Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kanskje dette passer i tråden for dumme spørsmål; men hva er NAF?

Forkortelse for "Norwegian Athletic Forum", en facebookgruppe hvor det er fritt frem for broscience og skrotkunnskap av alle slag. Særlig høy frekvens av "Hvem PWO er best?" og " jeg trener syv dager i uken på 1600 kcal, er dette bra?"

, og andre inkarnasjoner av manglende forståelse for grunnleggende treningslære og ernæring.

30.000 "medlemmer", så enormt mange brukere som bidrar i diskusjoner uten å lese hva som blir skrevet før, eller uten å ha belegg for å mene noe så helst, så den gjengse bruker må vade igjennom et hav av bullshit og yolo og svada før han eller hun finner gode svar.

Samtidig er det et litt for avslappet forhold til dopingbruk der for min egen smak.Hvis du ikke MÅ være medlem, så gjør deg selv en tjeneste og la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkortelse for "Norwegian Athletic Forum", en facebookgruppe hvor det er fritt frem for broscience og skrotkunnskap av alle slag. Særlig høy frekvens av "Hvem PWO er best?" og " jeg trener syv dager i uken på 1600 kcal, er dette bra?"

, og andre inkarnasjoner av manglende forståelse for grunnleggende treningslære og ernæring.

30.000 "medlemmer", så enormt mange brukere som bidrar i diskusjoner uten å lese hva som blir skrevet før, eller uten å ha belegg for å mene noe så helst, så den gjengse bruker må vade igjennom et hav av bullshit og yolo og svada før han eller hun finner gode svar.

Samtidig er det et litt for avslappet forhold til dopingbruk der for min egen smak.Hvis du ikke MÅ være medlem, så gjør deg selv en tjeneste og la være.

Ikke si at jeg ikke må bli medlem, da blir fristelsen større:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAF

Word. Btw. Kan ikke du sette han karbofoben litt på plass med noe bra argumenter Aure? Skulle gjort det sjøl, men har ikke tid eller ork. Prøvde å tagge deg og Vegard L i innlegget, men det gikk ikke. Det er noe med den hellige overbevisning jeg skulle elsket å sett satt på plass:) han tar jo feil i mange sv slutningene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Word. Btw. Kan ikke du sette han karbofoben litt på plass med noe bra argumenter Aure? Skulle gjort det sjøl, men har ikke tid eller ork. Prøvde å tagge deg og Vegard L i innlegget, men det gikk ikke. Det er noe med den hellige overbevisning jeg skulle elsket å sett satt på plass:) han tar jo feil i mange sv slutningene sine...

Jeg skal se om jeg får skrevet tilsvar i løpet av kvelden, det var så mye wall-of-tekst, lulz og "lavkarbo er veien og lyset" og mangel på objektiv refleksjon i de massive innleggene sine at jeg ikke tør å ta lett på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

"Jeg har følt meg som en sprekke klar hval det siste halve året!

så kommer noen å sier prøv denne detoxen her, så fortsetter du på dietten som vanlig. Kan ikke si annet enn at jeg er døds fornøyd å mer motivert enn noen gang for å fortsette dietten nå.

Kommer nok ikke i form før neste år men jeg er hvertfall mye mer motivet enn hva jeg var for bare noen uker tilbake.

Levende bevis på hvor mye dritt som sammler seg i kroppen. 51 cm smalerer (mage,lår,hofte) og nei jeg gikk ikke opp et gram når jeg gikk over på vanlig diett.

Jeg er ikke fornøyd med formen men veldig fornøyd med starten."

Detox<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broseidon og Aurelius: sjelden har vel denne passet bedre:

duty_calls.png

For øvrig: jeg vurderte å melde meg inn for teh lulz, men dere mener altså at det er mer hodepine enn lulz?

For å si det sånn; Jeg satt midt i en samtale med Aurelius hvor han avbrøyt meg og sa "sorry, noen har feil på internett, jeg må fikse det!" :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest QueenWinther

"Har lyst til å trene rumpa! Vil ha den stor og spretten. Hvor mange kalorier trenger jeg og hvor mange hip thrust om dagen?"

Kvinneguiden<3 egentlig ikke dumt sagt, men "hvor mange kcal trenger jeg og hvor mange hip thrust om dagen" var litt aw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...