Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Hørt på P4 nå nettopp av en eller annen treningsfyr som klarer å ta armhevinger på en arm:

"Vaskebrett er ikke noe alle kan få, men sprettrumpe kan alle trene seg til"

Er det ikke stikk motsatt?

Sprettrumpe kan du primært få av styrketrening/lav fettprosent. Alle mennesker i hele verden har vaskebrett/six-pack, men dessverre skjuler de fleste den med fett. Er bare å spise deg ned i fettprosent. Skal likevel sies at mageøvelser kan øke størrelsen, men alle har vaskebrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx

Mamma og søster vurderer intervensjon for meg om dagen siden jeg spiser 200 g kyllingfilet 2x om gangen, og 1x300 g fisk! *Du trenger jo bare halvparten, og går helt sikkert dobbelt så fort ned hvis du kutter ned matmengden*. Prøvde å forklare dem at jeg kun spiser kylling/fisk/karbonadedeig&grønnsaker om dagen, men de var sikre på at DET kommer jeg til å legge på meg av:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og søster vurderer intervensjon for meg om dagen siden jeg spiser 200 g kyllingfilet 2x om gangen, og 1x300 g fisk! *Du trenger jo bare halvparten, og går helt sikkert dobbelt så fort ned hvis du kutter ned matmengden*. Prøvde å forklare dem at jeg kun spiser kylling/fisk/karbonadedeig&grønnsaker om dagen, men de var sikre på at DET kommer jeg til å legge på meg av:p

Jeg skjønner henne godt, jeg la på meg mange mange kilo når jeg spiste etter psmf..... Du blir også tjukk av proteinshake har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtale med venninne:

Hun: Jeg har gått opp i vekt pga at jeg har fått mye mer muskler jeg da xD

Jeg: Hmm det er ikke mange kiloene med muskelmasse man kan legge på seg da...

Hun:la på meg litt mer jeg da xD

men det var faktisk bare muskler å ikke fett eller noe annet

Jeg: snedig

Hun: vet :p var nå det legen min sa når jeg fikk panikk å gikk på vekta xD

Jeg: tror legen din har bomma liiiiitt....det er plent umulig

Hun: Var ikke snakk om mange kg jeg hadd gått opp heller da xD

Her er det altså egentlig legen hennes jeg synes er dum da !

Jeg trodde akkurat det samme som henne før, fordi folk sa til meg at husk du har sikkert lagt på det masse muskelmasse for du trener jo. Men nå vet jeg jo at man umulig legger på seg mange kg med muskler på begrenset tid, Og denne venninna mi trener ikke styrke til den store gullmedalje heller, men hun er søt da :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var med to venninner på gymmet:

Meg: Hva skal dere trene?

De: Armer.

Meg: Bare armer, eller rygg, bryst osv., også?

De: Armer. *går til roingsapparatet*

Meg: Det der er jo rygg.

De: Ja, men vi bruker det til å varme opp før vi trener armene. *går videre til brystpressapparatet*

Sukk......

+1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den for et par dager siden, men han sier at økologiske egg også blir sprøytet? Det gjelder vel ikke i Norge?

(Altså foret som hønene som legger eggene spiser, ikke at selve eggene blir sprøytet)

Mener han sier at det dyrene spiser blir sprøytet, og jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gjelde i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener han sier at det dyrene spiser blir sprøytet, og jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gjelde i Norge?

Altså for økologisk landbruk? Så vidt jeg har forstått skal økologisk fremstilt mat ikke ha blitt utsatt for sprøytemidler eller komme fra dyr som har spist fôr utsatt for sprøtemidler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså for økologisk landbruk? Så vidt jeg har forstått skal økologisk fremstilt mat ikke ha blitt utsatt for sprøytemidler eller komme fra dyr som har spist fôr utsatt for sprøtemidler.

Jeg trodde at sprøytemidler blir brukt, men at disse er økologiske? Og det Ian sier i videoen sin at økologiske sprøytemidler er mindre effektive enn "farlige" og dermed må det brukes større mengder av de økologiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at sprøytemidler blir brukt, men at disse er økologiske? Og det Ian sier i videoen sin at økologiske sprøytemidler er mindre effektive enn "farlige" og dermed må det brukes større mengder av de økologiske.

Finnes det i det hele tatt økologiske sprøytemidler? :huh: Jeg har ikke satt meg så veldig inn i landbruk, men for meg høres det ut som to motstridende ting.

*snip*

Den videoen hører virkelig hjemme i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
The is no cure for stupid. Commence ignore mode!

Hehe... Ikke sant... Men de er dessverre av typen som tror man blir seende ut som en body builder hvis man bruker tunge vekter, og at eneste måten å bli slank på er å spise >0 kcal og bare trene MYE cardio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...