Gå til innhold

"Før og etter"


Anbefalte innlegg

Jeg er fascinert over hvor trendy det er å rope "fake" på denne typen ting.

Det er fordi det krever ganske avanserte kognitive funksjoner å forstå poenget med bildene, og ikke bildene i seg selv. I tillegg er det antakeligvis så mange som føler seg truffet av poenget, at i stedet for å fokusere på budskapet så velger man å fokusere på virkemidlet - en strålende fornektingsstrategi i Freuds beste ånd. Om bildet er sant, da er de jo avslørt i formbildejuksingen sin, og da kan jo de også se slik ut fra feil vinkel. Og siden blåggen florerer av folk med dårlig ræv med behov for å trykke den bakover som et høns og ta bilde av den, kan det fort bli litt flokkmentalitet på det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fascinert over hvor trendy det er å rope "fake" på denne typen ting.

"THIS LOOKS SHOPPED / I CAN TELL FROM SOME OF THE PIXELS AND FROM SEEING QUITE A FEW SHOPS IN MY TIME."

For øvrig: det er en superenkel måte å fremstå som smart på. "Du lurer meg ikke så lett, gitt". Instacred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv tror jeg at ja, en dame med en så fin rumpe kan "klemme" rumpeballene for å få en slags "flat" ræv, men hvordan forandre hofte-liv forholdet? Bildet til høyre ser ut til å være en kar med ølvom!!

om du ser på bildet til venstre så ser det ut til at trusen hennes har en strammende effekt rundt "love-handlesn" som er med på å mindfucke det bildet tror jeg. og det som er påpekt tidligere at hun står på skrå har en del å si. Men jeg skal være enig i at det er ganske sykt bra gjort om det er samme person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du ser på bildet til venstre så ser det ut til at trusen hennes har en strammende effekt rundt "love-handlesn" som er med på å mindfucke det bildet tror jeg. og det som er påpekt tidligere at hun står på skrå har en del å si. Men jeg skal være enig i at det er ganske sykt bra gjort om det er samme person.

Ja helt enig, hvis det faktisk er samme person så er det ganske bra jobba. Men personlig så tror jeg ikke den trusa har så "strammende" effekt at den kan holde inn "alt" det som "tyter" utover på høyre bildet, eller så tror jeg MAAAANGE damer hadde brukt de!! Hvis du følger silhuetten "oppover" fra trusekanten så er det nærmest umulig at den trusa kan holde alt det der så hun får så tynn liv-til-hofte forhold, de har selvfølgelig kuttet ut den biten men for meg så virker det som det går utover i det "uendelig", altså som om det var en stor og feit kar med svær ølmage.

Ellers så syntes jeg det er veldig dårlig måte å prøve å få fram et poeng på, altså å "skape" et bilde for å fremme et poeng, når de ellers har gjort samme type artikler med samme person. Hvis det viser seg at dette bildet er av to forskjellige folk, så viser det bare vår lite gjennomtenkt den artikkelen her var. For hvis det VAR av samme person, så hadde de vist ansiktet så man kan kjenne personen igjen.

Hvorfor fitnessbloggen lager dette vet jeg ikke, særlig når de hadde en for et år siden, som er i mine øyne den BESTE til å vise og illustrere poenget:

http://fitnessbloggen.no/trening-manipulere-bilder/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Usensurert og ærlig. Startet i nov 2010 og gikk ned 17 kg frem til april 2011

Bare ved å spise rett. Ble gravid og la på meg 26

Kg. Det var en stor nedtur, og jeg tenkte eneste

Måte å gå ned på igjen er å få inn trening som livsstil

Deretter kommer kosten litt av seg selv. Dette har ført til at jeg siden 2012

Har gått ned 27 kg. Kun med innsats, vilje og motivasjon. Trening er en

Del av livet, og øker livskvaliteten min fysisk og psykisk. Bilde lagt ved:)

Bra jobbet, men feil tråd :) Her er riktig tråd:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/f%C3%B8r-etterbilder-av-medlemmene.7/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...