Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sørger for mindre varmetap. HAHA! Har du ikke sett jack osbourne da han løp rundt i den dumme drakta for å gå ned i vekt? Tror den hadde noe aluminiumsgreier i seg. :D

Tenker bare på å pakke seg inn i aluminiumsfolie, og hvor satans skarpt og ubehagelig det må være:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du nevner det - jeg ser stadig reklamer for kompresjonstights osv... hva er greia med det? 1000 spenn for en treningsbukse liksom, er det verdt det?

Det er for de som vil se slankere ut på trening I guess. Tenker du på anti shake bukser? :p Jeg syns igrunn hele greiene er litt teit, la meg si at du har på deg en anti shake bukse mens du gjør cardio eller utholdenhetstrening der rumpa liksom SKAL disse. Mer dissing, mindre fett og mer sprett tenker nå bare jeg. Så det blir igrunn litt bakvendt for meg ass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg at det er dette det er snakk om:whistle:

2xu compressjon tights - X-life

Kraftig materiale som gir meget god støtte til legg-, lår- og setemuskulatur.

- Redusert muskeltretthet og skade.

- Gradert trykk i bena gir økt sirkulasjon.

En annen side forteller dette:

"Kompresjonsmateriale ansees som det beste for å støtte musklene og på den måten redusere risikoen for muskelskader. Klærne stimulerer det kardiovaskulære systemet som igjen hjelper oksygenet i kroppen til å nå musklene raskere enn vanlige treningsplagg. Det er også bevist et en mengde energi som forbrukes med kompresjonsplagg er mindre enn ved andre typer klær."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen side forteller dette:

"Kompresjonsmateriale ansees som det beste for å støtte musklene og på den måten redusere risikoen for muskelskader. Klærne stimulerer det kardiovaskulære systemet som igjen hjelper oksygenet i kroppen til å nå musklene raskere enn vanlige treningsplagg. Det er også bevist et en mengde energi som forbrukes med kompresjonsplagg er mindre enn ved andre typer klær."

Ja, det var faktisk den buksa jeg tenkte på.

Er det seriøst dokumentert at den reduserer risikoen for muskelskader? og alt det andre? o_O Jeg er skeptisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var faktisk den buksa jeg tenkte på.

Er det seriøst dokumentert at den reduserer risikoen for muskelskader? og alt det andre? o_O Jeg er skeptisk...

Det er ihvertfall ganske vanlig blandt folk som driver med styrkeløft, har jeg inntrykk av. Tunge ting, vel å merke:P Søk på ordet her i forumet og se hva du finner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er for de som vil se slankere ut på trening I guess. Tenker du på anti shake bukser? :p Jeg syns igrunn hele greiene er litt teit, la meg si at du har på deg en anti shake bukse mens du gjør cardio eller utholdenhetstrening der rumpa liksom SKAL disse. Mer dissing, mindre fett og mer sprett tenker nå bare jeg. Så det blir igrunn litt bakvendt for meg ass..

Eh, nå er det ikke ristinga som gjør at fettet blir borte og for de som faktisk har endel fett er dissing veldig ubehagelig og et stort hinder fra å løpe...da er det ikke så teit å ha på seg klær som reduserer dette. Hadde jeg visst at det eksisterte da jeg var feit ville jeg nok ha kjøpt meg det jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for de som vil se slankere ut på trening I guess. Tenker du på anti shake bukser? :p Jeg syns igrunn hele greiene er litt teit, la meg si at du har på deg en anti shake bukse mens du gjør cardio eller utholdenhetstrening der rumpa liksom SKAL disse. Mer dissing, mindre fett og mer sprett tenker nå bare jeg. Så det blir igrunn litt bakvendt for meg ass..

Det er så herlig når tråden får brukerene til å skrive noe av det dummeste jeg har lest =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...