Gå til innhold

Den glade bikinifitnesstråden :)


Gjest Hanne_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg vurderer også å stille i 2014, men blir evt. høsten. Har ikke noe team eller coach. Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det, siden det ikke er noe særlig miljø her jeg bor, liten plass :-/

Skal ikke være enkelt å velge nei! Jeg bor i Tromsø og her er det ingen.. :( Alt er langt borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du? Er jo flere coacher som tar det over nett. Så kan du evt velge en coach som blir nærmest deg å dra inn/dit engang i ny og ned for veiledning.

:)

Ja, det er jo en løsning, og er vel mest sannsynlig slik jeg må gjøre det :) Jeg bor i Lillehammer, så er jo ikke mer enn et par timer til Oslo, og det skal vel gå bra sånn en gang i blant.

Kanskje en enda større utfordring for deg i Tromsø ja, Buene. Men umulig er det ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo en løsning, og er vel mest sannsynlig slik jeg må gjøre det :) Jeg bor i Lillehammer, så er jo ikke mer enn et par timer til Oslo, og det skal vel gå bra sånn en gang i blant.

Kanskje en enda større utfordring for deg i Tromsø ja, Buene. Men umulig er det ikke :)

Nei, ingenting er umulig! Kaskje vi sees backstage :) Har du tenkt noe på bikini?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel komme med et lite bilde jeg også :)

beklager dårlig lys, men det er så og si mørketid her oppe i nord nå!

Er 172cm høy og veier.. ehm, sist jeg sjekka var i august og da veide jeg 60kg :)

[ATTACH]123567[/ATTACH]

Wow, du ser jo rålekker ut! Har du coach? Isåfall, hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel komme med et lite bilde jeg også :)

beklager dårlig lys, men det er så og si mørketid her oppe i nord nå!

Er 172cm høy og veier.. ehm, sist jeg sjekka var i august og da veide jeg 60kg :)

[ATTACH]123567[/ATTACH]

ÅÅH. nå ble jeg motivert til å faktisk brenne vekk litt mer fett. Er litt for glad i å ha det komfortabelt. Er så mye god mat :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅH. nå ble jeg motivert til å faktisk brenne vekk litt mer fett. Er litt for glad i å ha det komfortabelt. Er så mye god mat :whistle:

Hehe, bare ikke slit deg ut FØR dietten da :roflmao::)

Jeg er absolutt for å ha det komfortabelt, og jeg tror det er mange som tror jeg spiser både mindre og sunnere enn det jeg faktisk gjør! Er ikke på diett og følger ikke kostholdsplan nå, så spiser akkurat det jeg har lyst på :p Men prøver å få i meg nok protein i løpet av dagen da :) Og myye karbs! That's it :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på sett og vis startet "diett" allerede. Fettet må jo bort før eller siden. Strategien fremover er å spise relativt lite, ensformig og kjedelig på jobb, for der må jeg bare kaste i meg maten uansett og må spise det jeg har med (ingen butikk eller kantine). Så blir det heller store, gode middager og helgekos (ikke spisedager). Ingen kaloritelling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på sett og vis startet "diett" allerede. Fettet må jo bort før eller siden. Strategien fremover er å spise relativt lite, ensformig og kjedelig på jobb, for der må jeg bare kaste i meg maten uansett og må spise det jeg har med (ingen butikk eller kantine). Så blir det heller store, gode middager og helgekos (ikke spisedager). Ingen kaloritelling.

Men da høres det jo greit ut :) Dersom det er noe du trives med!

Du skulle stille til våren eller? og har du tenkt deg ut en coach?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buene; Du kan jo ha coach i Trondheim feks. Det går jo fly fra Tromsø til Trondheim, og planlegger man litt, så trenger det kanskje ikke å bli så dyrt :)

Du ser forresten mega bra ut!! :) Ikke værst utgangspunkt det der altså!

Ja, kan jo alltids det :) Får se hvem valget lander på til slutt, men Trondheim er hvertfall nærmest :D

Tusen, tusen takk Benedictej!! Så koselig med hyggelige kommentarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...