Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Hva er poenget ditt? Poenget mitt er i hvert fall at jeg klarer å deffe selv om jeg spiser ting som ikke er perfekt. Kunne sikkert gått raskere, men ned 3kg fett og opp 2.5kg muskler på halvannen måned sier meg at det jeg gjør ikke er så ille...

Jeg trodde vi listet opp matvarer vi spiser, selv om vi vet det ikke er godt for oss jeg? Jeg sa heller aldri at man må spise perfekt, tvert imot, hvordan du klarer å dra dette SÅ langt ut av kontekst, fra det jeg sa, er jo helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil slå et slag for alle som disser McDonalds jeg da, salatene de har er faktisk veldig gode. Har ikke studert innholdet på kalorinivå, men grønnsaker er nå engang grønnsaker. Dobbel dose grillet kyllingfilet får man også om man ber om det. Med en COLA ZERO til, fins det værre ting å stappe i seg.

For, selv om man vil unngå det værste sølet selv, er det jo hyggelig å kunne sette seg sammen med venner eller bekjente å ta et kjapt måltid innimellom. Ikke HVER GANG det passer å kjøre kokt-skinke-med-cottage-cheese-og-paprika varianten heller....

Men nå sporer jeg av tråden, sorry

fin den .. full av sukker.. sant det! men skal du på mcD så..post-9607-14440860228602_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAKAN da. Du kan slanke deg og drikke cola. Du kan slanke deg og spise potetgull. Poenget mitt er meget simpelt; Det finnes BEDRE alternativer enn poter og ris.

Mulig det var det du mente, men det var ikke det du sa:

I kontekst med slanking/vektnedgang, så er de ikke særlig brukanes.

I kontekst med slanking/vektnedgang er all energi "brukanes".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ukjent666

Leste på facebook nå: En som er redd edderkopper og så ender facebook statusen opp slik: HAHHAHAHAHAH!

  • HAN: I løpet av et år spiser man gjennomsnittlig 3 sånne i søvne :) men du sove jo, så du merke det ikkje :) ·
  • HENNE: Ja det er sant..men det får eg heller leve med :p


  • HAN: Proteiner ;) hvis du får i deg en edderkopp hver morgen vil du kunne forbrenne opptill 75% mer i løpet av dagen ;) edderkopper=fin kropp ;)
  • HENNE: Trenger ikkje spise edderkopper til frokost;) kroppen min forbrenner mye flott som bare det! Gode gener=fin kropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mor noen år tilbake da jeg for første gang tok 100kg i knebøy;

Mamma; Bruker du nyrebelte?

Meg; Nyrebelte?

Mamma; Ja sånn som de bruker i OL

Meg; Nei, jeg bruker ikke det * skal til å forklare hvorfor ikke*

Mamma; Det må du bruke ellers kan nyrene dine bli ødelagt!

Meg;

tumblr_lnvvueuSsj1qcj56b.png?1318394475

Lmfao! For et par år siden så skulle jeg kjøpe belte og spurte en som jobbet på XXL om de hadde noen gode belter, istedenfor de som er tynne forran og tykke bak. Han svarte med å fortelle meg at de som er tynne er like gode og om hvor godt de beskyttet nyrene.

Jeg spurte han om han i det hele tatt har trent knebøy før og om han vet hva et belte faktisk brukes til og han svarte at nei, det hadde han ikke, men han hadde en utdannelse i dette feltet så han viste hva han snakket om.

41314628-bertstare-.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhørte ei jente på trening i går, hun fortalte vennina hvor sliten hun var for hun hadde steppet på elipsemaskina i 20min og hun hadde forbrent 500kcal (yeah right) og det holdt for hennes del for hun skulle bare fjerne cellulittene på lår og rumpe!! :p Elipse var vist kjempe bra for å fjerne celluliter Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhørte ei jente på trening i går, hun fortalte vennina hvor sliten hun var for hun hadde steppet på elipsemaskina i 20min og hun hadde forbrent 500kcal (yeah right) og det holdt for hennes del for hun skulle bare fjerne cellulittene på lår og rumpe!! :p Elipse var vist kjempe bra for å fjerne celluliter Hehe..

Alle maskinene på treningssenteret har jo fullstendig riktig på kaloriforbruket ditt, det vet jo alle!

Selv forbrenner jeg 100 kalorier av å gå 10min på 6km/t. Det er dermed egentlig litt rart at jeg ikke går i kaloriunderskudd med tanke på at jeg gjerne går en mil hver dag.

Også fascinerende hvordan mannen på 190 og 100kg som går ved siden av meg også forbrenner 100kcal på 10min, 6km/t.

Rart med det der :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, nå nettopp, i spinningsalen:

Instruktøren fleipet med at iom at vi nå hadde trent, var det bare å dytte innpå med pølse og sjokolade. Hvorpå ei middelaldrende og slapp blondine utbryter:

"Ja, men hallo. Det er kjempeviktig å spise, gjerne sjokolade faktisk, innen 15 minutter etter du har trent for da øker forbrenningen din med 50% det neste døgnet!"

Jeg bare tørket av sykkelen og gikk ut mens jeg hadde omtrent denne utviklingen i ansiktsuttrykk: :huh::confused::eek::rofl::confused:

WTF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...