Gå til innhold

Utvikle treningen


Anbefalte innlegg

Jeg har nå trent en god stund for å holde meg i form og jeg er kjent med styrketrening og basisøvelser og også cardio. Nå har jeg lyst til å få mer resultater, forbrenne fett og få en markert kropp.

Jeg har et friår etter videregående og jobber 4 ganger i uken så jeg er veldig innstilt på å trene 5-6 ganger i uka. Så jeg håper noen der ute har noen gode styrke program og cardio forslag.

Jeg håper også noen kan hjelpe meg litt med dette å loggføre styrkeøktene og hvordan dette foregår.

Setter stor pris på hjelp :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt vanskelig å utvikle noe, når man ikke vet utgangspunktet. Hvor lenge er "en god stund"? Hvordan er programmet ditt nå?

For å loggføre styrkeøktene bruker jeg JeFit, som funker helt fint for meg. Andre sverger til Fitocracy. http://fitnessbloggen.no/helse-trening-kosthold-program-android-iphone/

Jeg er ei jente på 18 år. Jeg veier 68 kilo og har ingen spesifik vekt jeg vil veie. Jeg vil stramme opp, bli fit og være fornøyd med meg selv. Har spilt fotball siden jeg var 6 år helt til i år. Fotballen var ganske seriøs og to ganger i uka trente vi styrke. Har du noen forslag til hvordan oppsett jeg kan ha?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...