Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært på noen forskjellige treningsplasser oppigjennom årene og har hele tiden prøvd å få med de rundt meg, kjedelig å trene alene...

  1. Har ikke tid
  2. Har ikke råd
  3. Er såpass tynn at det går bra
  4. Er sterk nok så det går bra (hvorda jeg spør om den personen kan hente esken med filmer og hører nnnnnnnnnnNNNNNGGHH!!!!!!!!! *klask*)
  5. Vil ikke bli stor
  6. Er det fine damer der? hvis ikke så gidder jeg ikke
  7. Har ikke lyst (grei nok, er man giddeslaus så er man det
  8. Samboern sier nei (flipp flopp)
  9. Naai, kanskje, blir med i morgen (ringer dagen etterpå og hører "neeei, du skjønner at bilen gikk i stykker" - "men du har ikke bil?" - "tuuut tuuut tuuut")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men si meg hvordan fett kan ha lavere TEF enn karbs om fett f.eks er hovedenergikilden og kroppen starter glukoneogenese? :p

Du, jeg kan ikke slik. Jeg måtte bare påpeke det åpenbare, at mennesker og mus ikke er same shit:whistling:. Gi meg 3 år så kan jeg kanskje (forhåpentligvis) svare på dette her. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg kan ikke slik. Jeg måtte bare påpeke det åpenbare, at mennesker og mus ikke er same shit:whistling:. Gi meg 3 år så kan jeg kanskje (forhåpentligvis) svare på dette her. :blush:

Men hormonsystemet til musa er ganske likt mennesket. 80% av genene i mennesket finnes også i mus :)

Uansett, er det noen som veit hvorfor markøren på dataen hopper dit den vil når jeg skriver? Blir gaal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hormonsystemet til musa er ganske likt mennesket. 80% av genene i mennesket finnes også i mus :)

Uansett, er det noen som veit hvorfor markøren på dataen hopper dit den vil når jeg skriver? Blir gaal.

Jeg hadde rotter som kjæledyr. De var såå søøt:D.

Men nei, jeg vet ikke hvorfor den hopper, jeg har vært borti det selv, men husker ikke hvordan det ble fiksa. Eller om det ble fiksa. Tror jeg fikk ny pc..men det er jo litt dyrt alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og Roxy sto i garderoben i dag med hvert vårt pokerfjes i det ei ikke alt for godt trent jente klarte å lire av seg følgende til sin mor: "Etter at jeg begynte å trene har jeg mistet rumpa. Alt annet kan forsvinne, bare ikke rumpa."

Moren: "Da får du trene den tilbake da."

Datter: " Æsj, jeg vil jo ikke ha sånn muskelrumpe! Det er jo ikke noe fint! Jeg får suge ut fettet fra magen og hoftene og dytte det inn i rumpa istedet. Eller ta silikon."

... :unsure::huh::confused: :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studier på mus viser at den har større TEF. På mus altså.

brb, jeg går og forteller alle små mine gnager-venner at de må spise mindre CHO og mer fett.

Jeg og Roxy sto i garderoben i dag med hvert vårt pokerfjes i det ei ikke alt for godt trent jente klarte å lire av seg følgende til sin mor: "Etter at jeg begynte å trene har jeg mistet rumpa. Alt annet kan forsvinne, bare ikke rumpa."

Moren: "Da får du trene den tilbake da."

Datter: " Æsj, jeg vil jo ikke ha sånn muskelrumpe! Det er jo ikke noe fint! Jeg får suge ut fettet fra magen og hoftene og dytte det inn i rumpa istedet. Eller ta silikon."

... :unsure::huh::confused: :rofl:

41314628-bertstare-.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag fikk jeg mitt litt av ett hakeslep OG latterkrampe senere.

på spenst i dag, samtale mellom meg og en 17åring.

Gutter ligger og skal ta skråbenk med 50kg hantler i hver hånd. må ha hjelp ned i posisjon, og når han først kommer i posisjon så skjelver han som ett aspeløv.

Jeg: Du kan ikke fortsette sånn, du kommer seriøst til å skade deg noe veldig

Gutten: jammen, nå skal jeg perse, så får du gjøre det du skal.

jeg: Når du faen ikke eier teknikk i øvelsen og samtidig vingler som en forbanna går, så kan du si hva du vil om persing, men du kommer aldrig noensinne til å perse med den teknikken du har der, du kommer ene og alene til å ende opp med brekte skuldre og armer.

Gutten: *forbanna* og det kan du si noe om? du som er jente?

og jeg bare "SAAAAY WHAAAT?" neida. bare lo og ristet på hodet.

man kan si jeg ble temmelig oppgitt! Skulle virkelig ha filmet det.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag fikk jeg mitt litt av ett hakeslep OG latterkrampe senere.

på spenst i dag, samtale mellom meg og en 17åring.

Gutter ligger og skal ta skråbenk med 50kg hantler i hver hånd. må ha hjelp ned i posisjon, og når han først kommer i posisjon så skjelver han som ett aspeløv.

Jeg: Du kan ikke fortsette sånn, du kommer seriøst til å skade deg noe veldig

Gutten: jammen, nå skal jeg perse, så får du gjøre det du skal.

jeg: Når du faen ikke eier teknikk i øvelsen og samtidig vingler som en forbanna går, så kan du si hva du vil om persing, men du kommer aldrig noensinne til å perse med den teknikken du har der, du kommer ene og alene til å ende opp med brekte skuldre og armer.

Gutten: *forbanna* og det kan du si noe om? du som er jente?

og jeg bare "SAAAAY WHAAAT?" neida. bare lo og ristet på hodet.

man kan si jeg ble temmelig oppgitt! Skulle virkelig ha filmet det.!

Do iit, doo it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selv en morsom opplevelse i dag. Skulle kjøre knebøy, men ble akkurat slått av en annen person(17-18 år gutt). Så ser jeg at han har vekten på "fail-safe" området og laster på med vekter (90kg til sammen). Altså skal han ta markløft eller noe slik.

Jeg spør han da "Unnskyld, skal du gjøre knebøy eller?"

Han: "Nei? skal bare gjøre noen andre øvelser", mens han ser litt utålmodig på meg. "Du kan ta knebøy der da(peker på smithmaskinen".

Jeg: "Ja, men der blir ikke det samme grunnet stabiliseringsmusklene".

Han: "Ja, ok skal bare gjøre dette først da".

Så setter han i gang med en 'hook-grip" shrugging. Hahaha. Må si at han kjørte 3x10-12 uten pause, men la vekten på "fail-safe'en" før han påbegynte hvert sett.

Han var litt hyggelig når han var ferdig med settene sine og ryddet bort(nei, tar ikke for gitt at folk gjør dette), men hadde en litt bitter tone da han spurte om jeg skulle bruke vektene.

Jeg har hørt og sett folk curle i knebøystativet(når ingen andre trengte det da), men dette var dagen lille høydepunkt for meg altså :) Shrugs i squat-racken. Good times..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, I have seen that. Men apropos det, er det dumt at jeg etter mark og kne står fortsatt og holder ting opptatt når jeg skal øve på grepet. Jeg har nemlig overload med vekter og MÅ ha stanga på safety tinga..og så skal jeg holde den så lenge jeg klarer 5 ganger. Jeg kan ikke gjøre det andre plasser, men hvis det irriterer folk at jeg gjør det:eek: (Men nå er det stort sett aldri kø der jeg trener..ikke på det tidspunktet jeg er på iallefall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, I have seen that. Men apropos det, er det dumt at jeg etter mark og kne står fortsatt og holder ting opptatt når jeg skal øve på grepet. Jeg har nemlig overload med vekter og MÅ ha stanga på safety tinga..og så skal jeg holde den så lenge jeg klarer 5 ganger. Jeg kan ikke gjøre det andre plasser, men hvis det irriterer folk at jeg gjør det:eek: (Men nå er det stort sett aldri kø der jeg trener..ikke på det tidspunktet jeg er på iallefall)

Øving på grep med knebøy? :S Mark skjønner jeg, men nah. Ser det ut som noen skal etter meg så tar jeg en annen stang "lager" vekten, altså stang og vektskiver, på gulvet. Hvis ikke gjør jeg det på/i(legger jo stangen på, men man holder jo på i?) stativet. Vet ikke om dette svarte deg? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øving på grep med knebøy? :S Mark skjønner jeg, men nah. Ser det ut som noen skal etter meg så tar jeg en annen stang "lager" vekten, altså stang og vektskiver, på gulvet. Hvis ikke gjør jeg det på/i(legger jo stangen på, men man holder jo på i?) stativet. Vet ikke om dette svarte deg? :p

Haha, nei, jeg gjør det fordi jeg sliter med hendene i markløft xD. Så det er kun for å bli litt bedre i klypa, trener jo ikke noe særlig bortsett fra det (selv om jeg holdt på å dø i høyre arm, for jeg har lagt meg til en uvane med å ha omvendt grep i markløft og aldri bytte på hvilken hand som er bak og hvilken som er fremme..høyre har alltid blitt plassert "feil vei" og det kjennes..for å si det slik! Så derfor tar jeg å gjør dette her). Men for å få det til MÅ jeg være i knebøystativet pga safety greia, slik at jeg hiver på 70-80-90-100 kg og bare holder i stanga (pittelitt over safetygreia da..) helt til jeg ikke klarer mer :p Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens viktigste øvelse! Elsker når jeg ser 14 år gamle gutter som veier 25kg og er 38cm over skuldra står og trener shrugs forran speilet. Får lyst å klaske de over hodet og be de ta noen markløft istedet.

Så da antar jeg at du hadde litt ironi i at det var verdens viktigste øvelse :p. Hva er den god for, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...