Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

True story fra helsekosten nedi gaten her:

To voksne damer har kjøpt seg slankepiller. I det jeg kommer inn er de på vei ut. Damen bak disken sier:

"Husk nå og ikke veie dere. Det vil ikke vises på vekten. Bruk heller målebånd"

Damene blir litt usikre og ser spørrende ut. Hvorpå damen bak disken oppklarer:

"Det er akkurat som med styrketrening. Du blir slankere men går ikke nødvendigvis ned i vekt!!

Hvor får jeg kjøpt sånne piller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sender da sykling på TV? ;p

*erter på seg samtlige syklister*

Den sykkelisten som klarer å bli irrietert over det har enten vært i dvale de siste 50 årene eller må få frisk næring til hjernen. Hvis du skal provosere folk, så argumenter heller for at skiløpere er for syke til å være toppidrettsutøvere, for hele gjengen har jo efedrin på resept :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis: Hvorfor går du ned i vekt?

Jeg: Spis mindre enn du bruker(å sunnere da).

Kompis: ja, men jeg spiser da bare en gang om dagen..

Jeg: javel, hva spiser du da?

Kompis: Kebabtallerken eller kebab pizza, for der er det masse salat.

Jeg: du kan vel ikke tenke deg at det kanskje er litt bedre med kyllingfilet, ris å litt salat?

Kompis: ja, men da må jeg jo lage maten selv.

*Gir opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne av søstersen; "Du kan jo en del om mat og sånn... hvor mange kalorier er det egentlig i ett måltid?"

Hun hørtes søt ut. Kan jeg få henne? Jeg hadde storkost meg om noen kom med søte utsagn som kunne tenkes på som lite gjennomtenkte, men ikke direkte idiotiske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En overvektig kar sa en gang til meg: "Hvis ikke magemusklene mine hadde vært så store så hadde jeg hatt like flat mage som deg." Da lo jeg inni meg.

En annen fyr sa: "Jeg tok en proteinshake før en økt i en uke, og da økte jeg med 20 kg i benk!! Funker som faen" Kompisene hans satt rundt han og nikket med før han legger til "Men jeg doper meg ikke lenger nå da.."

Skal sies at denne karen trener en gang hvert skuddår og ikke har peiling på hva han holder på med i det hele tatt. Har aldri sett en fyr løfte så ukontrollert og fort før!

Samme fyren ønsket at jeg skulle sette opp en diett fordi han ønsket å bli kvitt spekket, når jeg prøvde å forklare at jeg må vite hvor mye og hva han spiser, (så jeg ikke skulle gi han mer eller mindre mat enn det han trengte) sa han "bare sett opp noe du".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...