Tuba Posted January 27, 2012 Denne tråden er nesten som Sukker.no, berre gratis. Share this post Link to post Share on other sites
Aulin Posted January 27, 2012 Jammen da prøver du igjen neste helg! Så står sherry og fyrstekake klar! Hehe, det hadde vært noe. En av grunnene til å ta turen er der riktig nok ikke mer, en er fortsatt der, og en ny kom plutselig, ikke dårlig 1 Gamla reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Gamla Posted January 27, 2012 kommer vel helt an på.. Faen, la ut feil klipp:p Share this post Link to post Share on other sites
Gamla Posted January 27, 2012 Liker du bart og karsk? Share this post Link to post Share on other sites
Guest aaa Posted January 27, 2012 Jeg får stille meg tilgjengelig for date jeg også. Jeg får jo pes fra moderatorene for at jeg visstnok er flirtete, så da tør jeg ikke ta kontakt Om ikke annet hadde det vært hyggelig å treffe noen (jenter) på en kakao eller pepsi max for å se om det var kjemi der. Tar gjerne ny og sunne venner også Share this post Link to post Share on other sites
Gamla Posted January 27, 2012 Denne tråden er nesten som Sukker.no, berre gratis. Share this post Link to post Share on other sites
Aulin Posted January 27, 2012 Syns forøvrig at denne tråden tar seg opp i helgene, kan ikke skjønne hvorfor ... 1 Gamla reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Gamla Posted January 27, 2012 Hehe, det hadde vært noe. En av grunnene til å ta turen er der riktig nok ikke mer, en er fortsatt der, og en ny kom plutselig, ikke dårlig Tjohei! Share this post Link to post Share on other sites
Gamla Posted January 28, 2012 Syns forøvrig at denne tråden tar seg opp i helgene, kan ikke skjønne hvorfor ... Fordi jeg er her:D 1 Aulin reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Gamla Posted January 28, 2012 Hallo..?? Hvem skrudde av musikken og satt på lyset?? Serverte dere jo Def Leppard og greier.. Share this post Link to post Share on other sites
Pinglekringla Posted January 28, 2012 Hallo..?? Hvem skrudde av musikken og satt på lyset?? Serverte dere jo Def Leppard og greier.. Er da fortsatt våken, menne jeg bare føler meg ikke direkte gammel, sååå hoppa litt ut jeg Menne synes i grunn ikke du er gammel heller jeg da Også til alle sammen her inne Jeg er som andre også åpen for date og vennskap og bekjente.. Er jo ikke så lenge siden jeg flytta til (utenfor) Trondheim og er dermed venneløs enn så lenge :rofl:Vel venneløs i nærområdet i allefall! 1 burny_ reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Gamla Posted January 28, 2012 Er da fortsatt våken, menne jeg bare føler meg ikke direkte gammel, sååå hoppa litt ut jeg Menne synes i grunn ikke du er gammel heller jeg da Går vel an å danse på bordet for det om..?? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Fitnesss Posted January 28, 2012 Jeg vet hvorfor så mange er single! Det er fredags kveld/natt, og ganske mange brukere online her! 'Finn kjærligheten på fitnessbloggen' 2 burny_ and slettet1 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Pinglekringla Posted January 28, 2012 Hehe jess danse på bordet skulle vel kunne fikses Jeg er her fordi jeg ikke takler å gå ut på byen å feste, det å drikke meg dritings, og se på alle andre som er fulle er vel ikke helt min stil... Ikke kjenner jeg noen å gå ut med i første omgang heller :rofl: 1 Marte H reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Gamla Posted January 28, 2012 Hehe jess danse på bordet skulle vel kunne fikses :thumbsup: 1 Pinglekringla reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Guest aaa Posted January 28, 2012 Jeg vet hvorfor så mange er single! Det er fredags kveld/natt, og ganske mange brukere online her! 'Finn kjærligheten på fitnessbloggen' Har du sett hvor mange utrolig fine jenter det er her, og hvor gode idealer de har? 1 slettet1 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Gamla Posted January 28, 2012 Har du sett hvor mange utrolig fine jenter det er her, og hvor gode idealer de har? Hva med oss andre....? 1 Pinglekringla reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Guest aaa Posted January 28, 2012 Hva med oss andre....? Er du mann? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Fitnesss Posted January 28, 2012 Har du sett hvor mange utrolig fine jenter det er her, og hvor gode idealer de har? Det er sant, både bedre menn og damer her inne en på rølpefest på byen 1 Marte H reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Gamla Posted January 28, 2012 Er du mann? Du skreiv jenter.. Share this post Link to post Share on other sites