Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forstår din mor veldig godt på denne, i vår aldrer er det veldig vanlig å være i overkant fikser på kropp, å det kan gå riktig ille (jeg snakker av erfaring!) Selvom det kanskje føles feil for deg at hun er så "streng" så er det bare for å passe på, det skal ikke mye til før men utvikler en SF å det er ikke noe noen vil!

Godt å høre fra en som snakker av erfaring. Jeg er fullt klar over dette, for det er jo selvfølgelig det hun er redd for. Håper bare det kommer seg med tiden, og at hun kan ha ett litt mer avslappet forhold til livsstilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede fått noen tilbakemeldinger på slikt ja. I tillegg kjenner jeg ingen andre som har de samme interessene. Prøver hardt å forsvare meg hver gang, men det tar på følelsesmessig når du ikke får den fulle og hele støtten fra familie :)

Jeg vet, jeg har en mor som er i samma gata... :) Men hun har alltid vært overvektig og forsvarer det, samtidig som det til stadighet er pulver, supper, urtekurer eller noe annet i huset som gir hint om at hun ikke trives SÅ godt :) Men det er jo viktig som det ble sagt her, at man ikke bikker over i noe sykelig!

Men det er så mange som heller vil ha deg ned på sitt nivå, enn å innrømme at de vil opp på ditt.. Se opp for de som sier "jammen du MÅ jo koooooose deg!!" Da pleier jeg å svare at "joda, på helgene.. dvs Lørdag, ikke torsdag kveld til søndag kveld slik som mange andre, det er jo over ei HALV uke!" Og da ser du at de tenker litt før de fortsetter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner :) Vennene mine har allerede gitt opp når det kommer til å presse i meg godteri :p Men i går var det en vennine av meg som hadde sett loggen min. Hun var så stolt over hva jeg hadde klart, og kom med personlige innrømmelser. Jeg ble nesten sjokka over tilbakemeldingene, men samtidig veldig glad og motivert! :)

Og jeg VET, at jeg ikke kommer til å gjøre noe dumt. Det kan bare gå oppover nå, har aldri følt meg bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å roe seg :) det kan jeg å love, min mor var helt febrilsk i begynnelsen. Nå er det helt i orden, jeg spiser aldri det samme som resten av familien heller, å det er også greit, i forhold til før, da det var helt krise.. Bare stå i det, så blir det betraktelig bedre :)

Krysser fingrene for det :) Blir kanskje enklere nå som jeg har klart å fått storesøster over på "laget" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

okej, dette er ikke akkurat det dummeste jeg har hørt men sett:

På treningsstudioet mitt er de veldig fan av godteri og sjokolade, så når de arrangerte maraton var premien 3 kg sjokolade og div annet snop.

Hver dag i resepsjonen er det en skål med sjokolade til de som kommer forbi...

Er ikke det litt smårart å plassere slike ting en plass de skal oppmuntre til sunnere liv, og bedre fom?? hehe

Kanskje det er for å teste viljestyrken til folk? :rofl:

Om ikke annet så er det litt dobbelmoral :p. Jeg hadde lurt på hva greia var hvis jeg kom på treningsstudioet og så er det sjokolade o.l på disken. Frukt er en ting, men sjokolade? Det er jo bare latterlig:thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, må bare ligge inn noe her.

Snakket om trening på venninnekveld hvor jeg nevnte at jeg ikke akkurat brukte så mye tid på tredemøllen, og derfor har fått de resultatene jeg har fått (hittil, er jo ikke ferdig!). Samtlige: ":huh: MEN for å gå ned i vekt så MÅ man jo bare løpe, og for all del ikke løfte noe tungt!".

Prøvde å forklare de at styrketrening faktisk er bedre for både vektnedgang og for å bli fit. Men det gikk ikke inn. Så jeg måtte bare lukke munnen. Tror de har vært liiiitt for mye på kk.no. :)

(For all del, løping er vel og bra det, men ser på erfaringer på fitnessbloggen og på meg selv, så er faktisk styrketrening det beste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en kar på maks 17 som fortalte sin mye yngre venn/bror hvordan man skulle kjøre bicepscurls for best mulig resultat. Ikke bare var "læreren" spinkel som en flis, han kjørte det feil selv også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er ikke spesielt godt trent selv, og det er ikke mer enn et halvt år siden jeg begynte å trene meg opp igjen etter år med sykdom, men jeg føler jeg har lov til å trekke på smilebåndet av det her: :)

To venninner, som av en eller annen grunn hadde lagt seg ned rett foran manualstativet for å ta sit-ups: (bedre kjent som å løfte nakken en halv centimer over bakken og lage gryntelyder).

Jente 1: Fy faen ass, det her svir sånn sykt i magemusklene, jeg kommer til å få skikkelig sixpack da!

Jente 2: Hvor mange situps klarer du da?

Jente 1: Jeg tar sånn ca. 100 stk rett etter hverandre. (Da svir det nok godt...?)

Jente 2: Herregud, du er jo bare så fit da!

Jeg står og irriterer meg over det faktum at jeg ikke kommer frem til manualene. Jente 1 reiser seg opp og tar en 2kgs manual (!) fra stativet og tar to bicepscurl etter hverandre.

Jente 1: Sjekk muskelen min da!

Jente 2: Oi, du er jo nesten bola, jo!

Jeg unnskylder meg, går forbi jente 1 og tar opp to 10kgs manualer og begynner på mitt første sett sidehev. Begge jentene blir helt stille, stirrer på meg noen sekunder, før de ser på hverandre og forlater salen.

Jada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...