Gå til innhold

"Før og etter"


Anbefalte innlegg

Fitnessbloggen la dette ut på Facebooksiden sin i dag:

post-25736-1444096176111_thumb.jpg

Og kommentarfeltet ble oversvømt av folk som mente at det er fullstendig umulig at det er samme person. Hva mener formuets brukere? Selv er jeg rimelig sikker på at jeg kan klare å få til samme effekt med min rumpe, eller forsåvidt hvilken som helst annen kroppsdel. Vinkel, lys, og ikke minst holdning og flexing (eller her kniping) er stikkordene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som ikke tror det er samme person er de samme personene som tror at fly på himmelen er så små at de kan ha dem i lomma og blir fullstendig amazed når de ser et på nært hold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inb4.

Trodde faktisk det var fake selv til fitnessbloggen sa de kjente vedkommende. Dette minne mer litt om de "nye sminkingen" som får folk til å "endre" på ansiktsformen sin og dermed se finere ut.

Dumt spm: Hva betyr Inb4?

Hehe, joda. Er jo en stor forskjell på bildene... Av sånne årsaker kunne jeg aldri drevet med internettdating:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare 2 stk venniner eller en dame og en dude som har byttet truse og tatt pics på badet.

Nå får dere gi dere, haha

Uavhengig om vedkommende som har lagt det ut kjenner vedkommende som har tatt de?

Der er jo noen vesentlige ting som gjør at det ser så forskjellig ut.

Bilde1 har en vinkel litt nedenfra og opp, rumpa er slapp, stillingen er foroverbøyd slik at rumpa virker større og midja blir lengre bort og ser smalere ut.

Bilde2 har en ovenfra og ned vinkel, rumpa strammes og er lengre bort fra kamera, mens overkroppen er bakoverbøyd og ser dermed bredere ut i forhold til rumpa. Noe som er ganske åpenbart av den folden nederst på korsryggen som hun åpenbart ikke har på bilde 1 og som ingen har av å stå oppreist eller framoverbøyd.

Bilde en er også tatt fra siden, mens nummer to er tatt rett bakfra. Folk får tro hva de vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mtp at så mange(inkl meg selv) på fitnessbloggen(og andre nettsider) legger ut veldig mange av denne typen bilder, syntes jeg det er FLOTT at fitnessbloggen legger ut dette bilde. Mange bilder viser ikke hvordan folk ser ut i avslappet tilstand, men hvordan de ser ut i bra lys, med pump og flex ++++. For mange kan dette skape veldig urealistiske forventninger til treningsresultater.

Så, eirich, det er bra at du gidder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spm: Hva betyr Inb4?

Hehe, joda. Er jo en stor forskjell på bildene... Av sånne årsaker kunne jeg aldri drevet med internettdating:whistle:

Inb4= in before.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=inb4

Om jeg kjører et bilde uten sminke/ikke ordnet hår og et bilde med sminke og fiksa hår... så... er jeg redd folk slutter å svare meg her inne..

Når man er redd for å dette når avataren man bruker ikke har et skyggetlagt ansikt. Da.

I henhold til bildesaken så vil jeg bare si det er noen imponerende ferdigheter, og koser meg godt over diskusjonen som kommer til å rase rundt legitimiteten av bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig om vedkommende som har lagt det ut kjenner vedkommende som har tatt de?

Der er jo noen vesentlige ting som gjør at det ser så forskjellig ut.

Bilde1 har en vinkel litt nedenfra og opp, rumpa er slapp, stillingen er foroverbøyd slik at rumpa virker større og midja blir lengre bort og ser smalere ut.

Bilde2 har en ovenfra og ned vinkel, rumpa strammes og er lengre bort fra kamera, mens overkroppen er bakoverbøyd og ser dermed bredere ut i forhold til rumpa. Noe som er ganske åpenbart av den folden nederst på korsryggen som hun åpenbart ikke har på bilde 1 og som ingen har av å stå oppreist eller framoverbøyd.

Bilde en er også tatt fra siden, mens nummer to er tatt rett bakfra. Folk får tro hva de vil

Du får forsvare det så mye du vil, de fleste med en sunn skepsis lar seg ikke lure.. But who cares, we get the point.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får forsvare det så mye du vil, de fleste med en sunn skepsis lar seg ikke lure.. But who cares, we get the point.

Forsvarer det ikke, men jeg observerer ingenting som ikke er mulig slik det er beskrevet. Dessuten hjelper det på at de som legger det ut også vet hvem det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inb4= in before.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=inb4

Når man er redd for å dette når avataren man bruker ikke har et skyggetlagt ansikt. Da.

I henhold til bildesaken så vil jeg bare si det er noen imponerende ferdigheter, og koser meg godt over diskusjonen som kommer til å rase rundt legitimiteten av bildet.

Hahaha, til mitt forsvar har jeg lagt ut nok bilder der du ser ansiktet mitt.. Er bare det at på avataren så ser jo skuldra/armene mine så mye bedre ut.. Og da brukes det som avatar... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvarer det ikke, men jeg observerer ingenting som ikke er mulig slik det er beskrevet. Dessuten hjelper det på at de som legger det ut også vet hvem det er.

Forsvarer du det ikke? haha, virker som det var usunt viktig for deg å få legitimisert bildet. Virker ikke som du selv tror på det. Dis is fun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...