Gå til innhold

Kvinner, fettprosent, sixpack, østrogen


Fribbern

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

02-snapper, tror du egentlig vet dette innerst inne, men du er rett og slett nødt til å trene mindre. Slapp av og spis mye så skal du se det årnær sæ! 4 kg på et halvt år er lite, spesielt med tanke på din treningsmengde. Det er ikke fett, det er muskler. Det beste for kroppen din er egentlig treningsfri, lette spaserturer og rolig styrke.

Jeg vet --- men fy så kjeeeeedelig !!! Jeg har prøvd noen uker innimellom med kun styrke 0g gåturer, og en uke går fint, men mer enn det så kribler det i bena..! Men ja - mindre kardio generelt kan jeg absolutt få til. Må bare gå mer inn for det. Nå er det slik at jeg jo ELSKER denne sykkelen min, og løpingen, og da er det faktisk ikke lett å la være. Det positive er at jeg ikke gjør dette for å forbrenne, og at jeg spiser bra også på treningsfrie dager.

tålmodighet ... hvor?!

anywho - take for god respons :) (Skulle jo gjerne hørt noen si at det er bra som det er, at jeg gjør alt rett - men jeg vet jo hva som må til, jeg bare trodde jeg var mer på vei. Og mtp all den maten jeg virkelig har pressa i meg selv når jeg ikke vil - så hadde jeg forventet at mer av det jeg har lagt på meg var fett...!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...