Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så forresten ei som kjørte knebøy i smith-maskina her i går, men hu sto kanskje 20 cm foran stanga? Max effekt en eller annen plass eller småfet rutine?

Mulig det var et forsøk på hack squat i smith:) I så fall isolerer det quadriceps veldig godt(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra et nettforum i dag:

"Jeg syns uansett det er fascinerende at "vitenskapsfolk" fullt og fast tror på neutroner, elektroner og enda mindre partikler som er alt for små til å kunne bevises. Men så snart noen hevder de kanskje finnes noe annet mellom himmel og jord også, da blir vi sett på som fullstendig idioter. Det handler ikke om viten, det handler bare om å tro på de rette tingene."

Ojojojoj. Må nesten lage en bumper sticker av denne (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det dummeste jeg har hørt?

Tja, får servert ganske mye dumt når Jehovas vitner kommer på døra en søndagsmorgen og ønsker å fortelle meg om det ene og andre. De får servert noen gloser tilbake også, for å vekke en arbeidskarpå den dagen som skal brukes til å hvile. Tror jeg skal henge opp dette skiltet på utgangsdøra slik at besøkende må tenke seg om en gang eller to før de velger å bruke ringeklokka!

tumblr_lkxa5xza0P1qamnho.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat bloggen til Heidi Alexandra, mange nyttige kostholdtips å hente der! or not..

* Jeg spiser ikke mat lenger nesten, fordi jeg drikker så mye kaffe (og Pepsi Max) at jeg aldri er sulten. What the…? Helt sykt. Men jeg elsker det. Så til alle som lurer; vil du ned i vekt – drikk kaffe hele dagen. Du får masse energi og det metter uten masse kcal. LOVE IT.

* Men se!!! Den er drikkbar (pepsi max). Når jeg har drukket tre liter har jeg bare fått i meg sånn 15 kcal eller noe. Trener gjerne 5 minutter ekstra for å drikke min elskede Pepsi Max ( selvfølgelig drikker jeg den sukkerfrie red bullen!). Wiwiwi.

You say what? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste akkurat bloggen til Heidi Alexandra, mange nyttige kostholdtips å hente der! or not..

* Jeg spiser ikke mat lenger nesten, fordi jeg drikker så mye kaffe (og Pepsi Max) at jeg aldri er sulten. What the…? Helt sykt. Men jeg elsker det. Så til alle som lurer; vil du ned i vekt – drikk kaffe hele dagen. Du får masse energi og det metter uten masse kcal. LOVE IT.

* Men se!!! Den er drikkbar (pepsi max). Når jeg har drukket tre liter har jeg bare fått i meg sånn 15 kcal eller noe. Trener gjerne 5 minutter ekstra for å drikke min elskede Pepsi Max ( selvfølgelig drikker jeg den sukkerfrie red bullen!). Wiwiwi.

You say what? o_O

Bør ikke noen fortelle jenta at hu bare kommer til å skade seg selv, og mange andre som sikkert følger hu?

Jaja, hu merker det vel av seg selv rimelig fort :p Jeg bare tenker på alle andre fjortisser som kanskje ser opp til hu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roflmao::lol: - Og HVA sier du til sånne???

Nei kva er det egentlig å si? Vist dei virker som dei har noe imellom ørene så pleier eg som regel å argumentere imot. Men noen kommentarer er så lagt på viddene at eg verken orker eller trur det har noe for seg å si noe annet enn ok å gå videre.

Hahaha kom på ein kommentar på bussen her om dagen. 2 Jenter som satt og snakka om null kallorier eller noe i den dur. Da eine meinte at kroppen brukte så mye energi på å varme opp isen at det gjekk i null..... Hadde eit lite ønske om at det var sant da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om trening og kosthold.

1- Kvinnelig ernæringsfysiolog: Det er ingen vits i proteinpulver, for kroppen tar det ikke opp. Dessuten blir opptaket så raskt at proteinene bare blir til sukker, og kroppen kan ikke ta opp næring så raskt at du får effekt av proteinene.

2 - Legen min, jeg er inne til astmakontroll: Du må gi deg med den styrketreningen, det er kjedelige bevegelser som kun styrker musklene, gjør deg treg, tung og ikke styrker ledd eller sener.

3- En svært kjent lege som har en svært kjent blogg: Kroppens opptak av fett er avhengig av karbohydrater.

4- Nyfrelst lavkarbokompis: Det er umulig å bli feit av fett, for det skiller ikke ut insulin.

5-Fysioterapeut igår til jente som tok nedtrekk bak nakken og så ut som hun prøve å bruke stangen som giljotin : Du mangler bevegelighet i skulderbladene fordi de er av bein, ikke muskler.*På med mer vekt*

6: Fysioterapeut : Jeg vil ha lange, slanke muskler så trener kun med lette vekter. Jeg: En kan gjerne snakke om lange og korte muskelfibre eller raske og trege, men du kan ikke trene muskelen lengre eller kortere, den lengden du har er den du har. Hun: Du, dette kan jeg. Jeg var en av de beste i klassen på Fysio. Jeg: Et twist-papir på en hundebæsj gjør det ikke til sjokolade.

rage-wtf.jpg?w=236

Den siste var bare EPIC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...