Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Jeg vil slå et slag for alle som disser McDonalds jeg da, salatene de har er faktisk veldig gode. Har ikke studert innholdet på kalorinivå, men grønnsaker er nå engang grønnsaker. Dobbel dose grillet kyllingfilet får man også om man ber om det. Med en COLA ZERO til, fins det værre ting å stappe i seg.

For, selv om man vil unngå det værste sølet selv, er det jo hyggelig å kunne sette seg sammen med venner eller bekjente å ta et kjapt måltid innimellom. Ikke HVER GANG det passer å kjøre kokt-skinke-med-cottage-cheese-og-paprika varianten heller....

Men nå sporer jeg av tråden, sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil slå et slag for alle som disser McDonalds jeg da, salatene de har er faktisk veldig gode. Har ikke studert innholdet på kalorinivå, men grønnsaker er nå engang grønnsaker. Dobbel dose grillet kyllingfilet får man også om man ber om det. Med en COLA ZERO til, fins det værre ting å stappe i seg.

For, selv om man vil unngå det værste sølet selv, er det jo hyggelig å kunne sette seg sammen med venner eller bekjente å ta et kjapt måltid innimellom. Ikke HVER GANG det passer å kjøre kokt-skinke-med-cottage-cheese-og-paprika varianten heller....

Men nå sporer jeg av tråden, sorry

Salaten dems er full av sukker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker ?:confused: Seriøst ?

Derfor den er så god da....:)

Ifølge ernæringstabellen på Mcdonald er de 4% karbo og av dette 3% sukker i en Grilled McChicken Caesar salad uten dressing og krutonger, så " full av sukker " syns jeg var litt harde ord.

Uansett ikkenoe jeg spiser hver dag, men likevel fin informasjon.

Nå MÅ jeg slutte å spore av tråden her.....:mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bestiller cola zero i tillegg til eple, blir man sikkert en "helsefrik" og supersunn:confused::p

Var ment som ironi. Folk får spise hva de vil for min del, men når man ser hvordan enkelte av de som spiser på mc`en ser ut, og så bestiller de feks cola zero for de må "tenke på formene":p;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dette er jo ikke det verste da, det verste er X antall pulver og tablett dietter som lover at du skal rase ned i vekt mens du sitter på sofaen...

Evt "mens du sitter på ramma"

Tror det er mange som får seg en overaskelse etter at de har stappa munnen full av de her fettblokkerne osv. Klart du går ned i vekt når du har løs mage i 2 måneder. Men men, foretrekker heller en godt tur i skog og mark eller knebøy til man er lilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt "mens du sitter på ramma"

Tror det er mange som får seg en overaskelse etter at de har stappa munnen full av de her fettblokkerne osv. Klart du går ned i vekt når du har løs mage i 2 måneder. Men men, foretrekker heller en godt tur i skog og mark eller knebøy til man er lilla

Men ææsj, da kan du jo bli svett.. Eller enda verre, sminken begynner å renne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt "mens du sitter på ramma"

Tror det er mange som får seg en overaskelse etter at de har stappa munnen full av de her fettblokkerne osv. Klart du går ned i vekt når du har løs mage i 2 måneder. Men men, foretrekker heller en godt tur i skog og mark eller knebøy til man er lilla

Det er jo mange som går i slike feller, må vel ærlig talt innrømme at jeg har gått i slike feller selv i svake øyeblikk. Disse produsentene vet å utnytte det at folk er desperate dessverre.

Det er mange overvektige der ute som føler at de har prøvd og prøvd men ikke får det til, og derfor prøver alt som finnes av midler og ting og tang. Men så er det selvsagt også de som helst vil ligge på sofaen og pimpe nutrilettbarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et vanntett scheme. Man kan selge ting til folk som ikke virker, og ingen vil noensinne klage på det, fordi de bare skammer seg over at de falt for det i utgangspunktet (fordi de håpet intenst at det skulle virke for dem, selv om de egentlig visste det ikke kom til å gjøre det).

Dersom det der hadde hatt noe for seg, hadde jeg hatt verdens slankeste knær. Jeg har nemlig trent med knevarmere i et liknende stoff 5 ggr i uken i et år :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i skrivende stund og diskuterer kosthold i forbindelse med å nå målene man setter seg for trening med en kamerat. For å sitere han: Hvis du trener riktig så er det meste gjort. Det er i 99% av tilfellene feil trening som er problemet når man ikke når de målene man vil. Kostholdet har ikke så mye å si, med mindre man spiser for lite selvsagt. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...