Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Så du ikke helt hva han skrev? Greit nok at lavkarbo/moderat karbo er mer fordelaktig, men det vil jo uansett fordre et visst kaloriunderskudd. Dersom vedkommende han hørte på påsto at kaloriunderskudd ikke fungerer, men at lavkarbo fungerer bedre fordi det gir høyere metthet (og derav lavere matinntak) så er det jo en liten logisk brist i resonnementet :p

Joda, så hva han skrev, og den logiske bristen er jo åpenbar. Men, jeg velger å tilskrive det en uklar/uvitende formulering, og ikke noe denne personen faktisk mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg allikevel blir sett på som helt idiot og folk blir flau på mine vegne vil jeg si:

http://treningshjelper.blogg.no/1328619425_9_gode_slanketips.html

Jeg sier ikke at ALT av de rådene er pisspreik, men spis ofte hvis ikke øker ikke forbrenninga og at frokost MÅ man ha er piss. Men Monica blir jo flau av meg så...og Såndre sier nok det samme. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar på jobben ble imponert når han så at jeg plutselig hadde 10cm til over på beltet mitt. Han spurte og gravde, så jeg fortalte hvordan man gjorde det og sa han kunne spørre, så skulle jeg hjelpe ham i gang. Det skulle han! (:meh: ). Så fikk jeg melding av ham for en stund siden der han lurte på om jeg kunne anbefale noen slankepiller, for han hadde ikke tid og ork til å trene og spise sunt. Jeg svarte at slike ikke eksisterer, og at trikset var å komme i gang med et bra opplegg. Jeg sa jeg kunne hjelpe ham å gå ned minst 10kg i måneden - det ville være ubehagelig, men han kom i det minste fort i mål. Etter det har han ikke snakket med meg :rofl: :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar på jobben ble imponert når han så at jeg plutselig hadde 10cm til over på beltet mitt. Han spurte og gravde, så jeg fortalte hvordan man gjorde det og sa han kunne spørre, så skulle jeg hjelpe ham i gang. Det skulle han! :)meh: ). Så fikk jeg melding av ham for en stund siden der han lurte på om jeg kunne anbefale noen slankepiller, for han hadde ikke tid og ork til å trene og spise sunt. Jeg svarte at slike ikke eksisterer, og at trikset var å komme i gang med et bra opplegg. Jeg sa jeg kunne hjelpe ham å gå ned minst 10kg i måneden - det ville være ubehagelig, men han kom i det minste fort i mål. Etter det har han ikke snakket med meg :rofl: :thumbsup:

HVA er det med alle quick fix folka??? :p Jeg VIL ha en kjempefin kropp, men helst i fjor, mens jeg sitter på ræva?? Doesn`t work like that!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA er det med alle quick fix folka??? :p Jeg VIL ha en kjempefin kropp, men helst i fjor, mens jeg sitter på ræva?? Doesn`t work like that!!!

De er litt søte, da..."Jeg går opp 2kg i måneden med kostholdet mitt, men jeg vil ha en pille som gir meg sixpack" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg allikevel blir sett på som helt idiot og folk blir flau på mine vegne vil jeg si:

http://treningshjelper.blogg.no/1328619425_9_gode_slanketips.html

Jeg sier ikke at ALT av de rådene er pisspreik, men spis ofte hvis ikke øker ikke forbrenninga og at frokost MÅ man ha er piss. Men Monica blir jo flau av meg så...og Såndre sier nok det samme. *ler*

Alt på den siden der var jo flaut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, og Kjetil Åmdal bare replied "kanskje du begynte å koke innvendig fordi du hadde så vanvittig høy forbrenning etter å ha spist så mange måltider?"

10 poeng og gullstjerne.

:rofl:

Jeg har forsåvidt ingenting mot at noen vil tro at det hjelper å spise lite og ofte. Alle må finne den veien som virker mest hensiktsmessig for en selv, men jeg syns at man skal holde sinnet åpent og vise litt respekt for at andre mennesker nødvendigvis ikke deler den samme troen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, og Kjetil Åmdal bare replied "kanskje du begynte å koke innvendig fordi du hadde så vanvittig høy forbrenning etter å ha spist så mange måltider?"

10 poeng og gullstjerne.

:rofl:

Jeg har forsåvidt ingenting mot at noen vil tro at det hjelper å spise lite og ofte. Alle må finne den veien som virker mest hensiktsmessig for en selv, men jeg syns at man skal holde sinnet åpent og vise litt respekt for at andre mennesker nødvendigvis ikke deler den samme troen.

Jeg har heller ikke noe i mot at noen liker å spise mange måltider, men at hovedargumentet for å spise frokost OG mange små måltider hver 3 time blir "jeg får høyere forbrenning" så kan de gå å ta seg ei bolle (eller kanskje en gulerot, siden de vil ned i vekt). For om du spiser 2 måltider på 1000 kcal hver eller 5 måltider med totalen på 2000 kcal så har de spist samme antall kcal, uten å stoppe opp noe som helst forbrenning eller gjøre vektnedgang verre. Men jeg ga opp den bloggen, jeg var jo bare så slem uansett hva jeg sa:unsure:. Tydeligvis har jeg hatt flaks i livet, for jeg har aldri fått høre at jeg er skikkelig frekk og stygg i kjeften..og jeg har fint kunne sagt til dem at de sa der er faktisk pisspreik:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner veier 58kg og er 179 cm, så han har skinnypacken.

jeg sa til han at han burde begynne å spise mer, så svarte han at han spiste sikkert dobbelt så mye som meg og klarer ikke mer.

spurte hva kostholdet hans besto av.

Frokost: 1 brødskive.

skolen: 3 brødskiver og litt frukt.

middag: det moren eller faren lager.

kveldsmat: 1-3 brødskiver.

Brukte og den unnskyldningen før at jeg ikke kunne spise mer, så fant jeg ut at jeg spiste 2 måltid hver dag som besto av skolemat og middag...

NO EXCUSES :)

Var også en fyr som kom bort til meg og skulle være eplekjekk, så sa han:

"du vet vel at du trenger 4000 karbohydrater i timen for å bygge muskler"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner veier 58kg og er 179 cm, så han har skinnypacken.

jeg sa til han at han burde begynne å spise mer, så svarte han at han spiste sikkert dobbelt så mye som meg og klarer ikke mer.

spurte hva kostholdet hans besto av.

Frokost: 1 brødskive.

skolen: 3 brødskiver og litt frukt.

middag: det moren eller faren lager.

kveldsmat: 1-3 brødskiver.

Brukte og den unnskyldningen før at jeg ikke kunne spise mer, så fant jeg ut at jeg spiste 2 måltid hver dag som besto av skolemat og middag...

NO EXCUSES :)

Var også en fyr som kom bort til meg og skulle være eplekjekk, så sa han:

"du vet vel at du trenger 4000 karbohydrater i timen for å bygge muskler"

Herregud, han spiste jævlig lite :eek:. Han må lære seg å bli mann! Kvinnfolka her inne er mer mann han jo:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har "trent" siden 7 klasse. det synes ikke i det hele tatt at han engang har løftet vekter, men likevel så oppfører han seg som en idiot mot andre.

Kanskje han er i slekt med flisa som sto og trente sånn bicepscurl i kabelmaskin der det ser ut som man kjører bicepsposering. Overarmene hans var på tykkelse med håndleddene mine, og det var hovedøvelsen. Den ga nemlig så god pump...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...