Gå til innhold

Tråden for funfacts og randomness


CelineMaria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du ødelegger filmen og barndomsminnene mine! :grumpy:

:p

Hva var det egentlige navnet hennes da?

Hvis jeg skal gjøre det enda bedre for deg..

Hvis du slår opp wanton i ordboka finner du dette:

of a woman : having sex with many men

Første navnet hun fikk var Matoaka, men hu brukte Amonute til daglig. Matoaka var et "hemmelig navn", som var det riktige men som ingen måtte få vite, for da kunne onde ånder gjøre slemme ting osv.

(og så endra hu jo til Rebecca Rolfe seinere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1396049_690246667663014_294524823_n.jpg

Delifiner (Tursiops truncatus)

Gestation usually lasts about 12 months, and while mating can happen year round, peak breeding time varies by region. As the mother gives birth, the baby comes out tail first so the baby does not drown. As soon as the baby’s head is clear of the birth canal, it heads straight to the surface for its first breath. Young bottlenose dolphins nurse for the first 18 months of their lives, but can remain with their mothers for about 6 years to learn how to hunt.

Mothers giving birth will usually stray from the pod to have the baby alone, but sometimes another female might be present to act like a midwife and help out. This is usually the only other dolphin the mother will allow to be near her calf.

Credit: iFuckingLoveScience

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en person ser deg i øynene i mer enn 3 sekunder sammenhengende vil han/hun ha sex med deg : O

(kilde: fest på lørdag, ei venninne som sa det random da en fyr drev å stirra. Han har nå lagt meg til som venn og driv og prater med/til meg. creepy, han er lite tiltrekkende..)

KILDE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narhvalen har en tann som ligner på et horn og peker rett framover! Denne tannen kan bli opptil 3 meter lang!

I hine hårde dager vare det flere luringer som solgte slike tenner og hevdet at de kom fra enhjørninger: Å du veit, jeg hadde gått langt og lengre enn langt, over de sju blåner. Der fant jeg, og fanget en Diger enhjørning. Veien tilbake var lang og jeg ble overasket av uvær underveis og måtte søk ly i flere dager. Jeg var pent nødt til å spise enhjørningen for å overlever, men tok med meg hornet tilbake for å bevise at jeg ikke farer med tant og fjas. Vil du kjøpe hornet for 100 spesidaler? ;)

http://no.wikipedia.org/wiki/Narhval

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei det der "Vixen's scream" var dritcreepy. Hadde pissa meg ut om jeg hørte det utfor vinduet en mørk høstkveld.

Hehe!:) Hadde rev uttafor huset ein periode tidlegare i haust/seint på sommaren, den ville knerte kyllingane mine, så eg måtte drive å jage den vekk. Den lagde bl.a. den lyden der, men greit at den vekte meg(kom alltid mellom 12 og 3 på natta) i staden for å gå rett til matfatet;)

Reknar med eg får høyre den på nytt ut på etterjulsvinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!:) Hadde rev uttafor huset ein periode tidlegare i haust/seint på sommaren, den ville knerte kyllingane mine, så eg måtte drive å jage den vekk. Den lagde bl.a. den lyden der, men greit at den vekte meg(kom alltid mellom 12 og 3 på natta) i staden for å gå rett til matfatet;)

Reknar med eg får høyre den på nytt ut på etterjulsvinteren.

Du lever opp til navnet ditt her på bloggen, digger det! :D Og ja, kjekt at den sier ifra at den er på revejakt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narhvalen har en tann som ligner på et horn og peker rett framover! Denne tannen kan bli opptil 3 meter lang!

I hine hårde dager vare det flere luringer som solgte slike tenner og hevdet at de kom fra enhjørninger: Å du veit, jeg hadde gått langt og lengre enn langt, over de sju blåner. Der fant jeg, og fanget en Diger enhjørning. Veien tilbake var lang og jeg ble overasket av uvær underveis og måtte søk ly i flere dager. Jeg var pent nødt til å spise enhjørningen for å overlever, men tok med meg hornet tilbake for å bevise at jeg ikke farer med tant og fjas. Vil du kjøpe hornet for 100 spesidaler? ;)

http://no.wikipedia.org/wiki/Narhval

De ser ca sånn ut:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...