Gå til innhold
Lz'Pv Bruh

Hva hører du på NÅ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gåsehud av avslutningskonserten til Susanne Sundfør på Øya-festivalen! Inderlig framføring, genuin spilleglede, og fuck me for noen harmonier. Hun har med seg dødsfedt band med flere utrolig flotte damer som er som skapt for å synge og spille tangenter og generelt være awesome. Jeg er fullstendig sjarmert - love it! :happy:

"The Brothel" er faenmeg et mesterverk. Gåsehud. Hver. Jævla. Gang. Du vet du har gjort noe rett når fulle voksne menn på festival hysjer på hverandre og 10000 mennesker holder kjeft for å høre sangen.

Se hele greia her: http://www.aftenposten.no/webtv/#!/video/101657/oeya-2015-susanne-sundfoers-storslagne-avslutning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå går det i Pablo Honey (utgitt i 1993 og ikke remastered) med Radiohead...

YEAAAAHHH!! (y) Den skiva var starten på noe stort. Jeg var stooor Radiohead-fan fra The Bends og utover. Datt av fra In Rainbows. Favorittsang fra Pablo Honey: You :headphone:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
YEAAAAHHH!! (y) Den skiva var starten på noe stort. Jeg var stooor Radiohead-fan fra The Bends og utover. Datt av fra In Rainbows. Favorittsang fra Pablo Honey: You :headphone:

To favorittsanger fra denne plata. "You" og "How Do You?"(y)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her