Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Bedre enn bare drittmat, men jeg vil ikke anbefale å bruke kosttilskudd for å korrigere for et i utgangspunktet elendig kosthold. Med mindre det er gode grunner til det så er det feil ende å begynne i!

såklart ikke,mat så tilskudd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

om trening og kosthold.

1- Kvinnelig ernæringsfysiolog: Det er ingen vits i proteinpulver, for kroppen tar det ikke opp. Dessuten blir opptaket så raskt at proteinene bare blir til sukker, og kroppen kan ikke ta opp næring så raskt at du får effekt av proteinene.

2 - Legen min, jeg er inne til astmakontroll: Du må gi deg med den styrketreningen, det er kjedelige bevegelser som kun styrker musklene, gjør deg treg, tung og ikke styrker ledd eller sener.

3- En svært kjent lege som har en svært kjent blogg: Kroppens opptak av fett er avhengig av karbohydrater.

4- Nyfrelst lavkarbokompis: Det er umulig å bli feit av fett, for det skiller ikke ut insulin.

5-Fysioterapeut igår til jente som tok nedtrekk bak nakken og så ut som hun prøve å bruke stangen som giljotin : Du mangler bevegelighet i skulderbladene fordi de er av bein, ikke muskler.*På med mer vekt*

6: Fysioterapeut : Jeg vil ha lange, slanke muskler så trener kun med lette vekter. Jeg: En kan gjerne snakke om lange og korte muskelfibre eller raske og trege, men du kan ikke trene muskelen lengre eller kortere, den lengden du har er den du har. Hun: Du, dette kan jeg. Jeg var en av de beste i klassen på Fysio. Jeg: Et twist-papir på en hundebæsj gjør det ikke til sjokolade.

rage-wtf.jpg?w=236

Dagens latter! HJELPES for en bra tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, ler meg skakk av alle som leser blader, magasiner, aviser ++ mens de jogger,ror,elipse ++

Løfter vekter og 2 damer i 30 års alderen kommer bort til meg!

- "Vi ser du er instruktør her på senteret. vil du bli bodybuilder?"

- Nei, det har jeg ingen planer om, men vil komme i bedre form og få mer muskler!

- "Men du vil vel ikke se ut som en mann? vil du vel:huh: ?

- Løft som en mann, få kroppen til en gudinne. Jo mer styrke, desto mer forbrenning får dere damer. Jeg garanterer dere at dere ikke vil se ut som store menn! For å få store muskler skal det HARDT arbeid og mye tyngre løft til!

- "altsåå, fysj! vi vil ikke se ut som Marit Bjørgen"

DA fikk jeg nok! Smilte falskt og tok på meg headsettet før jeg sprakk! :devil:

Damer etter kondisøkt på 55 min(riktignok hard og slitsom):

"Guud så herlig å få brent bort fett og kalorier"

"Ja, fantastisk. Etter denne harde økten har jeg nok minst forbrent 1000 kcal"

"Ja, jeg også. Miinst.. Så nå kan jeg spise en hel bløtkake uten å gå opp et gram!"

Trist med hvor lite folk kan.. :wideyed:

Jente 15 år:

"Jeg spiser kun 400 kcal om dagen. Tar 200 situps hver kveld..

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke går ned mer! "

Alle disse appsene som regner ut kalorier er en skam

Eks: på en aerobictime 60 min så har man forbrent 650 kcal! :roflmao:

Har sååå mange fler på lager! du hører og ser mye rart ved å jobbe på treningssenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa til en fyr som løftet mark med banankrom rygg: Unnskyld, men det du gjør der er overhodet ikke bra. Løfter du med krom rygg kan du risikere skade, og ryggen er noe du ikke vil skade. Tro meg.

Fyren med krom rygg: Ehhh, mye løfter du a??

Jeg: Jeg trener med 60 kg nå, fordi jeg enda ikke har helt bra teknikk.

Fyren: Okey.. Som du ser, så tar jeg 100 nå, så jeg vet dette kanskje LITT bedre enn deg, vel?!

________________________________________

Kar fra den gamle jobben oppdaterte FB-statusen sin: "Nå skal jeg bli BULKEN! Tar 50 situps hver morgen og kveld, og har kjøpt meg vekter som jeg tar 50 repetisjoner med hver morgen og kveld."

Meg: Haha! Hvordan er kostholdet ditt a? Lagt pølsene og fastfood på hylla?

Kar: Gidder ikke tenke så mye på kosthold egentlig, det har ikke så mye å si. Spiser det jeg har lyst på.

Meg: Haha, OK! Det blir sikkert veldig bra da! (ironi). Du tar 50 repetisjoner med vektene dine hver morgen og kveld? Regner med at du trener hele kroppen på de 50 repetisjonene? Hvilke øvelser gjør du?

Kar: Jeg løfter dem bare jeg.

Meg: Lykke til... (Orket ikke ta diskusjonen lenger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til en fyr som løftet mark med banankrom rygg: Unnskyld, men det du gjør der er overhodet ikke bra. Løfter du med krom rygg kan du risikere skade, og ryggen er noe du ikke vil skade. Tro meg.

Fyren med krom rygg: Ehhh, mye løfter du a??

Jeg: Jeg trener med 60 kg nå, fordi jeg enda ikke har helt bra teknikk.

Fyren: Okey.. Som du ser, så tar jeg 100 nå, så jeg vet dette kanskje LITT bedre enn deg, vel?!

________________________________________

Kar fra den gamle jobben oppdaterte FB-statusen sin: "Nå skal jeg bli BULKEN! Tar 50 situps hver morgen og kveld, og har kjøpt meg vekter som jeg tar 50 repetisjoner med hver morgen og kveld."

Meg: Haha! Hvordan er kostholdet ditt a? Lagt pølsene og fastfood på hylla?

Kar: Gidder ikke tenke så mye på kosthold egentlig, det har ikke så mye å si. Spiser det jeg har lyst på.

Meg: Haha, OK! Det blir sikkert veldig bra da! (ironi). Du tar 50 repetisjoner med vektene dine hver morgen og kveld? Regner med at du trener hele kroppen på de 50 repetisjonene? Hvilke øvelser gjør du?

Kar: Jeg løfter dem bare jeg.

Meg: Lykke til... (Orket ikke ta diskusjonen lenger).

Haha! Gullkorn fra nr 1 der:ROFLMAO: Og nr 2 må nok trene mange år for å merke noeeen som helst forbedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok styrkeløftknebøy med bind, en bro tok kvartbøy med innovervendte knær ved siden av meg og sa følgende til meg:

"Har du skikkelig problemer med knærne, eller? Siden du bruker knebind? Det er sikkert fordi du står så bredt med beina og føttene peker ut!"

I was like... o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kraftig (og dårlig trent) kar begynte å diskutere trening med meg en gang. Hyggelig det, helt til det "lolle" i samtalen kom ut:

Han: Jeg kan ikke gå ned i vekt, jeg, det funker ikke.

Jeg: Å? Hva mener du? Hva har du gjort for å gå ned, da?

Han: Jeg gikk tur med hunden HVER dag i tre måneder, på minst 20 minutter hver gang, og vekta stod stille. Mot slutten gikk jeg til og med opp litt.

Jeg: Å gå ned i vekt er enkel fysikk. Man må bruke mer enn det man tar inn. Hvordan var kostholdet ditt?

Han: Jeg spiste mye fastfood og sånn, men jeg spiste bare én gang om dagen.

Jeg: FASTFOOD!? Og du skjønner fortsatt ikke hvorfor du ikke går ned i vekt?

Han: Nei, for jeg spiste jo lite. En dag kunne jeg f.eks spise kun 2-3 burgere på en hel dag. Også gikk jeg i tillegg, da burde jeg jo gått ned. Det er ikke mulig for meg å gå ned.

Jeg: Jo, du må FORBRENNE mer enn det du TAR INN! Du forbrenner ikke en hel burger en gang med langsom gange i 20 minutter!

Han: Ey, jeg kan detta. JEG kan ikke gå ned. Mulig det funker for andre, men det funker ikke for meg, sier jeg jo.

Jeg: *forlater stedet, uten å si et ord til.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...