Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Dette skjønte eg ikkje heilt, kva som er dumt her? Kjenner du til Franco Columbu?

Muligens det at videoen heter hvordan bli Rambo, også viser de kun trening av armer og bryst?

edit: nevermind, så nå at dette bare var del 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skjønte eg ikkje heilt, kva som er dumt her? Kjenner du til Franco Columbu?

Ups, der skulle det være noe tekst også, men det forsvant.. :p

Skjønner ikke hva han sier, men tenkte tanken at jeg håper "rambo" brukte tyngre vekter enn de i videoen ;) og flere øvelser da, men dette var jo som nevnt bare del 1 :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørt av søskenbarnet mitt:

Hun: "Jenter burde ikke trene benkpress, trener jo bare bort puppene da."

Jeg: "Trener bort fettet kanskje, men du får jo strammere pupper. Kan ikke trene bort melkekjertlene vettu ;)"

Hun: "Nei, får jo bare firkantede pupper..."

Jeg: :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var hjemme, påstod pappaen min at jeg ikke skulle drikke proteinshake, for jeg ble stor. Jeg sa at det var bare proteiner i shaken, proteiner slik som i kylling, egg, og ikke noe farlig for meg. Pappa sa bare: nei, nei, du blir stor. Så spurte jeg: Du spiser vel proteiner i maten daglig og ble ikke stor, hva med dette? Og pappa sa: jeg spiser ikke proteiner... for da ble man stor.:mellow::cry:

Jeg visste ikke om jeg skulle begynne å le eller gråte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt av søskenbarnet mitt:

Hun: "Jenter burde ikke trene benkpress, trener jo bare bort puppene da."

Jeg: "Trener bort fettet kanskje, men du får jo strammere pupper. Kan ikke trene bort melkekjertlene vettu ;)"

Hun: "Nei, får jo bare firkantede pupper..."

Jeg: :meh:

Hahahaaaa...nesten på linje med noen som påstår at de HATER å svelge tabletter.....men å hive innpå nesten 28 kosttilskudd/fatripper og vitaminer pr dag...det er helt greit??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er sukkeret? Ettersom jeg leste på denne siden, inneholder en 190 g caesar salad 7 gram karbohydrater, hvor sukker utgjør 3 gram.

Det er kjent at MCdonalds etc har faktisk på en type "Sukker dressing" over salaten sin, det går også for utrolig mange andre plasser som f.eks bigbite, visse restauranter etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går på Mcdonalds på torget så er det sukkerdressing på den.

men ikke "reklamert"

Er type vann med sukker i som de spruter over slik at den blir mer likt, og mer reklamert på. you get the picture:p

Jeg har hørt det før, men jeg har egentlig aldri fått noe svar på om det stemmer eller om det er noe folk bare sier:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo dra ned å kjøpe deg en, slikke på noen av salatbladene så får du svaret:p

Vet ikke om bigbite gjør det lengre, men de gjorde iallefall det på den som ligger innpå mercursenteret

Haha! Jeg så det for meg! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo dra ned å kjøpe deg en, slikke på noen av salatbladene så får du svaret:p

Vet ikke om bigbite gjør det lengre, men de gjorde iallefall det på den som ligger innpå mercursenteret

Jeg tror jeg får gjøre det. Stå foran kassen og sleike salatblader. Muligt at jeg risikerer å bli sendt direkte til en psykiatrisk avdeling..men hey, alt for å sjekke ut påstander!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...