Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du ikke tar deg bryet med å finne loggen min kan du spise kanelbolle.

Jeg har store problemer med å tro at du kom helt ned på 10g selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten å spore av hele greia her, så sjekka jeg ut loggen din nå, og den eneste gangen du nevner noe spesifikt inntak, så har du fått i deg 100g protein. Men nok om det, lzm..

Idag satt jeg bak noen jenter som diskuterte karbohydrater. Og vet du? Det er det samme som sukker. Ja, altså. Det ER sukker. Man kan ikke kutte ut sukker 100% for da spiser man jo ikke karbohydrater!! ALT av karbohydrater er bare sukker. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å spore av hele greia her, så sjekka jeg ut loggen din nå, og den eneste gangen du nevner noe spesifikt inntak, så har du fått i deg 100g protein. Men nok om det, lzm..

Idag satt jeg bak noen jenter som diskuterte karbohydrater. Og vet du? Det er det samme som sukker. Ja, altså. Det ER sukker. Man kan ikke kutte ut sukker 100% for da spiser man jo ikke karbohydrater!! ALT av karbohydrater er bare sukker. :thumbsup:

Druesukker og fruktsukker.

ikke vanlig sukker du finner på rimi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag satt jeg bak noen jenter som diskuterte karbohydrater. Og vet du? Det er det samme som sukker. Ja, altså. Det ER sukker. Man kan ikke kutte ut sukker 100% for da spiser man jo ikke karbohydrater!! ALT av karbohydrater er bare sukker. :thumbsup:

Mehh...MEEEEN....

...karbohydrater er en fellesbetegnelse på sukkerarter. Karbohydrater forsyner kroppen med glukose, som da brukes til energi. Kanskje de mente det? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det snakk om sukker, som i alt er SUKKER. I allefall det jeg forsto med tanke på at hun ene bedyrte at hun skulle spise skoleboller med god samvittighet etterpå for å få i seg 60% karbohydrater om dagen. :) Jeg vil også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste denne i dag...

Jeg må bare si WTF

Hva med å servere fruuukt eller noe annet?? Konsept som skal få unge og små i aktivitet så skal de servere brus og kake??

Sånn for min del blir duuuumt

Du er herved invitert til bursdagsfeiring for Shokk, vårt treningssenter for barn og unge, på mandag. Det blir selvsagt brus og kake :-)

safe_image.php?d=AQDN2R-z26c7X7NR&w=90&h=90&url=http%3A%2F%2Fwww.arena-treningssenter.no%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F11%2FShokk_brystpress_jente-392x590.jpg

Bursdagsinvitasjon – Shokk 5 år

www.arena-treningssenter.no

Shokk, Norges eneste treningssenter for aldersgruppen 8-15 år, fyller 5 år. Dette må selvsagt markeres. Vi ønsker derfor velkommen til b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...