Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Det er jo to sider av den saken. Den ene er som jeg skrev over at om man har mye muskulatur et sted og får fett oppå, så vil man som regel se fetere ut enn om man hadde samme muskelmasse uten fett under. Vi snakker da om folk som er fetere enn det nivået der man "fylles ut". Derfor syntes ikke *jeg* at utsagnet hører med her.

Når det er sagt, og til hun som la det inn sitt forsvar, så er det ytterst få som trener såpass tungt at de trenger å bekymre seg nevneverdig for å få *noe* muskler i det hele tatt. Jeg vil gå så langt som å si at over 50% har null nytte av det de gjør på helsestudio, 45% har en kardiovaskulær fordel, og godt under 5% trener tungt nok til å få noe særlig annet enn litt nevral adapsjon...så han karen trengte neppe å være redd for å få mer muskelmasse under spekket sitt ;)

Det jeg mener også :) og i tillegg så han normal ut, dvs ikke så mye fett at han ville sett feit ut med magemuskler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil nå også si at dersom du er ganske feit så vil du i aller høyeste grad ha behov for sterkere magemuskler for å stabilisere ryggsøylen. Å unngå å trene magen er da virkelig totalt feil ende å begynne i om målet er å se mindre feit ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat hørt LavKarboPerson reklamere for nudler som et bedre valg enn ris eller potet. Til lunsj var det Crunchy greier-frokost-blanding i eske, og til fredagskaffen 2 stk brownies. Jeg orker ikke mer...

Det var tilfeldigvis ikke miracle nudles da? De er nemlig karbofrie/kalorifrie :)

De crunchygreiene er atkinsvarer, og det samme er browniesene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

En kollega av meg greier ikke å spise med måtehold, så hver gang hun skal på party og i brylluper så går hun på suppekuren en uke først. Også synes hun jeg er rar som takker nei til fredagskaken:meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreguuuuuuuud for noen kommentarer ... "syns det er fint med feminine jenter.." Siden når var Femi = tynn eller feit, men ikke muskuløs? Blææææh! :confused:

Ja :o Smal midje, stramme fine lår, spretten rumpe, osv er da vel fint og feminint det, og det er noe man får av trening :D Tror problemet til slike folk er at siden de ikke kan komme opp på det nivået, vil de heller dra folk ned på sitt triste nivå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var med to venninner på gymmet:

Meg: Hva skal dere trene?

De: Armer.

Meg: Bare armer, eller rygg, bryst osv., også?

De: Armer. *går til roingsapparatet*

Meg: Det der er jo rygg.

De: Ja, men vi bruker det til å varme opp før vi trener armene. *går videre til brystpressapparatet*

Sukk......

Hahah. Denne kjenner jeg meg igjen i.

Semitrener med noen kompiser som trener 5-6 ganger i uka og mostly isoøvelser.

Nei as. Tre ganger i uka med baseøvelser er the way to go. Iallefall i begynnelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...