Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om dere vil ha dumme ting, så for all del:

http://www.side2.no/helse/article3504581.ece

Prøver å unngå for mange "personlige" kommentarer her inne, men mr. Hollywood får meg til å trekke på smilebåndet rett som der er. Tolk det som dere vil;)

EDIT: Kari jaquesson hadde et fint svar når hun ble kritisert av overnevne ekspert:

"Hvem er han, og hva er bakgrunnen hans for å uttale seg om dette?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå uttalelsen om at nivået blant PT´er generelt (i både norge og USA) er rimelig lavt, men å dra så bastante konklusjoner må man være rimelig arrogant. Han har jo slengt ut et par av oppsettene sine tidligere - ikke... imponert. :)

Har iallefall ikke bestilt tur til L.A - enda.

Anbefaler å bestille program før du bestiller tur:) Alternativt kan du prøve google med søkeordene #strengt training+bodubuilding+80`s+five splitt+10kg lean gain+12 weeks#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå drar du ting litt langt, man må kunne ansvarligegjøre mennesker for egne handlinger.... Og nei det er ikke svart/hvitt. Såklart burde samfunnet i enkle tilfeller ta grep. Jeg vet ikke hvor grensen skal gå...

Egne handlinger sier du.. Så å utvikle spiseforstyrrelser er et valg man tar? Akkurat som eldre velger å utvikle alzheimers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å forklare en fyr at eggene vi får i butikken ikke er uklekkede kyllinger. At det ikke kommer kyllinger ut av egget om man venter med å spise dem. Han nektet å høre. Visste ikke om jeg skulle le eller grine.

Kommer selvfølgelig ikke kyllinger ut av de om du har de i kjøleskapet, de må jo verpes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne/ kolega som ikke trener eller spiser Sunt for den saks skyld. ( og er overvektig) sa i dag når vi snakket om trening og veien til flat mage.

Grete roede gir six pack.

Jeg bare øhh, Jaha, hva kan du vise til? Ikke deg selv i hvertfall!

Hater når folk uten peil leker kloke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne/ kolega som ikke trener eller spiser Sunt for den saks skyld. ( og er overvektig) sa i dag når vi snakket om trening og veien til flat mage.

Grete roede gir six pack.

Jeg bare øhh, Jaha, hva kan du vise til? Ikke deg selv i hvertfall!

Hater når folk uten peil leker kloke!

Hvorfor mener du at Grede Roede ikke kan gi sixpack? Det handler jo om å gå i underskudd, samtidig som de skal prøve å opprettholde muskelmassen sin. Så hvorfor skal ikke dette kunne gå an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du at Grede Roede ikke kan gi sixpack? Det handler jo om å gå i underskudd, samtidig som de skal prøve å opprettholde muskelmassen sin. Så hvorfor skal ikke dette kunne gå an?

Støtter Lloyd. Tror jeg skulle kunne oppnå en six med en hvilken som helst strategi. Det folk ikke forstår er at alt funker, men det må faktisk gjennomføres.

EDIT: Dette blir litt pirk, side jeg tar poenget, men direkte feil hadde ikke vedkommende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du at Grede Roede ikke kan gi sixpack? Det handler jo om å gå i underskudd, samtidig som de skal prøve å opprettholde muskelmassen sin. Så hvorfor skal ikke dette kunne gå an?

Jeg ser hva dere mener også. Men det var liksom bare sånn hun sa det.

Jeg tror ikke at man som godt overvektig kan gi roede all kred for en sixpack. Man må vel ha trent litt mer enn en dag i sitt liv! I tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hva dere mener også. Men det var liksom bare sånn hun sa det.

Jeg tror ikke at man som godt overvektig kan gi roede all kred for en sixpack. Man må vel ha trent litt mer enn en dag i sitt liv! I tillegg.

Jepp :) Sant det, men Grete Roede anbefaler faktisk at man gjør styrketrening. Slik som jeg har forstått meg på det anbefaler hun noe liknende RYP sitt fettforbrenningsprogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...