Gå til innhold

Hva er ditt mål?


Nikko21

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Is this even possible bro? Eller, det er jo mulig hvis du er villig til å gjøre diverse...

Om det er mulig? Det vet man aldri, hvis man vil noe sterkt nok så finner man en vei ditt, no matter what! Også må jo må noen tørre å sette store mål og høye forventninger (y)

"We've got to have a dream if we are going to make a dream come true."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å virke skikkelig stereotypisk med mine mål for 2014:

Jeg vil orke å ha på meg bikini i full offentlighet uten å ha på meg skjørt/t-skjorte/whatever for å føle meg OK.

Høres sikkert helt teit ut men jeg ser ikke på det sånn at kroppen min skal SE sånn eller sånn ut, men jeg skal TRIVES bedre med den. Jeg ser helt OK ut som jeg gjør nå. Intelligensen min vet det. Så er det bare å få resten av hodet til å vite det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Det målet jeg og coachen har kommet frem til er å gjøre det bra med 16kg x 1 på valhalla open i sommer, minst 105reps.

(mitt mål er å kicke ass og få plassering, helst vinne, valhalla open i sommer. alt etter som.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før sommeren/høsten 2014: Veie 100-105 kg fordelt på 180cm under 10% bf (Er rundt 96kg nå)

Mål:Reppe ut 170kg i knebøy : 160x5

Mål Reppe ut 220kg i mark: 200kg x4

Mål: Reppe ut 140kg i benk : 130x6

Så du skal legge på deg opp mot 9 kg ren muskelmasse på noen få måneder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal legge på deg opp mot 9 kg ren muskelmasse på noen få måneder?

Dreams = Steroids in your case;)

Vet ikke om jeg i det hele tatt skal gidde å svare på innleggene deres, det blir bare dumt rett og slett.

Når man setter et mål så prøver man å nå dem, det betyr ikke nødvendigvis at man GJØR DET! Men det er et mål jeg jobber mot, selvom det ikke hører realistisk ut, så er det forsatt et MÅL!

Også i stedet for å rakke ned på folk, hvorfor ikke støtte hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg i det hele tatt skal gidde å svare på innleggene deres, det blir bare dumt rett og slett.

Når man setter et mål så prøver man å nå dem, det betyr ikke nødvendigvis at man GJØR DET! Men det er et mål jeg jobber mot, selvom det ikke hører realistisk ut, så er det forsatt et MÅL!

Også i stedet for å rakke ned på folk, hvorfor ikke støtte hverandre?

Jeg har da så absolutt ikke rakket ned på deg?

Jeg spurte deg et spørsmål om dette var målet ditt for å se om du selv syns det var et realistisk mål.

Hvorfor det blir for dumt å svare på et enkelt og ærlig spørsmål vet ikke jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har da så absolutt ikke rakket ned på deg?

Jeg spurte deg et spørsmål om dette var målet ditt for å se om du selv syns det var et realistisk mål.

Hvorfor det blir for dumt å svare på et enkelt og ærlig spørsmål vet ikke jeg....

Når man setter et mål, så VIL man det gjøre det, men man SKAL ikke, så for å svaret på spørsmålet ditt så VIL jeg det, ja.

Jeg er for å være ærlig, men synes at Broseidon sitt innlegg blir bare dumt hvis du forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man setter et mål, så VIL man det gjøre det, men man SKAL ikke, så for å svaret på spørsmålet ditt så VIL jeg det, ja.

Jeg er for å være ærlig, men synes at Broseidon sitt innlegg blir bare dumt hvis du forstår hva jeg mener.

Hva du skriver eller mener om andre sine innlegg skal jeg ikke mene noe om her, men jeg syns fortsatt ikke det jeg skrev til deg var noe galt og du tok med mitt innlegg der.

Men tilbake til saken:

Syns du selv at dette er et realistisk mål for deg som allerede er ganske godt trent?

Syns du at mål man setter seg bør være i hvert fall noenlunde gjennomførbart for å kalle det et mål og ikke en drøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk vil bruke steroider er det meg revnende likegyldig, så lenge de kan stå inne for sine handlinger. Grunnen til at jeg stusset over innlegget er fordi jeg lurte på om du var så desillusjonert at du trodde det målet var mulig uten noe enhancement. Jeg ville ikke rakke ned på deg, heller gi deg en wake up call/ spare deg for skuffelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du skriver eller mener om andre sine innlegg skal jeg ikke mene noe om her, men jeg syns fortsatt ikke det jeg skrev til deg var noe galt og du tok med mitt innlegg der.

Men tilbake til saken:

Syns du selv at dette er et realistisk mål for deg som allerede er ganske godt trent?

Syns du at mål man setter seg bør være i hvert fall noenlunde gjennomførbart for å kalle det et mål og ikke en drøm?

Om folk vil bruke steroider er det meg revnende likegyldig, så lenge de kan stå inne for sine handlinger. Grunnen til at jeg stusset over innlegget er fordi jeg lurte på om du var så desillusjonert at du trodde det målet var mulig uten noe enhancement. Jeg ville ikke rakke ned på deg, heller gi deg en wake up call/ spare deg for skuffelsen:)

Poenger er at for det første så sa jeg aldri hvilken fett% jeg ligger på, og når jeg skrev 96kg så skrev jeg det med vilje, veier på tom mage mellom 96-97, men til vanlig veier jeg rundt 98-100kg, så da spør jeg, tror dere det er mulig å legge på seg 3-4kg muskler + fett + vann i noen månder dersom jeg ligger på 7% bf?

Så med andre ord, gå fra 96-97kg 7% bf til 100kg 10% bf? Høres det realistisk ut nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenger er at for det første så sa jeg aldri hvilken fett% jeg ligger på, og når jeg skrev 96kg så skrev jeg det med vilje, veier på tom mage mellom 96-97, men til vanlig veier jeg rundt 98-100kg, så da spør jeg, tror dere det er mulig å legge på seg 3-4kg muskler + fett + vann i noen månder dersom jeg ligger på 7% bf?

Så med andre ord, gå fra 96-97kg 7% bf til 100kg 10% bf? Høres det realistisk ut nå?

Du har helt endret forutsetningene her så dette blir bare for dumt å svare på :D

Det kan kanskje gå det, men er du virkelig på 7% kroppsfett på en vekt på mellom 98-100kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt endret forutsetningene her så dette blir bare for dumt å svare på :D

Det kan kanskje gå det, men er du virkelig på 7% kroppsfett på en vekt på mellom 98-100kg?

Nettopp, så da blir det dumt å hoppe til konklusjoner før man får vite alt, det var det jeg skulle fram til!

Du får vente å se da vettu, skal starte å logge snart tenker jeg, så da får du se :p ( ps, avitaren er gammel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...