Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sorry, bare måtte :D

Du har rett, ikke noe å beklage for.

Er vel lite interessant for dere å lese om idiotiske meldinger jeg får i innboksen min på feisbuk.

:love: Mosjøsk :love: Det der hadde fortjent oppmerksomhhet på siden for "Kontrollorgan for retarderte statuser og debattinnlegg".

Må bare legge til at vi andre mosjøenværinger kan bruke komma og punktum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett, ikke noe å beklage for.

Er vel lite interessant for dere å lese om idiotiske meldinger jeg får i innboksen min på feisbuk.

Må bare legge til at vi andre mosjøenværinger kan bruke komma og punktum. :)

Tenkte mest på at dere sier me der jeg sier mæ (meg), og dere sier mæ der jeg sier me (med). Blir like forvirra hver gang jeg leser dialekta deres, men samtidig er jeg utrolig svak for dialekter og mosjøsk er inget unntak :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, nå er det ikke ristinga som gjør at fettet blir borte og for de som faktisk har endel fett er dissing veldig ubehagelig og et stort hinder fra å løpe...da er det ikke så teit å ha på seg klær som reduserer dette. Hadde jeg visst at det eksisterte da jeg var feit ville jeg nok ha kjøpt meg det jeg og.

Nei, men det er måten de fremstiller produktet på som jeg syns blir veldig feil. De damene som er på reklamen der sier at de slipper å trene og bare kan ta på seg buksa. Det er jo litt feil da.. Å sitte i sofaen å bli tynn mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er måten de fremstiller produktet på som jeg syns blir veldig feil. De damene som er på reklamen der sier at de slipper å trene og bare kan ta på seg buksa. Det er jo litt feil da.. Å sitte i sofaen å bli tynn mener jeg.

Da snakker vi om forskjellige produkter. Det jeg svarte til der var antishaketights som hindrer at flesket disser når man løper. En bukse som skal gjøre deg tynn uten egen innsats har jeg liten tro på, gitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...