Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir nok å bytte til Frisk3 om en liten stund.

Drit lei av hele fysak, ghettogym med ødelagte vekter.

ja, ser den. Bruker å trene noen ganger på fysak, men er som regel på Frisk3. Vektene på fysak ligger jo slengt over alt.. ingen som gidder å rydde de på plass igjen etter de har brukt de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ser den. Bruker å trene noen ganger på fysak, men er som regel på Frisk3. Vektene på fysak ligger jo slengt over alt.. ingen som gidder å rydde de på plass igjen etter de har brukt de

Folk slenger vekte ifra seg, ikke nøye hvor tung de er.

Det værste er at det er 6kgs manualene som har mest skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En bak meg på toget snakket i tlf med en bro..

"Jeg må trene 5 splitt og en muskelgruppe per gang, eller så blir jeg så sliten og jeg kan aldri trene to dager på rad, noen ganger 2-3 dager pause mellom treningsdagene"

Hvis ikke jeg regner helt feil er vel hele kroppen da trent gjennom en gang på 2-3 uker? :facepalm:

edit: Stående tåhev var vist ikke en øvelsene for leggene, men for forside lår og mage.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet litt fram og tilbake om mat med en person.. og jeg ble oppriktig talt sjokket over hvor lite noen mennesker vet...

Person; Jeg spiser kun økologisk kjøtt, det er jo så bra.

Meg; Spiser du mye vilt kjøtt da?

Person; NEI, er du gal? Jeg sa jeg kun spiser økologisk? Er du i det hele tatt klar over hva det betyr?

Meg; Ja, men det er tydlighvis ikke du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To stk. 15-16 åringer i dag

Bro 1: Skal vi ta markløft eller?

Bro 2: Vi dropper markløft, man blir liten at det. Stanga drar deg nedover mot bakken så ryggraden blir kortere. Har snakka med gymlærern!

Bro 1: Ja, helt enig!

Bro 2: Vi trener biceps!

Ender med at dem sikkert tar 40 sett curls hver med hver eneste stang og tau som fantes

Ånei! :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet litt fram og tilbake om mat med en person.. og jeg ble oppriktig talt sjokket over hvor lite noen mennesker vet...

Person; Jeg spiser kun økologisk kjøtt, det er jo så bra.

Meg; Spiser du mye vilt kjøtt da?

Person; NEI, er du gal? Jeg sa jeg kun spiser økologisk? Er du i det hele tatt klar over hva det betyr?

Meg; Ja, men det er tydlighvis ikke du....

Facepalm of biblical propotions.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Du vet at du bør stabilisere vekta i minst 6 mnd når du har gådt ned 10 kg før du går ned mere, det er for å være sikker på at man ikke legger på seg igjen"

Oh christ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du vet at du bør stabilisere vekta i minst 6 mnd når du har gådt ned 10 kg før du går ned mere, det er for å være sikker på at man ikke legger på seg igjen"

Delvis enig, å stabilsere metabolismen ( OM den har krasja ) kan være lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Jeg har nemlig aldri godtatt tidligere påstander om at det skal være like fetende å drikke alkoho som å spise en marsipangris med samme kaloriinnhold. Jeg blir jo fysisk varm av å drikke alkohol,noe jeg ikke blir av å spise marsipan. Påstanden fra en slankeekspert om at det å drikke en akevittdram er det samme som å drikke rent fett,vil jeg karakterisere som tull og tøys"

og

"Jeg kan forstå at øl virker fetende med alt sitt maltsukker som påvirker blodsukkeret. Men vin og brennevin? Nei, det må være forskjell på kalorier! Da tenker jeg på kalorier som brenner opp i varme (alkohol), kalorier som stimulerer fettforbrenningen(proteiner), og kalorier som lagrer seg som fett(høyglykemiske karbohydrater)"

Dette kommer da fra en sykepleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...