Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)

Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 1,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Derfor er jeg singel

Får jeg komme med en liten "motvekt"? Jeg svarer jo ikke akkurat topic, men whatever. Historien er kort; Jeg har alltid spilt fotball, men det alene var ikke nok til å imponere damene. Jeg hadde all

Kjære jenter, Jeg vil bare si en ting til dere - det er ikke på grunn av sminken og klærne deres vi synes dere er søte eller vakre. Seriøst! Det er klart vi liker dere nå dere pynter dere, og spesie

Postede bilder

Du får det jammen sagt du Rud(e)boy....;)

Da hun kaller seg "Gamla", og hele tiden poengterer at hun er eldgammel, så ser jeg ingen grunn til å sy puter under armene på henne.;)

Men det er ikke vondt ment, bare så det er sagt :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil veldig gjerne ha en date, menneh ja...:p

Jeg har da faktisk spurt en random fyr om date jeg :rofl: Der og da var han plutselig akkurat det jeg ville ha! Menne jeg fikk ingen date da.. Men jeg spurte da i hvertfall :p Men nå finnes det egentlig ingen grenser for hvor mye jeg faktisk kan dumme meg ut da.. Jeg har muligens blitt mobba litt immun mot å drite meg ut så da bare kjører man på hihi :rofl:

Skulle riktignok ønske selvtilliten var litt mer immun også.. Menne det kommer seg :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Da hun kaller seg "Gamla", og hele tiden poengterer at hun er eldgammel, så ser jeg ingen grunn til å sy puter under armene på henne.;)

Men det er ikke vondt ment, bare så det er sagt :)

Alle jeg kjenner vet hvorfor jeg kaller meg Gamla;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg har da faktisk spurt en random fyr om date jeg :rofl: Der og da var han plutselig akkurat det jeg ville ha! Menne jeg fikk ingen date da.. Men jeg spurte da i hvertfall :p Men nå finnes det egentlig ingen grenser for hvor mye jeg faktisk kan dumme meg ut da.. Jeg har muligens blitt mobba litt immun mot å drite meg ut så da bare kjører man på hihi :rofl:

Skulle riktignok ønske selvtilliten var litt mer immun også.. Menne det kommer seg :D

Kommer ikke på noen jeg kunne tenke meg å spørre om date, for de få jeg har smugtitta litt på, "skremmer" meg, siden de er sånn store sterke gutter og sånnt..hehe Altså "ikke akkurat samme liga"-skremme:p

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kommer ikke på noen jeg kunne tenke meg å spørre om date, for de få jeg har smugtitta litt på, "skremmer" meg, siden de er sånn store sterke gutter og sånnt..hehe Altså "ikke akkurat samme liga"-skremme:p

Hadde du ikke vært så langt unna, så skulle jeg hjulpet deg med rulatoren på date en gang :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Vært singel i så mange år nå at jeg har blitt altfor sær og kresen, skummelt og tenke på at man må forholde seg til en partner igjen og ikke har muligheten til å gjøre hva man vil, når man vil.. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vært singel i så mange år nå at jeg har blitt altfor sær og kresen, skummelt og tenke på at man må forholde seg til en partner igjen og ikke har muligheten til å gjøre hva man vil, når man vil.. :)

Velkommen i den klubben!hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...