Gå til innhold

Hvor mye bruker du på treningsklær i året?


Bellarack

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror faktisk jeg bruker en del.. Men det er vel egentlig bare å sjekke nettbanken.

I år har jeg brukt mye på "engangsinnkjøp", som allværsjakke og softshelljakke. Ellers har jeg omtrent alt nå, av ull, fleece, super, treningstøy, sko, jakker osv. Men det blir jo slitt, og jeg blir lei av de :p

Bruker noen tusen per år, på "forbruksklær": ull, super, løpe-/sykkelklær, treningstøy, sokker. + 1-2 par joggesko.

Da regner jeg ikke med fjellsko og skisko, for det er engangskjøp. Og heller ikke sykkelsko.

Prøver å holde forbruket nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper nytt når noe blir utslitt. Går noen lapper på joggesko, kanskje 4000 i året. Ellers er jeg heldig å få gratis løpejakker og sykkelutstyr fra kalas, så da gjenstår bare tights, sokker og hansker. Blir vell kanskje 1500 i året. Så 5000+- tenker jeg. Egentlig greit i og med hvor mye det blir brukt.

Da er sjeldne nødvendigheter som skiklær, våtdrakt osv ikke inkl, siden det ikke er årlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ha nye utesko i år, og jeg kjøpte min aller første løpetights på Cubus. Så det ble vel omtrent 1300 kr, tror jeg (skoene kostet mest).

Så har jeg lyst på ski, siden jeg ikke har hatt det på ti år omtrent, men jeg satser på å finne noen brukt. Sååååå.... 2000 kr i år, kanskje...?

Da blir det mindre neste år med mindre noe blir ødelagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ha nye utesko i år, og jeg kjøpte min aller første løpetights på Cubus. Så det ble vel omtrent 1300 kr, tror jeg (skoene kostet mest).

Så har jeg lyst på ski, siden jeg ikke har hatt det på ti år omtrent, men jeg satser på å finne noen brukt. Sååååå.... 2000 kr i år, kanskje...?

Da blir det mindre neste år med mindre noe blir ødelagt ;)

Ski er vel ikke helt klær, men mer utstyr? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...