Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Ikke for å være douche, men særlig overskriften på denne tråden fikk meg til å tenke at Fitnessbloggen minner meg mer og mer om en eller annen form for Deiligst.no :b

Hehe...målet med denne var mer selvinnsikt :)

Når det er sagt er det utrolig mange pene mennesker, og om noen av disse har en fin personlighet hadde det ikke gjort meg noe å treffe noen herfra. Bare tenk så deilig å være enig om at proteinpulver har en plass i skapet osv osv :D

Who wants this?

[ATTACH=full]3821[/ATTACH]

Deg eller hundekjeksen? ;)

Jeg får nesten vondt inni meg av jenter som er beskjedne, spesielt om det er pga dårlig selvtillit. Dere skulle bare visst hvor mange gutter/menn det er som bare drømmer om å finne ei som dere, selv om dere tror at dere ikke er noe å samle på. Nå har jeg skrevet "dere" så mange ganger at det ikke gir mening lengre

+1

Jeg trenger ikke en som er tilbaketrukken eller med direkte sosial angst, men jeg drømmer jo, som de fleste andre gutter og menn, å hanke inn hun som er utrolig pen, men har en nydelig personlighet fordi hun ikke er klar over sitt eget ytre ;)

Hva legger du i beskjedne jenter?

Ikke de som hele tiden skal vise seg frem og skriker høyest, bare. En som er litt jordnær og god, slik jeg ser det i hvert fall.

U know what, i det siste har jeg tenkt "hvorfor i helvette er jeg egentlig singel?" Og i det siste har jeg fått høre mye "hvorfor er en jente som du singel?"

Høres ut som om du har mange fine trekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjett tre ganger! :p

Hundekjeks blir jeg tørr i munnen av, så jeg må jo bare håpe at du byr på deg selv. I så fall kan det jo hende jeg kan ta mot :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...målet med denne var mer selvinnsikt :)

Når det er sagt er det utrolig mange pene mennesker, og om noen av disse har en fin personlighet hadde det ikke gjort meg noe å treffe noen herfra. Bare tenk så deilig å være enig om at proteinpulver har en plass i skapet osv osv :D

Jaja, skjønte tegninga litt bedre da jeg leste trådbeskrivelsen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mange som problematiserer livsstilen sin mer enn det som strengt tatt er nødvendig med tanke på det å få seg kjæreste av typen "men jeg lever jo sånn-og-sånn og det blir problematisk i et forhold". Om man er singel, og har vært singel en stund, har man etter hvert lagt seg til en del vaner og ting som man liker å gjøre på sin måte helt uavhengig av om man har fitness som livsstil eller ikke. Det jeg tenker er viktigst, tross alt, er å finner noen som skjønner det å være lidenskaplig opptatt av noe, det seg være trening på helsestudio, spille musikk, gå toppturer eller bygge modellfly. Da skjønner man det å ha en interesse som er så viktig at man er veldig opptatt av det og prioriterer det.

I tillegg tror jeg det er veldig mange som tror at livsstilen deres er mye særere og vanskeligere enn det den egentlig er. Hvem bryr seg egentlig om man ikke spiser ris til woken man har laget, eller ikke har lyst å drikke seg full tre ganger i uken? De aller fleste voksne mennesker gjør jo ikke slike ting uansett! Selvfølgelig er det hyggelig å dele interesser og slikt, men jeg tror ikke det er gitt at det å ha helt like interesser nødvendigvis gjør verken forholdet enklere eller mer harmonisk (jeg kan for eksempel se for meg en katastrofal date der man sitter og krangler om hva som er best av IF og torsk og brokkoli seks ganger om dagen). Om man MÅ ha en med seg ut på morgenkardio hver morgen, er det kanskje enklere å skaffe seg en hund.

Men selvsagt, om man ikke er villig til å endre på noen av rutinene sine, eller så må man enten slå seg til ro med å forbli singel, eller finne seg en menneskelig ekvivalent av en modelleireklump som man bare kan forme akkurat som man vil. Og hvor er moroa i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i beskjedne jenter?

Jenter som er for beskjedne for sitt eget beste. Ofte stillferdige og mutte. Det er jo noe jeg synes er en bra egenskap på veldig mange måter. Problemet, der i mot, er bare at slike jenter har ofte dårlig selvtillit. Det er ofte jenter som på tross av at de har alle forutsetninger for å være verdens beste kjæreste, fortsatt går rundt og føler seg som dritt. Jeg har inntrykk av det ofte er psykiske grunner som ligger bak en slik oppførsel. Ofte virker det som slike jenter automatisk blir underdanige, og ender med feil type kjærester (dominerende typer) som utnytter dem. Det som er utrolig irriterende er at om man møter sånne jenter som hele tiden gir andre inntrykk av at "jeg er ikke noe å samle på", så vil de desverre på ett eller annet tidspunkt få rett. Det nytter ikke å ha ett forhold der den ene parten hele tiden gir uttrykk for at "jeg er den heldige i forholdet. Forstår ikke hvorfor han/hun ikke finner noen mye bedre."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...