg: *facepalm*

:eek:

Steike! Det finnest faktist folk som er endå meir patetiske enn meg når det gjeld geografi???:eek:

Guest

Sist jeg trente var det en som sa til treningskompisen sin "Det er SÅÅ 2013" :woot:

og like etterpå var det en annen som begynte å skyggebokse mot seg selv (etter å ha kjørt en eller annen form for sittende press på skråbenk i Smith maskinen). Sistnevnte hører vel hjemme i "Det dummeste du har sett"..

Annonse

dummaste eg har hørt

en kompis trener i Ålesund. Så han brukte Magnesium/kritt når han skulle løfte markløft

Etter brukt det noen ganger- fikk han streng beskjed- magnesium/kritt ødelegger stengene, så han får ikke lov å bruke det lenger o_O:wtf:

magnesium; det er fali det!

i sånne tilfeller er et " hvorfor det?" nesten pinlig obligatorisk:$

kanskje overdreven kalkbruk fyller igjen rillene?:p

om eg ikke husker heilt feil- så var det der faktisk en av argumentane til at han ikke sklulle bruke det
:confused:

Fikk meg en god latter
:)

Uttalt av meg for 2-3 år siden mens en venninne påpekte at jeg spiste popcorn på en onsdag: - Halloo, det er jo faktisk masse proteiner i popcorn, og det er bare tomme kalorier så det legger man ikke på seg av. :D

hahaha - lillesøstra mi igår;

Nå skal jeg bare spise popcorn og sånt på lørdager. Det er helt sykt sunt!