Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om omega 3:

"Anbefaler å bruke en skalpell og åpne kapslene så kjøre oljen gjennom et kaffefilter. Gjør det gjerne i kjøleskapet så det holder seg kaldt hele tiden. Anbefaler å ta en knøttliten dråpe Zalo (knappenålshode) blandet oppi siden dette er fettløsende og frigjør fettsyrene så de umiddelbart tas opp i kroppen. Da kan du bygge en kilo muskler og miste en kilo fett på noen uker"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om omega 3:

"Anbefaler å bruke en skalpell og åpne kapslene så kjøre oljen gjennom et kaffefilter. Gjør det gjerne i kjøleskapet så det holder seg kaldt hele tiden. Anbefaler å ta en knøttliten dråpe Zalo (knappenålshode) blandet oppi siden dette er fettløsende og frigjør fettsyrene så de umiddelbart tas opp i kroppen. Da kan du bygge en kilo muskler og miste en kilo fett på noen uker"

9f9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

"In February, an eighth-grade girl who was studying Latin in Vermont received equally clueless responses when she wrote to a state senator suggesting that Vermont adopt a Latin motto in addition to its English-language motto (not as a replacement). The wingnuts went ballistic, posting on the Facebook page of a local television station that if the girl wanted to speak Latin, she should move to Latin America."

Amerikanere ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått gullkorn servert på sølvfat den siste uken av ei på jobb som nettopp har begynt å trene:

"Jeg tror jeg er immun mot karbohydratene i pasta fordi jeg har spist mye pasta siden jeg var liten".:facepalm: Svar på et forslag at hun kanskje må kutte ned på mengden fordi hun vil ned i vekt.

"Jeg drikker ikke vann når jeg trener fordi kjæresten min sa at musklene blir større av det."

"Jeg vil ha lange, slanke muskler."

"Jeg må sjekke med legen om det er greit at jeg tar proteinpulver."

Det er ganske underholdende å høre på, men vi prøver å gi saklige svar på disse kommentarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått gullkorn servert på sølvfat den siste uken av ei på jobb som nettopp har begynt å trene:

"Jeg tror jeg er immun mot karbohydratene i pasta fordi jeg har spist mye pasta siden jeg var liten".:facepalm: Svar på et forslag at hun kanskje må kutte ned på mengden fordi hun vil ned i vekt.

"Jeg drikker ikke vann når jeg trener fordi kjæresten min sa at musklene blir større av det."

"Jeg vil ha lange, slanke muskler."

"Jeg må sjekke med legen om det er greit at jeg tar proteinpulver."

Det er ganske underholdende å høre på, men vi prøver å gi saklige svar på disse kommentarene.

Du får håpe vedkommende ikke begynner å lete etter kunnskap på Fotnessbloggens forum. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om omega 3:

"Anbefaler å bruke en skalpell og åpne kapslene så kjøre oljen gjennom et kaffefilter. Gjør det gjerne i kjøleskapet så det holder seg kaldt hele tiden. Anbefaler å ta en knøttliten dråpe Zalo (knappenålshode) blandet oppi siden dette er fettløsende og frigjør fettsyrene så de umiddelbart tas opp i kroppen. Da kan du bygge en kilo muskler og miste en kilo fett på noen uker"

Dette må jo være sarkasme.. hehe.. helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest QueenWinther

"Vil dere si at man har en gjennomsnittlig høyere forbrenning om man trener med genser enn med singlet/t-shorte? eller har det ingenting å si? grin emoticon setter pris på svar ^^"

 

... NAF, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Vil dere si at man har en gjennomsnittlig høyere forbrenning om man trener med genser enn med singlet/t-shorte? eller har det ingenting å si? grin emoticon setter pris på svar ^^"

 

... NAF, altså. 

Ah, derfor folk trener i tjukk hettegenser selv om den er gjennombløt av svette. De tror de kan koke bort fettet :rolleyes:

Eller er det fordi det ser sykt badass ut, selv om t-skjorte hadde vært mer behagelig når man er så varm at genseren er søkkblaut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Ikke hørt, men sett. På en dokumentar om Miss Venezuela, hadde en deltaker fått satt på et slags plaster på tunga. Funksjonen til dette var at det skulle bli fysisk vondt å spise fast føde, slik at hun lettere gikk ned i vekt...

det har jeg faktisk hørt om! Riktignok var det et slags plaster/plastikkdings som skulle ligge i munnen. Den avga en grusom smak med en gang den kom i kontakt med mat eller drikke slik at alt du inntok smakte grusomt. Det var for å hjelpe til med vektnedgang. Var en venninne av mamma som fortalte om det, hun er fra Spania og ser var det veldig populært når hun var ung! Hun fortalte også om en slags slankepille som ble veldig populær. Du kunne spise så mye du ville, men gikk likevel ned i vekt. Siden ble det avslørt at pillen innehold en slags insekt/organisme-bendelorm-liknende greie som forplantet seg i magesekken... Flere havnet på sykehuset fordi den spiste alt , inkludert alt av vitaminer, mineraler, næringsstoffer osv som du trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...