Gå til innhold

Dokumentar på NRK


Eplet

Anbefalte innlegg

Anbefales. En dokumentar som handler om fire personer med ulike kropper, to tynne og to veltrente. Får innblikk i at trening ikke betyr alt i verden, samt at hardt arbeid fører til resultater. I dagens verden med enormt kroppsfokus er det viktig å ta vare på familie også, hvor man ser at kanskje det betyr mer enn å få i seg mer mat for å vokse. Denne dokumentaren gir en god pekepinn på det.

Det betyr ikke at trening er usunt, men et usunt forhold til trening, hvor den etter hvert tar all tid og er det eneste du tenker på, kan på sikt være skadelig. Det viser også dokumentaren, hvor de to veltrente karene har fått ødelagt forhold pga. all treningen.

http://tv.nrk.no/program/koid25000512/eg-hatar-kroppen-min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her poster jeg en random link, som ikke blir beskrevet med et eneste ord. Sammen med en anbefaling med tilnærmet null verdi. Hvorfor skal din "anbefaling" bety noe for noen?

Legg ned litt arbeid i trådene dine, det her er jo bare tull.

Rolig nå, kjekken.

Har redigert litt nå, kjekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Så den her nå en kveld. Ganske interessant i grunn, selv om bodybuilder-mannen ikke så sååå schvær ut, og fettprosenten var da heller ikke i nærheten av høy. Målet om å gå ned ~13 kg i ren muskelmasse ble jeg nesten litt forbanna på. Den helt skrapa fettprosenten på rundt 3 han ender opp med er da heller ikke noe sunt mål å sikte seg mot.

Og han som ser ut som han har rømt fra 90-tallet som virker helt fullstendig tiltaksløs, neddopa og fraværende - med overraskende fornuftig, smart og omtenksom glamourmodell til dame. I don't even.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hele greia nå. Spennende sak, men for noen sinnsyke dietter og treningsprogram!

6500 kcal for folk som er relativt inaktive utenfor trening, fem dager i uken er jo helt vilt! I tilegg til å kjøre de som var litt større på 2000, i tilegg til fem økter kardio.

Noen andre som syntes at dama til han LSD-fyren så ut som en dårlig kopi av Yvonne Strahovski?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han som ser ut som han har rømt fra 90-tallet som virker helt fullstendig tiltaksløs, neddopa og fraværende - med overraskende fornuftig, smart og omtenksom glamourmodell til dame. I don't even.

Engelske glamourdamer.......

Hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...