Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Man kan alltid tøye bevegeligheten, men det er bedre å gjøre det mens musklene er varme - da er det mindre risiko for forstrekkelser:)

Jeg har hørt at det er bedre å strekke når man er kald. Off topic, ikke det dummeste jeg har hørt. Det var den forrige PT'n min som sa dette. Har dog ingen erfaring eller kunnskap som kan si for/imot det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at det er bedre å strekke når man er kald. Off topic, ikke det dummeste jeg har hørt. Det var den forrige PT'n min som sa dette. Har dog ingen erfaring eller kunnskap som kan si for/imot det..

Men som tidligere turner og danser går det imot alt jeg har lært, ergo det dummeste jeg har hørt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som tidligere turner og danser går det imot alt jeg har lært, ergo det dummeste jeg har hørt:D

"strekke når man er kald". God Norge. Tøye mente jeg, såklart. Mulig dette hadde noe med at jeg har vondt i musklene i nakken, og at det ikke hadde noe med å tøye mobilitet å gjøre. Når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha - lillesøstra mi igår;

Nå skal jeg bare spise popcorn og sånt på lørdager. Det er helt sykt sunt!

Hvis man bruker ordet "sunt" i den forstand som folk flest, altså mat som er kalorifattig, så er jo ikke utsagnet helt på trynet. En pose kims micropopcorn: 371 kcal. En pose maarud potetgull med salt & pepper: 1325 kcal.

Sykt sunt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for the spam, folks, men den smør-tråden på veggisforumet er herlig:

"regnskog må kuttes, soya må dyrkes, bønder må dyrke mat for vestlige land, båter må frakte, folk må foredle, lastebiler må frakte, kuer insemineres og fôres, kuer må holdes gravide og levere over 9000 liter melk i året om den skal ha livets rett (3 ganger så mye som for 20 år siden), melk må fraktes med tankbiler, melk må fraktes til fabrikker og bearbeides (kanskje forskjellige?), smør må fraktes til pakkerier, så til lagre (kanskje flere), lastebiler må frakte fra lager til butikk, og så har du smøret ditt. Anbefaler deg å gå til butikken om du har muligheten"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry for the spam, folks, men den smør-tråden på veggisforumet er herlig:

"regnskog må kuttes, soya må dyrkes, bønder må dyrke mat for vestlige land, båter må frakte, folk må foredle, lastebiler må frakte, kuer insemineres og fôres, kuer må holdes gravide og levere over 9000 liter melk i året om den skal ha livets rett (3 ganger så mye som for 20 år siden), melk må fraktes med tankbiler, melk må fraktes til fabrikker og bearbeides (kanskje forskjellige?), smør må fraktes til pakkerier, så til lagre (kanskje flere), lastebiler må frakte fra lager til butikk, og så har du smøret ditt. Anbefaler deg å gå til butikken om du har muligheten"

Jeg vil også være med.

Det er også gøy å lese på facebooksidene til diverse teleoperatører, internettleverandører osv. Mange sinte folk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...