Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det dummeste jeg har hørt:

1: L-glutamin er et anabolt steorid.

2: Jeg spiser 4-5000 kcal om dagen uten å legge på meg en dritt, trener jo 30 minutter med vekter hver dag, så jeg trenger kaloriene (y)

3: Fett er det som bygger muskler, protein er bare noe man tar i tillegg for at man ikke skal bli feit O.o

4: Man trenger ikke karbohydrater for å bygge muskler. -_-

Kjenner jeg blir litt irritert når jeg hører sånt av venner som tror dem kan alt ::dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt det at om jeg spiser proteinpulver, så blir jeg feit "Jammen, skulle ikke du ned i vekt da?" *facepalm*

Noe av dette kommer fra en som er litt schwær, og opplagt har drevet med litt bygging før (han er breeeei)

Og resten kommer fra en som "aldri" trener, spiser nugatti hver dag, veier 65 kilo og har kondis som Bjørndalen el. (løper 3000 på godt under 10 min, uten å ha gjort noe for det)

Og hver gang jeg snakker om noe, så er det "åååh, sjekk han som er på fitnessbloggen da!" Some people are so ignorant!

Kunnskap = awesome, 'nuff said! Jævla jobbkolleger :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"this is "how to get diabetes" ..i just recently learnt that it comes from mixing too much fat with sugar, and that screws up the bloodsugar because the veins is full of fat that is blocking and confusing the insulin that is going into the blood ..i don't know the exact ratio, but i guess it's like icecream, fatty cakes and maybe chips too ..it has made me change my eating habits to the point where i eat sugar/carb foods alone, and protein/fat foods alone, never mixed"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette:

SYKEHUSDIETT - OPPSKRIFT

3 STORE PURRELØK

2 GRØNNE PAPRIKA

1 KILO GULRØTTER

2 BOKSER GRØNNE BØNNER

2 BOKSER TOMAT , KUTTET OPP

16 SMÅ TERNINGER BULJONG, VALGFRITT

1 PAKKE SELLERI

1 POSE MED NUDLER

  1. Dag , spis så mye suppe og frukt du vil unntatt bananer. Meloner er kalorifattig , Kun Suppe og frukt i dag

  2. Dag , spis så mye rå og kokte grønnsaker du vil , bakt potet til middag. Spis så mye suppe du vil men ikke frukt i dag

  3. Dag , Alt fra dag 1 og 2 men ikke bakt potet. Etter i dag skal du ha gått ned minst 2 kg

  4. Dag, Spis bananer ( maks 8 ) og drikk skummet melk. Spis så mye suppe du vil ha

  5. Dag, Spis Biff og tomater, 300 - 600 gram. Drikk minst 6-8 glass vann. Spis suppen i hvert fall en gang i dag

  6. Dag , spis så mye biff du vil ha i dag ( maks 6 ) og ha gjerne en salat eller grønnsaker til. Ikke potet. Spis suppen minst en gang i dag

  7. Spis så mye du vil med brun ris , og grønnsaker, Spis suppen minst en gang i dag.

Hvis du følger denne dietten og IKKE jukser kan du gå ned opptil 8 kg :-) Regler for dietten :

  • Ingen alkohol


  • Ingen brød


  • Ingen kullsyreholdige leskedrikker


  • Kan bytte ut biffen med kylling eller fisk


  • Drikk 6-8 glass vann om dagen , kaffe , usøtet TE , skummet melk og usøtet juice


  • vent 24 timer etter dietten før en nyter alkohol


Denne suppen gir ingen kalorier så spis så mye du vil , jo mere du spiser jo mere går du ned i vekt. Du spsiser den til frokost , lunsj osv

Denne dietten/suppen kan brukes så mange ganger en selv ønsker det, dietten er også med på å rense systemet for toksiner og er med på å gi inntrykk av velvære for kroppen. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette:

SYKEHUSDIETT - OPPSKRIFT

3 STORE PURRELØK

2 GRØNNE PAPRIKA

1 KILO GULRØTTER

2 BOKSER GRØNNE BØNNER

2 BOKSER TOMAT , KUTTET OPP

16 SMÅ TERNINGER BULJONG, VALGFRITT

1 PAKKE SELLERI

1 POSE MED NUDLER

  1. Dag , spis så mye suppe og frukt du vil unntatt bananer. Meloner er kalorifattig , Kun Suppe og frukt i dag

  2. Dag , spis så mye rå og kokte grønnsaker du vil , bakt potet til middag. Spis så mye suppe du vil men ikke frukt i dag

  3. Dag , Alt fra dag 1 og 2 men ikke bakt potet. Etter i dag skal du ha gått ned minst 2 kg

  4. Dag, Spis bananer ( maks 8 ) og drikk skummet melk. Spis så mye suppe du vil ha

  5. Dag, Spis Biff og tomater, 300 - 600 gram. Drikk minst 6-8 glass vann. Spis suppen i hvert fall en gang i dag

  6. Dag , spis så mye biff du vil ha i dag ( maks 6 ) og ha gjerne en salat eller grønnsaker til. Ikke potet. Spis suppen minst en gang i dag

  7. Spis så mye du vil med brun ris , og grønnsaker, Spis suppen minst en gang i dag.

Hvis du følger denne dietten og IKKE jukser kan du gå ned opptil 8 kg :) Regler for dietten :

  • Ingen alkohol
  • Ingen brød
  • Ingen kullsyreholdige leskedrikker
  • Kan bytte ut biffen med kylling eller fisk
  • Drikk 6-8 glass vann om dagen , kaffe , usøtet TE , skummet melk og usøtet juice
  • vent 24 timer etter dietten før en nyter alkohol

Denne suppen gir ingen kalorier så spis så mye du vil , jo mere du spiser jo mere går du ned i vekt. Du spsiser den til frokost , lunsj osv

Denne dietten/suppen kan brukes så mange ganger en selv ønsker det, dietten er også med på å rense systemet for toksiner og er med på å gi inntrykk av velvære for kroppen. "

hahahahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette:

SYKEHUSDIETT - OPPSKRIFT

*SNIP*

Denne suppen gir ingen kalorier så spis så mye du vil , jo mere du spiser jo mere går du ned i vekt. Du spsiser den til frokost , lunsj osv

Denne dietten/suppen kan brukes så mange ganger en selv ønsker det, dietten er også med på å rense systemet for toksiner og er med på å gi inntrykk av velvære for kroppen. "

*gi inntrykk av

*kan være

*muligens gi

*etc etc etc.....

Det er fint å kunne muligens kanskje være bra, men jeg holder meg til ting som har litt mer kjøtt på beina :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gillian McKeith fra programmet You Are What You Eat er nok min favoritt-kostholdsekspert.

Det at hun kan kjenne på en mage med et 50 cm lag med fett og konstatere at hun "føler" at tykktarmen er opphovnet er jo en slager!

I tillegg til at det er viktig å spise mye grønne grønnsaker, fordi klorofyll "tilfører blodet masse oksygen". Jo mørkere bladene er jo bedre. Derfor anbefaler hun folk å spise blå-grønne alger (som man kan kjøpe på hjemmesiden hennes) som jo faktisk har vist seg å være giftige...

Hvor du har kviser peker på ulike ubalanser i kroppen.

Neglene dine forteller hvilke vitaminer du har mangel på.

Depresjoner kommer av mangel på mineraler.

The list goes on and on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gillian McKeith fra programmet You Are What You Eat er nok min favoritt-kostholdsekspert.

Det at hun kan kjenne på en mage med et 50 cm lag med fett og konstatere at hun "føler" at tykktarmen er opphovnet er jo en slager!

I tillegg til at det er viktig å spise mye grønne grønnsaker, fordi klorofyll "tilfører blodet masse oksygen". Jo mørkere bladene er jo bedre. Derfor anbefaler hun folk å spise blå-grønne alger (som man kan kjøpe på hjemmesiden hennes) som jo faktisk har vist seg å være giftige...

Hvor du har kviser peker på ulike ubalanser i kroppen.

Neglene dine forteller hvilke vitaminer du har mangel på.

Depresjoner kommer av mangel på mineraler.

The list goes on and on!

post-1943-14440897509535_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...