Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke spesielt godt trent selv, og det er ikke mer enn et halvt år siden jeg begynte å trene meg opp igjen etter år med sykdom, men jeg føler jeg har lov til å trekke på smilebåndet av det her: :)

To venninner, som av en eller annen grunn hadde lagt seg ned rett foran manualstativet for å ta sit-ups: (bedre kjent som å løfte nakken en halv centimer over bakken og lage gryntelyder).

Jente 1: Fy faen ass, det her svir sånn sykt i magemusklene, jeg kommer til å få skikkelig sixpack da!

Jente 2: Hvor mange situps klarer du da?

Jente 1: Jeg tar sånn ca. 100 stk rett etter hverandre. (Da svir det nok godt...?)

Jente 2: Herregud, du er jo bare så fit da!

Jeg står og irriterer meg over det faktum at jeg ikke kommer frem til manualene. Jente 1 reiser seg opp og tar en 2kgs manual (!) fra stativet og tar to bicepscurl etter hverandre.

Jente 1: Sjekk muskelen min da!

Jente 2: Oi, du er jo nesten bola, jo!

Jeg unnskylder meg, går forbi jente 1 og tar opp to 10kgs manualer og begynner på mitt første sett sidehev. Begge jentene blir helt stille, stirrer på meg noen sekunder, før de ser på hverandre og forlater salen.

Jada.

Herregud, jeg dør :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt godt trent selv, og det er ikke mer enn et halvt år siden jeg begynte å trene meg opp igjen etter år med sykdom, men jeg føler jeg har lov til å trekke på smilebåndet av det her: :)

To venninner, som av en eller annen grunn hadde lagt seg ned rett foran manualstativet for å ta sit-ups: (bedre kjent som å løfte nakken en halv centimer over bakken og lage gryntelyder).

Jente 1: Fy faen ass, det her svir sånn sykt i magemusklene, jeg kommer til å få skikkelig sixpack da!

Jente 2: Hvor mange situps klarer du da?

Jente 1: Jeg tar sånn ca. 100 stk rett etter hverandre. (Da svir det nok godt...?)

Jente 2: Herregud, du er jo bare så fit da!

Jeg står og irriterer meg over det faktum at jeg ikke kommer frem til manualene. Jente 1 reiser seg opp og tar en 2kgs manual (!) fra stativet og tar to bicepscurl etter hverandre.

Jente 1: Sjekk muskelen min da!

Jente 2: Oi, du er jo nesten bola, jo!

Jeg unnskylder meg, går forbi jente 1 og tar opp to 10kgs manualer og begynner på mitt første sett sidehev. Begge jentene blir helt stille, stirrer på meg noen sekunder, før de ser på hverandre og forlater salen.

Jada.

Ooooh så deilig å sette folk på plass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE sier noe ala: "Ja, så du går også på den der lavkarboen ja!"

NEI. Jeg GÅr ikke på verken lav eller høy noenting. Folk som sier det vet ikke hva karbohydrater er en gang. Og dette sier de for de legger merke til at jeg ikke spiser DRITT. Hvorfor er folk så uvitne? Senest i går gikk det opp for meg at jeg vet veeeldig mye mer enn "mannen i gata", da jeg vet at det finnes noe som heter proteiner, karbo og fett. Folk vet ikke en gang hva kcal er. jeg er sjokka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte ikke dette men så det på trening igår. En dame som går på ellipsemaskinen ved siden av meg, etterhvert legger jeg merke til at hun bare går og går, men ikke egentlig slår på maskinen! Merkelig, men hver sin lyst tenker jeg, men det dummeste må ha vært at hun spiste sjokolade mens hun trenet! Ikke proteinsjokolade eller noe, men en svær snickers!:confused: Kan man ikke da like gjerne bli hjemme? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte ikke dette men så det på trening igår. En dame som går på ellipsemaskinen ved siden av meg, etterhvert legger jeg merke til at hun bare går og går, men ikke egentlig slår på maskinen! Merkelig, men hver sin lyst tenker jeg, men det dummeste må ha vært at hun spiste sjokolade mens hun trenet! Ikke proteinsjokolade eller noe, men en svær snickers!:confused: Kan man ikke da like gjerne bli hjemme? :p

Forundrer meg vel ikke hvis hun er blant de som "trener og trener, men klarer ikke gå ned i vekt..?" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn

*Jeg til en kamerat som trente to ganger om dagen flere ganger i uken, han var relativt slank og ville opp i vekt*

Meg: "Får du i deg nok proteiner da? Du trener jo ganske mye og trenger endel proteiner i kosten din om du vil bygge muskler. Du kan jo for eksempel ta litt proteinpulver, så gjør du det lett for deg selv."

Han: "Proteinpulver?! Nei... Først er det proteinpulver, så er det steroider.. Proteinpulver er ikke bra for kroppen."

Meg: *Reaksjonen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte ikke dette men så det på trening igår. En dame som går på ellipsemaskinen ved siden av meg, etterhvert legger jeg merke til at hun bare går og går, men ikke egentlig slår på maskinen! Merkelig, men hver sin lyst tenker jeg, men det dummeste må ha vært at hun spiste sjokolade mens hun trenet! Ikke proteinsjokolade eller noe, men en svær snickers!:confused: Kan man ikke da like gjerne bli hjemme? :p

Mulig hun er typen som ikke liker å se kcal f.eks. fordi hun ikke ønsker å fokusere på det? ;) Men med tanke på snickersen... hihi :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte meg min første boks med proteinpannekakeblanding. Foreldrene mine sa det var det samme som bol :)

Og en kompis av meg som faktisk kan mye om trening; "Du må ikke bruke proteinpulver du, legger seg rett på magen. Bare se på 'en felles venn av oss'" Hehe. Forskjellen er vel at jeg faktisk trener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en ukes tid sia viste jeg en video til ei venninne fra da jeg trente vanlig markløft.

Denne jenta er vel ikke de mest bevandrede inni dumbell jungelen men hun hadde nå sine meninger om teknikken.

Var rimelig spent på hva det skulle være for noe jeg skulle forbedre. det er jo alltids noe å plukke på.

Hun sier: nei, du må stå helt oppreist når du starter på gulvet? Jaha tenker jeg da.

Hun følger da opp med: For da trener du tricepsen no så jævlig da vist nok.

Så fra nå av så ligger markløft inne på skulder og armer på mitt trenings program :D

post-194-14440827673262_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne historien er mer søt enn den er dum, men jeg synes allikevel den passer inn i denne tråden:

Jeg var mattelærer for en gjeng 4.-klassinger, og i denne klassen, i likhet med de fleste andre barneskoleklasser, var det et par sportsinteresserte (les: mest fotballinteresserte) gutter. Disse guttene -- la oss kalle dem Lars og Amund -- var nysgjerrige på om jeg holdt på med sport (naturligvis etter først å ha spurt meg om jeg spilte fotball :p ). "Jeg er glad i kampsport," svarte jeg, hvorpå Amund var rask med å spørre "Åh! Driver du med boksing?" Jeg svarte at jeg aldri hadde prøvd boksing, og deretter begynte guttene å snakke seg imellom. "Han kunne jo ikke trent boksing," sa Lars i en tone som antydet at svaret mitt var ganske overflødig, "da hadde han jo hatt mye mer muskler." Amund var enig, og Lars fortsatte: "Og så hadde han vært skallet!" Amund skjønte at Lars syntes spørsmålet om boksing var dumt, og tilføyde på en delvis etterpåklok og bekreftende måte: "Jaaa. Boksere har så mye muskler at de har ikke plass til håret." Lars var enig, og samtalen gikk så over i noe annet.

Man får høre mye rart når man er lærer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte ikke dette men så det på trening igår. En dame som går på ellipsemaskinen ved siden av meg, etterhvert legger jeg merke til at hun bare går og går, men ikke egentlig slår på maskinen! Merkelig, men hver sin lyst tenker jeg, men det dummeste må ha vært at hun spiste sjokolade mens hun trenet! Ikke proteinsjokolade eller noe, men en svær snickers!:confused: Kan man ikke da like gjerne bli hjemme? :p

Det er kanskje litt sånn at det kjennes greit når man vet at Bjørndalen drikker Coca Cola etter et skirenn?? :D Det sier mamma ihvertfall.. :p (men jeg har sett at Pauline Nordin skrev at i stedet for en proteinbar, så kan du kjøre snickers og en shake, så får du omtrentlig samme innhold) "If it looks like chocolate, it probably is" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne historien er mer søt enn den er dum, men jeg synes allikevel den passer inn i denne tråden:

Jeg var mattelærer for en gjeng 4.-klassinger, og i denne klassen, i likhet med de fleste andre barneskoleklasser, var det et par sportsinteresserte (les: mest fotballinteresserte) gutter. Disse guttene -- la oss kalle dem Lars og Amund -- var nysgjerrige på om jeg holdt på med sport (naturligvis etter først å ha spurt meg om jeg spilte fotball :p ). "Jeg er glad i kampsport," svarte jeg, hvorpå Amund var rask med å spørre "Åh! Driver du med boksing?" Jeg svarte at jeg aldri hadde prøvd boksing, og deretter begynte guttene å snakke seg imellom. "Han kunne jo ikke trent boksing," sa Lars i en tone som antydet at svaret mitt var ganske overflødig, "da hadde han jo hatt mye mer muskler." Amund var enig, og Lars fortsatte: "Og så hadde han vært skallet!" Amund skjønte at Lars syntes spørsmålet om boksing var dumt, og tilføyde på en delvis etterpåklok og bekreftende måte: "Jaaa. Boksere har så mye muskler at de har ikke plass til håret." Lars var enig, og samtalen gikk så over i noe annet.

Man får høre mye rart når man er lærer. :)

Hihi, aah, så søte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ingenting med trening å gjøre, slik som de fleste kommentarer her inne virker som de har( Har ikke lest igjennom alle sidene da), men det er fortsatt noe av det dummeste jeg har hørt noensinne!

(en bekjent og ei venninne av meg sitter og prater sammen, fra litt uti samtalen)Gutten: Men du... er en ting jeg har lurt på

Venninne: Okei, hva da?

Gutten: Var ikke Maria Mena mor til Jesus?

jackie-chan-meme_thumb%25255B7%25255D.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...