Jump to content
woop

sliter med å bygge underkroppen.hjelp!

Recommended Posts

Jeg ville kjørt:

Knebøy, Leg extension, strake markløft og tåhev. Eventuelt også lårcurl.

Fortsetter under...

Okei.

Tung dagen:

knebøy:5x5

Utspark:2x6-10

Strake Markløft evt markløft 3x5-8

Liggene lårcurl:2x6-10

legger til slutt?

Det kan sikkert fungere det, det er ihvertfall vesentlig forbedring fra forrige runde! (:

Selv ser jeg lite vits i bevegelser med liten overføringsverdi til virkeligheten, så selv ville jeg kuttet ut legger og lårcurl, og kanskje rejustert til 3x3 eller 1x5 på markløften. Men det er jo du som skal gjennomføre dette, så det er jo opp til deg! (:

Mitt poeng er vel hovedsakelig at du vil få mer fremgang om du dedikerer nok tid til knebøyen og markløften, istedenfor å bruke for mye tid og energi på øvelser som gir deg mindre valuta for pengene.

Utspark? Aldri hørt om. Er det sånn greie i kabelapparatet med løkke rundt foten?

Stemmer, du trener samme musklene to dager ja.

Jeg personlig ville fokusert mer på leggene den "lette" dagen. Da dette fort kan bli en muskel som har vanskeligheter for å vokse, ihvertfall hos meg.

Det kan sikkert fungere det, det er ihvertfall vesentlig forbedring fra forrige runde! :)

Selv ser jeg lite vits i bevegelser med liten overføringsverdi til virkeligheten, så selv ville jeg kuttet ut legger og lårcurl, og kanskje rejustert til 3x3 eller 1x5 på markløften.

Utspark? Aldri hørt om. Er det sånn greie i kabelapparatet med løkke rundt foten?

Okei.

Knebøy: 5x5

markløft:3x3

så lite øvelser på 1 dag?:p

Annonse

Du trenger ikke mer enn knebøy for lårene.

knebøy og strakmark/vanlig gjør susen, bare ha progresjon. øk jevnlig i 5rm så skal du se at lårene vokser.

okey, skal prøve det! Mosjøen btw?:)