Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Både jeg og mamma spiser lavkarbo, men fikk irettesettelse av henne i jula like før hun satte frem lavkarbogodteri, mørk sjokolade og peanøtter "Du bør ikke spise så mye paprika, det er så mye karbohydrater i det".

For de som ikke har peiling på karbohydrater så inneholder paprika 5% karbo og mørk sjokolade 30%. Jeg spiser begge deler med god samvittighet, men helst ganske mye mer paprika enn sjokolade. ....Verden vil bedras...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørt av ei jeg jobba med før som gikk på Easylife kurs:

"Når man drikker noe med kullsyre så blir det masse luft i hele kroppen, mellom blodårene og musklene og sånt..." :eek:

Dette hadde de tydeligvis blitt fortalt på dette kurset... :eek: Håper det ikke er sant...

Så... om man drikker nok kullsyreholdige drikker vil man få bredere rygg osv siden det blir maaasse luft mellom musklene og sånt, for da blir de vel presset litt mer ut? Høres ut som en rask og enkel måte å få en bred V-rygg på :p:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt av ei jeg jobba med før som gikk på Easylife kurs:

"Når man drikker noe med kullsyre så blir det masse luft i hele kroppen, mellom blodårene og musklene og sånt..." :eek:

Dette hadde de tydeligvis blitt fortalt på dette kurset... :eek: Håper det ikke er sant...

Jo, og hvis man drikker for mye, så blir luften om til helium og man flyr! :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Widding

eg har anorexia pga fastingen min.

hørte (på film) under markløft maxløftet mitt at eg kom te å ver sengeliggande 1mnd pga ryggen(ironisk nok skada eg meg faktisk på trening nr2 den dagen og blei skada 1mnd, men i kneet, HA!:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd, underholdning hele kvelden å lese gjennom denne jo:D

Det dummeste jeg har hørt når det kommer til trening/kosthold må være:

Jeg satt og leste til fysiologieksamen og snakket litt høyt om hvileforbrenning og slikt. At vi forbrenner omlag 1500 kcal til dagen bare å holde oss i live (hvileforbrenning). Reaksjonen: "Er du helt idiot? Så klart forbrenner du ikke noe uten å trene!! Tror du virkelig du forbrenner kcals ved å sitte stille?". Øhm, selv ikke svart på hvitt i boka mi fra Universitetet hjalp han til å forstå at det finnes noe som heter hvileforbrenning.

Samme fyren trodde ikke det var kcal i flytende ting, så coca cola og juice var umulig å legge på seg av. Han trodde også at det kun var kcal i usunne ting som sjokolade. Sunne ting som kylling var kalorifritt... Og jeg var helt idiot som prøvde å forklare at det er kcal i all mat, men forskjellig mengde. Selv om kylling er sunt og kcalfattig har det noen kcal i seg. Nei, dette var det dummeste han hadde hørt:p

Han fant også ut at den perfekte dietten var å kun spise Nutrilettbarer.

Denne fyren er (heldigvis:p) min ex, og jeg fant meg noen andre å lese til fysiologieksamen med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd, underholdning hele kvelden å lese gjennom denne jo:D

Det dummeste jeg har hørt når det kommer til trening/kosthold må være:

Jeg satt og leste til fysiologieksamen og snakket litt høyt om hvileforbrenning og slikt. At vi forbrenner omlag 1500 kcal til dagen bare å holde oss i live (hvileforbrenning). Reaksjonen: "Er du helt idiot? Så klart forbrenner du ikke noe uten å trene!! Tror du virkelig du forbrenner kcals ved å sitte stille?". Øhm, selv ikke svart på hvitt i boka mi fra Universitetet hjalp han til å forstå at det finnes noe som heter hvileforbrenning.

Samme fyren trodde ikke det var kcal i flytende ting, så coca cola og juice var umulig å legge på seg av. Han trodde også at det kun var kcal i usunne ting som sjokolade. Sunne ting som kylling var kalorifritt... Og jeg var helt idiot som prøvde å forklare at det er kcal i all mat, men forskjellig mengde. Selv om kylling er sunt og kcalfattig har det noen kcal i seg. Nei, dette var det dummeste han hadde hørt:p

Han fant også ut at den perfekte dietten var å kun spise Nutrilettbarer.

Denne fyren er (heldigvis:p) min ex, og jeg fant meg noen andre å lese til fysiologieksamen med;)

Oi, får jeg lov å si at han ikke hørtes så veldig begavet ut? :unsure: På det området iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsom tråd, underholdning hele kvelden å lese gjennom denne jo:D

Det dummeste jeg har hørt når det kommer til trening/kosthold må være:

Jeg satt og leste til fysiologieksamen og snakket litt høyt om hvileforbrenning og slikt. At vi forbrenner omlag 1500 kcal til dagen bare å holde oss i live (hvileforbrenning). Reaksjonen: "Er du helt idiot? Så klart forbrenner du ikke noe uten å trene!! Tror du virkelig du forbrenner kcals ved å sitte stille?". Øhm, selv ikke svart på hvitt i boka mi fra Universitetet hjalp han til å forstå at det finnes noe som heter hvileforbrenning.

Samme fyren trodde ikke det var kcal i flytende ting, så coca cola og juice var umulig å legge på seg av. Han trodde også at det kun var kcal i usunne ting som sjokolade. Sunne ting som kylling var kalorifritt... Og jeg var helt idiot som prøvde å forklare at det er kcal i all mat, men forskjellig mengde. Selv om kylling er sunt og kcalfattig har det noen kcal i seg. Nei, dette var det dummeste han hadde hørt:p

Han fant også ut at den perfekte dietten var å kun spise Nutrilettbarer.

Denne fyren er (heldigvis:p) min ex, og jeg fant meg noen andre å lese til fysiologieksamen med;)

Hvilket herlig opplyst individ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om de kunne sette på musikk med litt mer fart i på treningssenteret i dag. De spilte veeeldig rooolig musikk som det er umulig å bli motivert av. Svaret jeg fikk var "du burde kanskje begynne på Haralds gym om du skal ha sånn musikk". Dette var det daglig leder som sa.. greit, pensjonistene er verdt mer enn den yngre garde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om de kunne sette på musikk med litt mer fart i på treningssenteret i dag. De spilte veeeldig rooolig musikk som det er umulig å bli motivert av. Svaret jeg fikk var "du burde kanskje begynne på Haralds gym om du skal ha sånn musikk". Dette var det daglig leder som sa.. greit, pensjonistene er verdt mer enn den yngre garde ;)

Åh, den kunne jeg laget faenskap over hvis det hadde vært meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...