Jump to content
CauseEffect

Tida er inne for armtråden!

Recommended Posts

Føler meg litt pinglete når jeg ser de andre bildene i denne tråden, men jeg har da armer jeg også :giggle:

[ATTACH]124268[/ATTACH] [ATTACH]124269[/ATTACH] [ATTACH]124270[/ATTACH] [ATTACH]124271[/ATTACH]

Misunner de armene dine ass...

Fortsetter under...

Annonse

I helvete! Burde kanskje vært en egen tråd for akkurat dette spørsmålet, men hva gjør dere for å få slike gunz?

Gunzene mine har egentlig aldri interessert meg, har stort sett fokusert på de tre (to) store, men har i senere tid innsett at gunzene mine med fordel kunne blitt en del større. Vet bare ikke hvordan. :)

I helvete! Burde kanskje vært en egen tråd for akkurat dette spørsmålet, men hva gjør dere for å få slike gunz?

Gunzene mine har egentlig aldri interessert meg, har stort sett fokusert på de tre (to) store, men har i senere tid innsett at gunzene mine med fordel kunne blitt en del større. Vet bare ikke hvordan. :)

For min del er det nok judoen som har gitt meg armer...men sliter med at triceps henger litt etter. Husk at triceps og biceps brachialis er det største musklene i armen din. Biceps brachii er egentlig ganske liten.

Har sett motiverende progress siste ukene etter 2 måner på bulk.. Armene mine er ikke mye å skryte av enda, men om jeg skal sammenligne dem fra tiligere er forskjellen sinnsyk.. har altid vært den som fikk random kommenterer over hvor tynne armene mine var og kan derfor ikke sammenligne meg med noen andre en meg selv.

kekAgSgbWyJMFJXmBVMpncYwHlMVSXTsHRgr-610xh.jpg

Annonse