Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Dette har ingenting med trening å gjøre, slik som de fleste kommentarer her inne virker som de har( Har ikke lest igjennom alle sidene da), men det er fortsatt noe av det dummeste jeg har hørt noensinne!

(en bekjent og ei venninne av meg sitter og prater sammen, fra litt uti samtalen)Gutten: Men du... er en ting jeg har lurt på

Venninne: Okei, hva da?

Gutten: Var ikke Maria Mena mor til Jesus?

jackie-chan-meme_thumb%25255B7%25255D.png

WTF????? :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk et facepalm-øyeblikk på kjøkkenet i går.

Min mor har kritisert min spisemåte i 3 mnd i strekk nå, ettersom jeg har flyttet hjem igjen etter 6 år ute av 'redet', og hver gang jeg har prøvd å forsvare PF mot hennes mytebaserte innspill om frokost, måltidsfrekvens ifht slanking, sunnhet osv, har hun bare konkludert med at jeg er helt på bærtur og burde slutte så fort som mulig med det jeg driver med. Det er unormalt og skadelig visstnok. Jeg har spist sånn her de siste 10 årene og vel så det, jeg er ikke noe frokostmenneske og vil neppe bli det heller, så jeg har fått høre det i alle år. Spesielt av henne. Jeg blir alltid oppgitt, så det er et slit å spise med familien i grunn.

Og så...

I går stod vi to på kjøkkenet, hvor hun utbryter i kjempepositiv tone:

'Hørte en dame på radioen i går, hun fortalte at hun spiste bare to-tre måltider om dagen. Hun likte visst å utsette frokosten til 11-12tiden, fordi det passet henne best og at hun ikke orket mat på morgenen. Hun spiste kjempestore måltider og trivdes veldig godt med det... Høres egentlig ganske fint ut, det der!'

Jeg ble stum.

Hvaaa faen?! :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra min egen mor:

Jeg er syk og ligger rett ut med streptokokker og klarer så vidt å svelge vann, ergo er jeg dritsulten etter å ha levd noen dager uten særlig med mat.

Mamma: jeg skal i butikken, skal du ha noe du klarer å svelge?

Meg: Ja, kan du kjøpe med en sånn proteinshake(sier til og med hvor de står) med sjokoladesmak?

Mamma: Hva skal du med det? Du trener ikke! Jeg kjøper noen rett-i-koppen supper til deg!

Meg: Greit det mamma, la meg få i meg 100kcal, og null proteiner... Eller annen næring...

Hun er visst fast bestemt på at proteinshakes er det samme som bol, hvert fall for jenter da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma igår... Ikke det dummeste jeg har hørt, men hun er søt da:

"Hvis du tar masse situps og trener magen skikkelig, så vil de musklene som da blir brukt, forbrenne vekk magefettet!"

Haha, hun er meget bestemt at for å få tydelige magemuskler, uansett hvor mye fett du har rundt magen, så må du ta situps :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessmor.no? Jeg skynder meg å kjøpe domenenavnet før Robert rekker det. De virkelig store pengene er det jo middelaldrende damer som forvalter ;)

Haha herlig! For de trenger å få litt vett inn i hodet, så de slutter å klage på døtrene sine som fortvilet prøver å forandre kroppen sin, men som ikke for lov å spise og trene som man vil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha herlig! For de trenger å få litt vett inn i hodet, så de slutter å klage på døtrene sine som fortvilet prøver å forandre kroppen sin, men som ikke for lov å spise og trene som man vil....

Vi gutta får litt av det der fra mødrene våre vi også. Mødre vil alltid være mødre. Prøvde å forklare periodisk faste og psmf til mamma, men det var som å snakke til en vegg. I det siste har hun imidlertid fått øynene opp for at jeg har litt peiling, så det er håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det jeg prøvde å si! Da fikk jeg slengt i trynet at jeg som 18åring ikke skal komme å leke verdensmester, hvert fall ikke mot en på 40 år som har født 2 barn.... haha...

Synes virkelig vi skal linke dem fitnessbloggen, så absolutt! =D

Haha, mamma trodde fitnessbloggen var "reklame" for Fitness (frokostblandingen)... Så hun mente at alt her inne var bare reklame for at folk skulle kjøpe den da, så jeg måtte ikke finne på å høre på hva folk her inne sa :confused:

Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mamma trodde fitnessbloggen var "reklame" for Fitness (frokostblandingen)... Så hun mente at alt her inne var bare reklame for at folk skulle kjøpe den da, så jeg måtte ikke finne på å høre på hva folk her inne sa :confused:

Haha!

Måtte i så fall ha vært tidenes markedsføringskampanje! Tro hva det hadde kostet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...