Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

doh...:huh: Og ei nesten like dum jente kommenterer:

Lena, 30.sep.2011 @ 14:09

Siden det er aspartam i pepsi max og andre "sukkerfrie" produkter vil du ikke gå ned noen ting...

syns det er morro at den jenta sier at alle over 45 kg er feite, men når du ser henne i reallife, så er hun lubben og har like mye lovehandles som alle andre.... Tho, skjønner godt at hun skriver slike innlegg for å provosere og havne opp på blogglisten, tjener jo mer enn folk som faktisk har utdanning og jobb nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma mente hun har gått ned en hel buksestørrelse av denne, og at jeg må begynne å bruke den mer for å gå ned i midjen til sommeren... Trodde at støtet "brant bort" fettet på en eller annen måte...

Husket når jeg så denne på tv når jeg gikk på barneskolen. Hadde så lyst på en sånn så jeg kunne sitte å se på tv mens jeg fikk sixpack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det dummeste jeg har hørt/lest er på forum som er tilknyttet slankenettsider. (à la vektklubb, slankenett og lignende)

Sutring og oppmerksomhetsyke innlegg, folk som ikke gidder gjøre jobben selv, buzzword bullshit, for ikke å glemme slankepille- og slankeoperasjonsforsvar fordi man har "prøvd alt" hva med å føkkings gjennomføre? Hvor mange blir ikke å fortsette som før etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen: Du var mye penere før, da du ikke trente. Nå er du bare muskuløs.. og stor.

Takk i helvette skal du ha, at jeg hadde spiseforstyrrelse og veide 10 kg mindre da vi var ilag var jo mye bedre. Idioot..

Moahahahaaa :D Jeg fikk "du kler det lange håret" sa bare : Asshole, jeg har ALLTID hatt langt hår.. jeg mistenker at han mente "den finere kroppen" :p Tapere, takk gud man er kvitt dem!! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moahahahaaa :D Jeg fikk "du kler det lange håret" sa bare : Asshole, jeg har ALLTID hatt langt hår.. jeg mistenker at han mente "den finere kroppen" :p Tapere, takk gud man er kvitt dem!! :thumbsup:

At folk absolutt skal snakke nedlatende om ekskjærestene sine er et fenomen ved menneskeheten som jeg aldri har forstått. Hvis han var så håpløs, hvorfor var du da sammen med ham i utgangspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk absolutt skal snakke nedlatende om ekskjærestene sine er et fenomen ved menneskeheten som jeg aldri har forstått. Hvis han var så håpløs, hvorfor var du da sammen med ham i utgangspunktet?

Jeg har faktisk endel fint å si om samme mann, men det veier ikke opp for de merkelige sidene. Og en mann som tydeligvis skulle ha meg tilbake etter vektnedgang, selv om jeg er samme jenta på innsiden, tar jeg meg den frihet å omtale i litt nedlatende ordelag, ja! :) Han har sitt å si om meg også, og det får han lov til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk absolutt skal snakke nedlatende om ekskjærestene sine er et fenomen ved menneskeheten som jeg aldri har forstått. Hvis han var så håpløs, hvorfor var du da sammen med ham i utgangspunktet?

Tja, det er som regel en grunn til at de blir ekser da? Folk forandrer seg og det er ikke gitt at en person man forelsker seg i forblir den samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herbalifefolk er en egen rase altså! Ikke at det er noe galt med produktene rent kvalitetsmessig, for der kommer de nok ganske bra ut, men denne blinde troen på at det er så overlegent at det rettferdiggjør en mangedobling av prisen er jo direkte latterlig.

Dessuten er det mange som argumenterer med at det ikke er spesielt dyrt, fordi de selv får 50% rabatt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halleluja! :D Satan, øya datt nesten ut. Blir folk hjernevasket på slike møter? Man må da være litt kritisk til hva man får servert, og ikke bare sluke alt rått pga. energisk musikk, dresser og overbevisende taler. :D

ble akkurat ferdig med å lese alle kommentarene og kjenner jeg er litt satt ut:huh:

tror folk er blitt brainwashed til de grader :confused:

:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble akkurat ferdig med å lese alle kommentarene og kjenner jeg er litt satt ut:huh:

tror folk er blitt brainwashed til de grader :confused:

:rofl:

Det jeg synes er veldig rart med herbalife er at alle jeg kjenner som bruker herbalife for å gå ned i vekt går ikke ned noe særlig ned i vekt. Allikevel forguder de herbalife og sier at det er verdens beste produkt? Hvorfor ikke bare forandre på kostholdet og løfte litt på rompa? Ja, det tar tid å forandre, men å leve på herbalife, noka, nutrilett o.l er vel ikke det mest spennendes eller positive for kroppen..jaja, føler herbalife-folk er litt som de som er ekstremt opptatt av å fremme lavkarbo. Ja, jeg spiser etter de prinsippene selv, men å omvende alle til å spise som meg ser jeg ikke noe poeng i. Folk får spise slik de vil spise. Så får de finne ut selv hva som passer kroppen deres. Min kropp elsker lavkarbo, men det betyr jo ikke alle andre synes det er like flott som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er veldig rart med herbalife er at alle jeg kjenner som bruker herbalife for å gå ned i vekt går ikke ned noe særlig ned i vekt. Allikevel forguder de herbalife og sier at det er verdens beste produkt? Hvorfor ikke bare forandre på kostholdet og løfte litt på rompa? Ja, det tar tid å forandre, men å leve på herbalife, noka, nutrilett o.l er vel ikke det mest spennendes eller positive for kroppen..jaja, føler herbalife-folk er litt som de som er ekstremt opptatt av å fremme lavkarbo. Ja, jeg spiser etter de prinsippene selv, men å omvende alle til å spise som meg ser jeg ikke noe poeng i. Folk får spise slik de vil spise. Så får de finne ut selv hva som passer kroppen deres. Min kropp elsker lavkarbo, men det betyr jo ikke alle andre synes det er like flott som meg.

Kjøpte en pakke herbalife slankegreier da jeg var 17-18 år eller noe. Gikk ikke noe ned i vekt og husket at shakene smakte grusomt. Sulten konstant og endte selvsagt i en spiseorgie. Hadde samme erfaringen med noka for 5-6 år siden. Etter det har jeg nekta konsekvent å drikke shakes.

________

Det beste er, uansett om man presenterer herbalife, lavkarbo, høykarbo, grapefruktdietten, barnematdietten eller rikshospitalets suppekur eller what not så er det alltid noen som hisser seg så til de graaaader opp at det virker som om de holder på å få hjerteinfarkt på sin side av datamaskinen :D

"Du er en idiot"

"Nei, du er en hjerneløs suppeidiot"

Fin og saklig argumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...