Gå til innhold

Karine (24) tilbudt to krøllete 50-lapper etter Tinder-sex


Ojive

Anbefalte innlegg

Hvilket vel egentlig gjør det litt bedre? Han var tydeligvis en fyr som angra, og i et innfall av teithet tenkte han at en hundrelapp ville være en ok gest. Ville hjelpe henne litt iallefall.

At hun følte seg utnyttet, var vel, trolig, aldri intensjonen hans?

Så han gir to femtilapper til henne og ber henne gå? Kjempesnilt. Det at han angra er vel din tolkning av fyrn. Jeg tolker det sånn (ut i fra det hun skriver..) at dette var en fyr som fikk det han ville ha og at hun bare ikke stakk fort nok.

Det hadde faktisk vært bedre å være ærlig og be henne gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så han gir to femtilapper til henne og ber henne gå? Kjempesnilt. Det at han angra er vel din tolkning av fyrn. Jeg tolker det sånn (ut i fra det hun skriver..) at dette var en fyr som fikk det han ville ha og at hun bare ikke stakk fort nok.

Det hadde faktisk vært bedre å være ærlig og be henne gå.

Vanskelig å vite helt hva som har skjedd, men kanskje det bare var skikkelig kleint og pinlig etterpå?

Blir vel litt feil å automatisk anta at dette sextreffet nødvendigvis har gitt ham mer enn henne? Etter det jeg skjønner oppsøker hun ham hjemme hos ham, veldig velvillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han gir to femtilapper til henne og ber henne gå? Kjempesnilt. Det at han angra er vel din tolkning av fyrn. Jeg tolker det sånn (ut i fra det hun skriver..) at dette var en fyr som fikk det han ville ha og at hun bare ikke stakk fort nok.

Det hadde faktisk vært bedre å være ærlig og be henne gå.

Helt klart min tolkning av fyren. Derav spørsmålstegnet :p

Og min oppfatning av situasjonen er at det har vært to personer som har gjort idiotiske ting, som i all hovedsak har skjedd grunnet manglende kommunikasjon.

Ser ingen grunn til at en av de her skal få mer tyn enn den andre.

Hadde han gitt henne pengen for sexen, som en slags "her har du for brydderiet" så hadde jeg vært enig i at han var dritten.

Men hu skriver jo at han ville gi henne det som en hjelp med taxien. (at det er alt for lite til det, er da nesten irrelevant)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å vite helt hva som har skjedd, men kanskje det bare var skikkelig kleint og pinlig etterpå?

Blir vel litt feil å automatisk anta at dette sextreffet nødvendigvis har gitt ham mer enn henne? Etter det jeg skjønner oppsøker hun ham hjemme hos ham, veldig velvillig.

Antar ikke at det har gitt ham mer enn henne i det hele tatt. Problemet er ikke sexen eller ONS. Det er betalingen i etterkant som er problemet. Hun møtte jo opp vel vitende om at det var en ONS, når han gav henne penger for det etterpå følte hun seg behandlet som en prostituert. Du kan mene hva du vil, prostituerte blir sett ned på så derfor ble dette et problem for henne.

Han betalte henne for å gå (mest sannsynlig). Kan være at det var kleint, kan være at han fikk det han ville ha. Det er ikke snilt, selv om intensjonen ikke var vond. Som sagt, han kunne bedt henne gå. Siden hun så på det som en ONS så hadde nok ikke hennes verden gått til skogen av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart min tolkning av fyren. Derav spørsmålstegnet :p

Og min oppfatning av situasjonen er at det har vært to personer som har gjort idiotiske ting, som i all hovedsak har skjedd grunnet manglende kommunikasjon.

Enig

Ser ingen grunn til at en av de her skal få mer tyn enn den andre.

I hennes artikkel er det vel Tinder som egentlig blir angrepet, men vi andre har fokusert på sexbiten. Snodige greier det der. :p Mine poster er i allefall ikke ment som et angrep på ham.

Hadde han gitt henne pengen for sexen, som en slags "her har du for brydderiet" så hadde jeg vært enig i at han var dritten.

Men hu skriver jo at han ville gi henne det som en hjelp med taxien. (at det er alt for lite til det, er da nesten irrelevant)

Det står vel i artikkelen at det var enten for taxi eller som plaster på såret, eventuelt begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han betalte henne for å gå (mest sannsynlig). Kan være at det var kleint, kan være at han fikk det han ville ha. Det er ikke snilt, selv om intensjonen ikke var vond. Som sagt, han kunne bedt henne gå. Siden hun så på det som en ONS så hadde nok ikke hennes verden gått til skogen av den grunn.

Han ba henne jo om å gå? Jeg tenker kanskje de to femtilappene var det han hadde liggende av kontanter (sjeldent jeg har kontanter i det hele tatt hvertfall).

Er det da bedre å sende henne på dør uten noenting, eller i det minste bidra med det han har til taxituren hjem for henne - selv om det ikke er nok, og det nok er en litt klein måte å gjøre det på?

Synes det virker som han har prøvd å gjøre en bra ting, om en kan kalle det det, men at måten det har blitt gjort på har blitt feil.

For all del, interessant diskusjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ba henne jo om å gå? Jeg tenker kanskje de to femtilappene var det han hadde liggende av kontanter (sjeldent jeg har kontanter i det hele tatt hvertfall).

Er det da bedre å sende henne på dør uten noenting, eller i det minste bidra med det han har til taxituren hjem for henne - selv om det ikke er nok, og det nok er en litt klein måte å gjøre det på?

Tydeligvis. Nå er dette min mening, men om han hadde gjort det for å være snill så hadde hun spurt om hun trengte penger til taxi. Godt mulig han gjorde det for alt jeg vet, vi har jo bare hennes fremstilling av greia. Kan hende hele historien er fiktiv også

Synes det virker som han har prøvd å gjøre en bra ting, om en kan kalle det det, men at måten det har blitt gjort på har blitt feil.

Så det man ender opp med til slutt er den evige diskusjonen om det er intensjonen eller konsekvensen av en handling som avgjør om den er god eller ei. o-o

For all del, interessant diskusjon :)

Enig med deg der. :) Har en vag anelse om at det kunne blitt en diskusjon som aldri tar slutt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke at folk klager slik over den generelle kvaliteten på ONS. Av alle jeg har hatt er det ingen som ikke har fristet til gjentakelse. Kanskje jeg er uvanlig rå i senga, men det handler litt om hva man gjør det til selv. Og når du ikke skal møte personen igjen er det jo bare å gønne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke at folk klager slik over den generelle kvaliteten på ONS. Av alle jeg har hatt er det ingen som ikke har fristet til gjentakelse. Kanskje jeg er uvanlig rå i senga, men det handler litt om hva man gjør det til selv. Og når du ikke skal møte personen igjen er det jo bare å gønne på.

Nja, personleg var eg meir på leikekameratar enn ONS då eg ville halde meg singel. Det er kjekkare når ein veit kva som funkar og kva partneren foretrekker. For ikkje å snakke om at ein ofte då har avtalt på forhånd kva som er ok og ka som ikkje er ok.

Men igjen, spørsmål om preferanse, iallefall om ein vil ha noko meir utav ligget enn berre å tømme seg på raskast mogleg vis. Då er det kjekkare om ligget er så digg at ein vil fortsette så langt ein held.

Men no vart det veldig OT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antar ikke at det har gitt ham mer enn henne i det hele tatt. Problemet er ikke sexen eller ONS. Det er betalingen i etterkant som er problemet. Hun møtte jo opp vel vitende om at det var en ONS, når han gav henne penger for det etterpå følte hun seg behandlet som en prostituert. Du kan mene hva du vil, prostituerte blir sett ned på så derfor ble dette et problem for henne.

Han betalte henne for å gå (mest sannsynlig). Kan være at det var kleint, kan være at han fikk det han ville ha. Det er ikke snilt, selv om intensjonen ikke var vond. Som sagt, han kunne bedt henne gå. Siden hun så på det som en ONS så hadde nok ikke hennes verden gått til skogen av den grunn.

Jeg synes dette oppsummerer situasjonen slik jeg tolker den veldig bra. Jeg er nysgjerrig, ønsker ikke å støte noen eller virke sur, men er det virkelig noen som ikke oppfatter situasjonen på denne måten? Å dra penger inn i bildet etter sex er no-go, som det er no-go for en lærer å nevne sex i samtale med en elev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette oppsummerer situasjonen slik jeg tolker den veldig bra. Jeg er nysgjerrig, ønsker ikke å støte noen eller virke sur, men er det virkelig noen som ikke oppfatter situasjonen på denne måten? Å dra penger inn i bildet etter sex er no-go, som det er no-go for en lærer å nevne sex i samtale med en elev.

For kvinner er det kanskje det, men for menn er det fort Go-Go! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette oppsummerer situasjonen slik jeg tolker den veldig bra. Jeg er nysgjerrig, ønsker ikke å støte noen eller virke sur, men er det virkelig noen som ikke oppfatter situasjonen på denne måten? Å dra penger inn i bildet etter sex er no-go, som det er no-go for en lærer å nevne sex i samtale med en elev.

Enig i den delen, men er det ikke hvertfall litt annerledes når det er snakk om å 'hjelpe' noen hjem for natten?

Det er jo ikke sexen det betales for. Han betaler for at hun skal gå (og komme seg hjem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...