Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Denne historien er mer søt enn den er dum, men jeg synes allikevel den passer inn i denne tråden:

Jeg var mattelærer for en gjeng 4.-klassinger, og i denne klassen, i likhet med de fleste andre barneskoleklasser, var det et par sportsinteresserte (les: mest fotballinteresserte) gutter. Disse guttene -- la oss kalle dem Lars og Amund -- var nysgjerrige på om jeg holdt på med sport (naturligvis etter først å ha spurt meg om jeg spilte fotball :p ). "Jeg er glad i kampsport," svarte jeg, hvorpå Amund var rask med å spørre "Åh! Driver du med boksing?" Jeg svarte at jeg aldri hadde prøvd boksing, og deretter begynte guttene å snakke seg imellom. "Han kunne jo ikke trent boksing," sa Lars i en tone som antydet at svaret mitt var ganske overflødig, "da hadde han jo hatt mye mer muskler." Amund var enig, og Lars fortsatte: "Og så hadde han vært skallet!" Amund skjønte at Lars syntes spørsmålet om boksing var dumt, og tilføyde på en delvis etterpåklok og bekreftende måte: "Jaaa. Boksere har så mye muskler at de har ikke plass til håret." Lars var enig, og samtalen gikk så over i noe annet.

Man får høre mye rart når man er lærer. :)

Hihi! Herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj, her leser jeg 35 sider med mæææd morro, for så avslutte kvelden med flere sider om "rasebevissthet". You guys suck! ;)

Sånn tilbake på trådtema..

Jeg har en tidligere kollega som kjøpte seg bil fordi hun måtte slutte å gå til jobb. Grunnen? Hun fikk så store leggmuskler at hun ikke fikk på seg støvlettene sine lengre..

(Jeg ser det med fotballegger og irritasjon, men det er nå vel heller fordi hun spiste liiiitt mye godteri på jobb.. for det tok maks 10 min å gå...)

Jeg har også flere som er BOMBESIKKER på at det å spise pistasjnøtter er negative kalorier, fordi det er så mye strev med å få dem ut av skallet sitt..! Det verste er at jeg måtte faktisk tenke meg litt om.. Jeg har flere ganger sitter der og dirra som et lemen fordi de j*vla nøttene ikke ville åpne seg.

En venninne som er på slankern, så hun spiser bare GROVT brød med brunost på til lunsj. Med så mye smør på at det tyter ut. Det er jo grovt, må forstå... Samme med pølsespising på Narvesen hver dag. "Grovt brød, takk."

Jeg er sjeleglad for at de fleste jeg kjenner rundt meg har en noenlunde oppegående forståelse for ting og tang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, her leser jeg 35 sider med mæææd morro, for så avslutte kvelden med flere sider om "rasebevissthet". You guys suck! ;)

Sånn tilbake på trådtema..

Jeg har en tidligere kollega som kjøpte seg bil fordi hun måtte slutte å gå til jobb. Grunnen? Hun fikk så store leggmuskler at hun ikke fikk på seg støvlettene sine lengre..

(Jeg ser det med fotballegger og irritasjon, men det er nå vel heller fordi hun spiste liiiitt mye godteri på jobb.. for det tok maks 10 min å gå...)

Jeg har også flere som er BOMBESIKKER på at det å spise pistasjnøtter er negative kalorier, fordi det er så mye strev med å få dem ut av skallet sitt..! Det verste er at jeg måtte faktisk tenke meg litt om.. Jeg har flere ganger sitter der og dirra som et lemen fordi de j*vla nøttene ikke ville åpne seg.

En venninne som er på slankern, så hun spiser bare GROVT brød med brunost på til lunsj. Med så mye smør på at det tyter ut. Det er jo grovt, må forstå... Samme med pølsespising på Narvesen hver dag. "Grovt brød, takk."

Jeg er sjeleglad for at de fleste jeg kjenner rundt meg har en noenlunde oppegående forståelse for ting og tang.

Akkurat det siste der er jo som å bestille en dobbel meny på McDonalds og så be om light brus ved siden av :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...